Klopt. Ik had ook een rakket.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Wie fris en prik als synoniem ziet is niet goed bij zijn paasei
Gelukkig zit je in dit koude bad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik heb gelijk het raam dichtgedaan. Het gaat echt hard opeens.
Wat dus ook betekent dat m'n airco niet meer aankan
Ik ga hier niet op antwoorden straks krijgen mijn ouders er ook van langsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij vindt het oke als ouders als straf hun kind zonder eten naar bed sturen?
Die fabrikanten kunnen gewoon niet spellenquote:
Ik durf niks meer tegen die koters te zeggen sinds de berichtgeving uit Groningen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Deze man echt. Dat was gewoon de norm in de jaren 80 houd toch eens op.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genieten is een groot woord, maar dat ook jij maar plezier hebt!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op antwoorden straks krijgen mijn ouders er ook van langs
Ga maar lekker de wedstrijd kijken ofzo
Is dat dezelfde Pepi die bij PSV speelt?quote:
Niet zo polariseren!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Pepi die bij PSV speelt?
Want dan kan ik het wel raden
Bij jou wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Hij viel gewoon niet zo op.
Hij was z'n s aan het zoekenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Hij viel gewoon niet zo op.
Ik doe niksquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste koude bad in 9 dagen
Het moet kunnen
Het ligt echt aan het weerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste koude bad in 9 dagen
Het moet kunnen
gister was het net zo warm bijkans.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ligt echt aan het weer
Hopelijk is het tijdens Marokko wat afgekoeld.
Wat ordinair.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelook kan Marokko mij verwennen straks
@FonsSpoorenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat waren de buren die stiekem een foto namquote:
Pim Fortuijn genot.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toen was het geen 34 graden gekquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gister was het net zo warm bijkans.
Toen waren er nog geen muggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gister was het net zo warm bijkans.
Met voetbal wel te verstaanquote:
Hey gedraag jequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo ook? Wie heeft jou verwend dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk* Jezus het typen wordt weer lastigquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoezo ook? Wie heeft jou verwend dan?
Dankiquote:
Wat een moeite voor slechts vijf euro per maand kan je me zien helikopteren op OnlyFans.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat waren de buren die stiekem een foto nam
Je mag mij ook gewoon Omni noemen hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hopelijk* Jezus het typen wordt weer lastig
Ja laten we ons er maar niet meer druk om maken...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon een slaande beweging en dat is niks.
Budgie de kleine helikopter?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat een moeite voor slechts vijf euro per maand kan je me zien helikopteren op OnlyFans.
Ditquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het mag 2-0 blijven gun mij een correcte uitslag.
Als dit onweer en neerslag is durf ik het aan te vechten. Hier is nog geen druppel gevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Tja, dat is niet het stuk Nederland wat ik het meest ga missen ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat de scheids het Australie onmogelijk maakt terug te komen
Naja als je nog slachtoffer zoekt als Yahoo boy zou ik Fullham eens proberen. Die trappen overal in.quote:
Maak je geen zorgen maat, ik laat ons pleziertje niet verpesten door Makambaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het plaatje voor Schotland.
Had na z'n matchfixingschandaal sowieso geen carrière in de voetballerij mogen hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat ze de scheids naar huis sturen na deze wedstrijd.
Dit is www.lightningmaps.orgquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als dit onweer en neerslag is durf ik het aan te vechten. Hier is nog geen druppel gevallen.
Denk dat je de inslaap was gevallen en deze momenten hebt gedroomd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Twee keer hands of discutabel hands inmiddels, is niet eens naar gekeken.
Hoelaat?quote:
Je tante.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat je de inslaap was gevallen en deze momenten hebt gedroomd.
Dit was helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Twee keer hands of discutabel hands inmiddels, is niet eens naar gekeken.
Het kan lelijk spoken in de Adelaarshorst hoor. Je kunt er maar beter geweest zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:50 schreef GertKuyt het volgende:
Dit is zo slecht. Go Ahead Eagles zou van deze ploegen nog winnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met frisse cola bedoel ik KOUDE cola
quote:
Je voorspelling is niet relevant voor de constatering dat iemand aangifte moet gaan doenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2-0 is prima.. heb usa op 3 overwinningen staan in de nostradamus
Ga je om 02:00 kijken van za op zo?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
En als het om Curacao gaat doet hij ook al raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |