Deze kerel was iets duidelijker te verstaan dan die scheidsrechter bij de openingswedstrijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een niveau. Wel een goede stem van de scheidsrechter.
Vquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Als Turkije wint van Paraguay en 'n punt pakt tegen de VS, komen ze op 4 en ligt Australië eruit als ze verliezen van Paraguay.
Gert Kuyt?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:46 schreef GertKuyt het volgende:
Ik vond dat hinderlijk. Maar wie ben ik.
Echt, wat laten die zich kennenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
De mensen die anti-Amerika zijn zijn het er niet mee eens
Wat dacht je van Zuid Korea destijds dat was helemaal belachelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
Thuislandjes worden geholpen. Gisteren Canada al, nu de VS.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ja. Dat is dan nog wel een voordeel voor Australië (als Turkije wint). Als Turkije niet wint, is de groepswinst sowieso al binnen en kunnen ze het wel af met reserves tegen Turkije.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
V
Heb je gelijk in. En zelfs Turkije kan bij 2 x winst nog eerste worden.
USA leuke verrasing dit WK
Dat kunnen alleen de allergrootstenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik fipo niet vaak maar als ik fipo is het raak
De vrije trap sloeg al nergens opquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik snap ook echt niet dat je je daar in het dagelijks leven mee bezig kan houden. Ga dan iets nuttigs doenquote:
Italië en Spanje zijn daar echt genaaid.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dacht je van Zuid Korea destijds dat was helemaal belachelijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
vergeet niet te stokerenquote:
Dat was echt op het randje tegen (Italie?) en Duitsland.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dacht je van Zuid Korea destijds dat was helemaal belachelijk
VS mag dat blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef golfer het volgende:
Overtreding op de keeper wordt niet bestraft?
Koeman heeft toch helemaal niet de spelers voor dit spel. En dan wil hij ook nog Depay op gaan stellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef DobbyDobby het volgende:
USA wil tenmisnte voetballen. Koeman kijken we mee?
Dat was echt absurd. Al was dat met Messi dit WK ook weer.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Italië en Spanje zijn daar echt genaaid.
Nouja materiaal van USA is toch ook niet zo top?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Koeman heeft toch helemaal niet de spelers voor dit spel. En dan wil hij ook nog Depay op gaan stellen.
Ja dat was ook absurd trouwensquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat was echt absurd. Al was dat met Messi dit WK ook weer.
thuisvoordeel, halve doping en een fatsoenlijke coach doen wonderen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nouja materiaal van USA is toch ook niet zo top?
En wie is de beste Feyenoorder op dit WK?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dest is de beste PSV'er dit WK.
Dirk Kuytquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
En wie is de beste Feyenoorder op dit WK?
Klinkt als PEE ES VEEquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:49 schreef Kriegel het volgende:
JOE ES EE
JOE ES EE
Het loopt daar wel over van creativiteit hè.
quote:
Dan was je het ook niet eens met de straf voor Weskiquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was ook absurd trouwens
Ik ben tegen klassenjustitie
Danny Makkeliequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ed de Goeyquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Uedaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Okee Hans, dank je.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat de Verenigde Staten van Amerika de 3 punten pakt van Australië dat ze ze zeker door zijn naar de volgende ronde. met 6/6 is de kans gigantisch dat ze eerste of tweede eindigen
Wat bedoel je met 6/6quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat de Verenigde Staten van Amerika de 3 punten pakt van Australië dat ze ze zeker door zijn naar de volgende ronde. met 6/6 is de kans gigantisch dat ze eerste of tweede eindigen
Onzin. Gewoon 8 potjes winnen dan bejje wereldkampioenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok, bedankt!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
6 punten op 6, 2 wedstrijden gewonnen van de 2 wedstrijdenquote:
Hij doet zijn Destquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom doen ze zo boos op Boos.
Die jongen doet niks meer dan zijn best.
Dest?quote:
Nope, jij bent de eerste die het opvalt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eerder gemeld, maar Pochettino lijkt ontzettend hard op Russel Crowe?
Makin movies, makin songs and fightin round the world.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eerder gemeld, maar Pochettino lijkt ontzettend hard op Russel Crowe?
Morgen weer (denk ik)quote:
Oh no Tuggah!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Makin movies, makin songs and fightin round the world.
Kloptquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Kijken jullie morgen Nederland met FOK! of anders?
ik zit in een steakhouse en maar hopen dat ze een scherm hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
We zijn het een keer eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef PSVCL het volgende:
de turken moeten zich schamen dat ze van dit australie hebben verloren
Op een scherm in de Arenaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Dat zal toch welquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik zit in een steakhouse en maar hopen dat ze een scherm hebben
Ik had de wedstrijd tijdens Nederland - Japan wel opgenomen maar er was werkelijk niet één hoogtepunt te bekennenquote:
Ja kom wel.effe onlinequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk naar FOK zonder Belgiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk België -Iran zonder FOK! helaas
Ik heb tegenwoordig airco ik kan het echt iedereen aanradenquote:
Niet zo gek, we hadden al 2 jaar niet gespeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had de wedstrijd tijdens Nederland - Japan wel opgenomen maar er was werkelijk niet één hoogtepunt te bekennen
Ergens halverwege Russel Crowe en Roger Clark.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Vorig jaar gedwongen, dit jaar vrijwilligquote:
Welkomquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Geniet er lekker van, vriendquote:
Wat een aids was dat zeg, daar ga ik NOOIT MEER naar toequote:
wat? nee die gast die scoorde kwam opzetten vanachter.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is dat goal goed gekeurd?
Was het omdat speler van Australië laatst die bal aanraakte?
Heb je het tenue van PSV gezien?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef Makamba_ het volgende:
Lelijke tenue van de usa, usa, usa eigenlijk.
Ach, als extra de wedstrijd daar kijken. Hopelijk wel winst, anders wordt de sfeer snel grimmigquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat een aids was dat zeg, daar ga ik NOOIT MEER naar toe
Johquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
Uit of thuis?quote:
En daar hebben we allemaal begrip voorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Australische verdediger is gewoon motorisch beperkt.
met dat roze? op de Belg?quote:
Vermoeden van?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Australische verdediger is gewoon motorisch beperkt.
#kijkenbijdenosquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
met dat roze? op de Belg?
Geen idee vast een Red-flame speelster
Ik heb anders nog wel gezwaaid naar je.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had de wedstrijd tijdens Nederland - Japan wel opgenomen maar er was werkelijk niet één hoogtepunt te bekennen
Gezond eten kan ook heel lekker zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb trek, ik heb het gevoel dat ik wel een hele snackbar op kan eten
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb hier ook al heel de tijd honger.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga helemaal niet meer eten vandaagquote:
Ik bedoelde het haxballquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel gezwaaid naar je.
Dat is niet goed met deze hitte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet meer eten vandaag
Met honger naar bed is niet gezond.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet meer eten vandaag
Bij deze ben ik dan NIET de snackbar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Oh sorry.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde het haxball
Maar je bent een lieve jongen
Bron?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met honger naar bed is niet gezond.
Ja echt hequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
in de finale tegen Mexico, gespeeld in Springfield
Ja bier jaquote:
Mijn omaquote:
Trek, honger is wat overdrevenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben jij nooit zonder eten naar bed gestuurd door mama Capu? Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee, bedoel je het witte shirt met paarse oksels?
Maar wel lekker, en dat is ook belangrijk natuurlijkquote:
Ouders die dit doen zijn ronduit debiel. Bij dezen mijn medeleven voor je jeugdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben jij nooit zonder eten naar bed gestuurd door mama Capu? Dat verklaart een hoop.
Dat nooit eigenlijk. Ik kreeg eerder lange mentale straffen zoals. een week geen computer als ik me misdragen had.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben jij nooit zonder eten naar bed gestuurd door mama Capu? Dat verklaart een hoop.
Echt bier is vrij voedzaam. Dat is waarom die wodka drinkers het niet redden als alcoholist.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar wel lekker, en dat is ook belangrijk natuurlijk
Ik had er er meestal wel naar gemaakt hoor. Sneeuwvlok.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ouders die dit doen zijn ronduit debiel. Bij dezen mijn medeleven voor je jeugd
Dat ben je ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink af en toe een paar biertjes maar ik heb een beetje het idee dat FOK! denkt dat ik een soort standaarddrinker ben ofzo
Ik schat je in tussen tong en gurney.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink af en toe een paar biertjes maar ik heb een beetje het idee dat FOK! denkt dat ik een soort standaarddrinker ben ofzo
Wortel en selderij met mosterd dille dipsausquote:
Daar zit ook wel heel veel tussenquote:
Is dat juin?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
Hier is ook een behoorlijk uitje op komst
[ afbeelding ]
Misschien gebeurt het wel voor de US of A.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon 8 potjes winnen dan bejje wereldkampioen
Zo snel het woord alcohol valt schiet de helft van dit forum alweer totaal in de stress.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is de Robbie Rensenbrink van het vrouwenvoetbal zo'n beetje toch?quote:
Niet liegen hequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik drink eigenlijk bijna nooit. Dat biertje was nog van een feestje die ik had gegeven hier. Ik moet er nog 5 op. Denk tegen het eind van Augustus dat ze op zullen zijn
Blij dat jij het wél snaptquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo snel het woord alcohol valt schiet de helft van dit forum alweer totaal in de stress.
Laat ze lekker saai zijn joh.
Ik waardeer de mijne meer. Volgende dag was alles weer vergeven en vergetenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat nooit eigenlijk. Ik kreeg eerder lange mentale straffen zoals. een week geen computer als ik me misdragen had.
Social Media feedback topicquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb Tong al een tijdje niet meer zien posten.
Erg mooi.
Goed bezig! Ik zie je maandag weer bij de AA?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
dit wordt weer een walkover man. 4 voor usa en als de aussies mazzel hebben prikken ze er 1 in de 89e in.quote:
Nee Queenquote:
haha ik zie in de quote dat je hier heel veel enters ingezet hebt maar dat werkt nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
Erg mooi.
Is overledenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
Erg mooi.
Vóór Queen.quote:
vliegt eruit tegen land dat een beetje kan voetballenquote:
Walgelijk overdreven JOE ES EE WIJ SJIJN DE BESSTE gedoequote:
daar kunnen die voetballers niks aan doen. #NOPOLITICSquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ik de vs een totaal onsympathiek land vind
En het team?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ik de vs een totaal onsympathiek land vind
Zijn er users nog steeds boos?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg laatst nog een like van @:tong80 vanwege m'n MED
Hij was ook tot tranen geroerd door mijn mooie woorden gok ik
Dit heeft alles met politiek te maken dankzij trump en fifaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
daar kunnen die voetballers niks aan doen. #NOPOLITICS
Dat is geen reden om een gerespecteerd user dood te verklaren, gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft zeld gezegd dat ie nog n paar maanden had
Een paar zure ex-modsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zijn er users nog steeds boos?
Het team is een product van PSV.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:13 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Is een product van hun omgeving derhalve onsympathiek.
En Pochettino kan er geen kloten van.
Of atletiek of tennis of waterpolo of snelpunnikenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amerikanen die soccer spelen hebben als kind het niet gemaakt in American Football, basketbal of honkbal.
nogmaals, daar kunnen die 11 op het veld niks aan doen mafklapper.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit heeft alles met politiek te maken dankzij trump en fifa
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nou even gezellig houden.
Het ging net zo goed.
Fijn dat je trump ook n mafklapper vindtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nogmaals, daar kunnen die 11 op het veld niks aan doen mafklapper.
zijn we het toch eens! *proost*quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fijn dat je trump ook n mafklapper vindt
Derde sport qua populariteit al.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ik geloof nu dat "SOCCER" nu de 4e of 5e gespeelde sport is in de USA
-> POL met dit soort postsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fijn dat je trump ook n mafklapper vindt
paar toeristenusers met usa haat in een voetbal topic. moet kunnen:(quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het maar een koud bad
Dat past bij deze hoge temperaturen, maar gezellig is het niet.
Als USA eruit vliegt is dat zo weer voorbijquote:
Grappig dat jij dat blijkbaar wel kan zien terwijl hij die enters weghaalt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha ik zie in de quote dat je hier heel veel enters ingezet hebt maar dat werkt niet
Blijven doneren!
Beterquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Oh onderling resultaat boven doelsaldo dus, dat wist ik niet.
Ja leukquote:
Wat voor kutregel is dat nu weerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Oh onderling resultaat boven doelsaldo dus, dat wist ik niet.
Ik zat het in de quote pas (ik wilde dus wat anders zeggen maar toen vielen die enters me op)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat blijkbaar wel kan zien terwijl hij die enters weghaalt.
Het was een poging waard.
Van de Beukering ook nog wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haaland had hem tegen de netten geduwd, Zelfs Lukaku
Capu heeft gewoon recht op een meningquote:
Dat is helemaal niet kut.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat voor kutregel is dat nu weer
Ik herzie mijn mening, je hebt volledig gelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet kut.
Als Qatar weer zo onnodig een offday moet hebben weegt dat in ieder geval niet zo zwaar.
Ken ik niet, maar denk van welquote:
Is wel eerlijker toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat voor kutregel is dat nu weer
Leuk staartje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |