Dat nooit eigenlijk. Ik kreeg eerder lange mentale straffen zoals. een week geen computer als ik me misdragen had.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben jij nooit zonder eten naar bed gestuurd door mama Capu? Dat verklaart een hoop.
Echt bier is vrij voedzaam. Dat is waarom die wodka drinkers het niet redden als alcoholist.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar wel lekker, en dat is ook belangrijk natuurlijk
Ik had er er meestal wel naar gemaakt hoor. Sneeuwvlok.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ouders die dit doen zijn ronduit debiel. Bij dezen mijn medeleven voor je jeugd
Dat ben je ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink af en toe een paar biertjes maar ik heb een beetje het idee dat FOK! denkt dat ik een soort standaarddrinker ben ofzo
Ik schat je in tussen tong en gurney.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink af en toe een paar biertjes maar ik heb een beetje het idee dat FOK! denkt dat ik een soort standaarddrinker ben ofzo
Wortel en selderij met mosterd dille dipsausquote:
Daar zit ook wel heel veel tussenquote:
Is dat juin?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
Hier is ook een behoorlijk uitje op komst
[ afbeelding ]
Misschien gebeurt het wel voor de US of A.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon 8 potjes winnen dan bejje wereldkampioen
Zo snel het woord alcohol valt schiet de helft van dit forum alweer totaal in de stress.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is de Robbie Rensenbrink van het vrouwenvoetbal zo'n beetje toch?quote:
Niet liegen hequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik drink eigenlijk bijna nooit. Dat biertje was nog van een feestje die ik had gegeven hier. Ik moet er nog 5 op. Denk tegen het eind van Augustus dat ze op zullen zijn
Blij dat jij het wél snaptquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo snel het woord alcohol valt schiet de helft van dit forum alweer totaal in de stress.
Laat ze lekker saai zijn joh.
Ik waardeer de mijne meer. Volgende dag was alles weer vergeven en vergetenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat nooit eigenlijk. Ik kreeg eerder lange mentale straffen zoals. een week geen computer als ik me misdragen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |