zijn een hele hoop afrikanen bij....quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze zich insmeren met Zonnebrandolie? ik vermoed van wel toch.
Maar de werkelijke vraag die ik stel zorgt het land ervoor of moeten ze die zelf kopen
TARRIFFSquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar de werkelijke vraag die ik stel zorgt het land ervoor of moeten ze die zelf kopen
Voor deze wedstrijd of voor de rest van je leven?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga stoppen met kutvragen te stellen
2-0 is goed. Dan kan ik eindelijk eens scoren op scoritoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zou een 2-1 ook wel leuk vinden eigenlijk (en ik heb niks tegen Amerika)
Nee, die vraag stelt niemand.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor deze wedstrijd of voor de rest van je leven?
Elke voetballiefhebber wilt dat... rest is maar dagjesvolkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zou een 2-1 ook wel leuk vinden eigenlijk (en ik heb niks tegen Amerika)
iig voor vandaag, morgen zien we wel schijnt het devies te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor deze wedstrijd of voor de rest van je leven?
jij zit ook in midden toch? zie wel wat meer flitsenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:33 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier nu echt los qua onweer en regen
Prima, alsnog faalhazen als ouders als het zover moest komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had er er meestal wel naar gemaakt hoor. Sneeuwvlok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |