Hoeveel zijn dat er (en die ook nog eens in vorm zijn...) ?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amerikaantjes gaan er tegen een ploeg met een beetje kwaliteit natuurlijk gewoon af, maar we laten ze nog even in de waan.
Most amazing football team in the universequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amerikaantjes gaan er tegen een ploeg met een beetje kwaliteit natuurlijk gewoon af, maar we laten ze nog even in de waan.
Nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk een andere reden maar die laat ik maar even.
Jammer dat de Turken niet op een schappelijker tijdstip spelen dan 05:00 op een zaterdag
Onlo is er niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die heeft @:onlogisch ook ja wat een onding
Zeven uur wakker door mogelijk getoeter.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat de Turken niet op een schappelijker tijdstip spelen dan 05:00 op een zaterdag
Gohquote:
Heb je veel sleepovers gehad?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Great team, great tournament, great crowd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Most amazing football team in the universe
Of een fikkende tram bij het Mercatorplein.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeven uur wakker door mogelijk getoeter.
Ik haat geluid als ik wil slapen. Mijn ex wilde ook altijd zo'n nutteloze kut ventilator aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zulk soort tokke herie hoor je in België ook als je van A naar B rijdt. Je bent dus wel wat gewend.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een mobiele airco die tokke herie maakt op de slaapkamer met zo'n buis door het raam
Daar wordt je ook niet vrolijk van
Denk niet dat er veel FOK-kers zijn die dat erg vindenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een onterecht gegeven hoekschop kan recht gezet worden naar doeltrap. Omgekeerd nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nou ook al VARren om een doeltrap of een corner?
Alleen bij onterechte cornersquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nou ook al VARren om een doeltrap of een corner?
Die wonen hier niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeven uur wakker door mogelijk getoeter.
Is hier al voorbij. Ging flink tekeer.quote:
Ik zag net een hele harde flitsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:26 schreef vul_maar_in het volgende:
het rommelt in de verte maar regen ho maar. en ik zit midden in ground zero volgens die kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |