We zijn het een keer eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef PSVCL het volgende:
de turken moeten zich schamen dat ze van dit australie hebben verloren
Op een scherm in de Arenaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Kijken jullie morgen Nederland met FOK! of anders?
Dat zal toch welquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik zit in een steakhouse en maar hopen dat ze een scherm hebben
Ik had de wedstrijd tijdens Nederland - Japan wel opgenomen maar er was werkelijk niet één hoogtepunt te bekennenquote:
Ja kom wel.effe onlinequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Kijken jullie morgen Nederland met FOK! of anders?
Ik kijk naar FOK zonder Belgiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk België -Iran zonder FOK! helaas
Ik heb tegenwoordig airco ik kan het echt iedereen aanradenquote:
Niet zo gek, we hadden al 2 jaar niet gespeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had de wedstrijd tijdens Nederland - Japan wel opgenomen maar er was werkelijk niet één hoogtepunt te bekennen
Ergens halverwege Russel Crowe en Roger Clark.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eerder gemeld, maar Pochettino lijkt ontzettend hard op Russel Crowe?
Vorig jaar gedwongen, dit jaar vrijwilligquote:
Welkomquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eerder gemeld, maar Pochettino lijkt ontzettend hard op Russel Crowe?
Geniet er lekker van, vriendquote:
Wat een aids was dat zeg, daar ga ik NOOIT MEER naar toequote:
wat? nee die gast die scoorde kwam opzetten vanachter.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is dat goal goed gekeurd?
Was het omdat speler van Australië laatst die bal aanraakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |