abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221092414
Hoeren warmte en anders niks.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:57:25 #102
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221092415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef PSVCL het volgende:
de turken moeten zich schamen dat ze van dit australie hebben verloren
We zijn het een keer eens.
pi_221092416
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke regio?
Zuid Holland
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:57:31 #104
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221092417
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Kijken jullie morgen Nederland met FOK! of anders?
Op een scherm in de Arena :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:57:40 #105
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092421
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
ik zit in een steakhouse en maar hopen dat ze een scherm hebben
Dat zal toch wel
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:57:44 #106
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221092423
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Hoeren warmte en anders niks.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 21:57:45 #107
35723 crew  GGMM
pi_221092424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Zeker en vast.
Ik had de wedstrijd tijdens Nederland - Japan wel opgenomen maar er was werkelijk niet één hoogtepunt te bekennen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221092427
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Kijken jullie morgen Nederland met FOK! of anders?
Ja kom wel.effe online

Maar sowieso, bbq.en bier van de tap
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:04 #109
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092429
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk België -Iran zonder FOK! helaas
Ik kijk naar FOK zonder Belgie
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:07 #110
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221092430
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Op een scherm in de Arena :')
stukje paupergenot (geintje makker veel plezier)
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:13 #111
35723 crew  GGMM
pi_221092434
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Hoeren warmte en anders niks.
Ik heb tegenwoordig airco ik kan het echt iedereen aanraden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:19 #112
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092436
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Op een scherm in de Arena :')
Vast niet vrijwillig
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221092437
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Op een scherm in de Arena :')
Doe effe normaal :')
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:36 #114
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221092438
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik had de wedstrijd tijdens Nederland - Japan wel opgenomen maar er was werkelijk niet één hoogtepunt te bekennen
Niet zo gek, we hadden al 2 jaar niet gespeeld.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:37 #115
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221092439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eerder gemeld, maar Pochettino lijkt ontzettend hard op Russel Crowe? :D
Ergens halverwege Russel Crowe en Roger Clark.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221092441
Toppers-fan gespot
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:55 #117
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221092444
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
wim hotter
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:59:02 #118
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221092447
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Vast niet vrijwillig
Vorig jaar gedwongen, dit jaar vrijwillig :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221092450
Heb wel jupiler op de tap morgen :P
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:59:28 #120
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221092453
Waarom is dat goal goed gekeurd?

Was het omdat speler van Australië laatst die bal aanraakte?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:59:31 #121
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221092455
Die amerikanen rennen als russen
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:59:32 #122
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221092456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eerder gemeld, maar Pochettino lijkt ontzettend hard op Russel Crowe? :D
Welkom :)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 21:59:33 #123
35723 crew  GGMM
pi_221092457
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef Xylar het volgende:
Heb wel jupiler op de tap morgen :P
Geniet er lekker van, vriend :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 21:59:41 #124
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:58 schreef GertKuyt het volgende:
Toppers-fan gespot
Wat een aids was dat zeg, daar ga ik NOOIT MEER naar toe
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:59:51 #125
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221092462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is dat goal goed gekeurd?

Was het omdat speler van Australië laatst die bal aanraakte?
wat? nee die gast die scoorde kwam opzetten vanachter.
pi_221092465
Lelijk tenue van de usa, usa, usa eigenlijk. Zeker bij een thuistoernooi
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:00:21 #127
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221092470
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef Makamba_ het volgende:
Lelijke tenue van de usa, usa, usa eigenlijk.
Heb je het tenue van PSV gezien?
What can change the nature of a man?
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:00:21 #128
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221092471
Die Australische verdediger is gewoon motorisch beperkt.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:00:27 #129
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092473
USA gaat gewoon kampioen worden jongens
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:00:30 #130
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221092475
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Wat een aids was dat zeg, daar ga ik NOOIT MEER naar toe
Ach, als extra de wedstrijd daar kijken. Hopelijk wel winst, anders wordt de sfeer snel grimmig :{
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221092476
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
De mensen die anti-Amerika zijn zijn het er niet mee eens
Joh
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 22:00:37 #132
35723 crew  GGMM
pi_221092478
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Heb je het tenue van PSV gezien?
Uit of thuis?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:00:41 #133
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221092480
Wie is dat meisje in de studio?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:00:44 #134
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092482
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Australische verdediger is gewoon motorisch beperkt.
En daar hebben we allemaal begrip voor
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:00:45 #135
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221092483
Toch een bepaald slag volk he?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221092485
Gijp zou zeggen dat die verdediger homo heeft.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:01:00 #137
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221092488
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
USA gaat gewoon kampioen worden jongens
Dan ontploft fok.
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:01:12 #138
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221092489
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is dat meisje in de studio?
met dat roze? op de Belg?

Geen idee vast een Red-flame speelster
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:01:12 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221092490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
Uit of thuis?
Ja
What can change the nature of a man?
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 22:01:16 #140
35723 crew  GGMM
pi_221092491
Ik ben tegen homofobie :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:01:23 #141
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092493
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:01 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan ontploft fok.
Op naar NWS allen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:01:31 #142
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221092497
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Australische verdediger is gewoon motorisch beperkt.
Vermoeden van?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221092498
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Geniet er lekker van, vriend :)
Dank u. :)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:01:47 #144
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221092503
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
met dat roze? op de Belg?

Geen idee vast een Red-flame speelster
#kijkenbijdenos
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:02:17 #145
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221092508
Alle dopinggrapjes ten spijt, dit Amerika is een verdomd lastige ploeg om tegen te spelen denk ik. Lijkt Omaha beach wel soms.
pi_221092509
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
USA gaat gewoon kampioen worden jongens
Nee volgens de simpons Portugal maat
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:02:24 #147
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092510
Ik heb trek, ik heb het gevoel dat ik wel een hele snackbar op kan eten
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221092511
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik had de wedstrijd tijdens Nederland - Japan wel opgenomen maar er was werkelijk niet één hoogtepunt te bekennen
Ik heb anders nog wel gezwaaid naar je.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 22:02:41 #149
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221092513
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef Xylar het volgende:

[..]
Nee volgens de simpons Portugal maat
Dan eet ik mijn schoen op
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221092515
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is dat meisje in de studio?
Leonne Stentler
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')