Dus hij is nog PSV'er?quote:
Dan 55 miljoen voor een 25 jarige speler uit de Eredivisie? Denk niet dat er mee inzit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:04 schreef Caland het volgende:
PSV heeft hem een paar weken te vroeg verkocht
Donker.quote:
Regen en windquote:
Auto's en gebouwenquote:
Hier is ook regen en wind hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Regen en wind
Tenzij je in een gehucht woont
Marokko heeft nog niet gewonnen/verlorenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hier verder nog rustig.
WK hype erbij, wat Engelse clubs en je gaat zo richting de 70quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan 55 miljoen voor een 25 jarige speler uit de Eredivisie? Denk niet dat er mee inzit.
Schotland die op buitenspel speelde was wel erg goed.
Ik woon in een nette buurt, hier wordt niet getuuterd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Marokko heeft nog niet gewonnen/verloren
Dat toeteren doen Turken toch juistquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik woon in een nette buurt, hier wordt niet getuuterd.
Ik woon ook in een nette buurt, maar hier wordt wel getuuterd. Ze komen allemaal met de auto hier langsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik woon in een nette buurt, hier wordt niet getuuterd.
Nice! nu heb ik ook zin in bier.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Fok! is dood, alles is kut. Polarisatie eeeuww.
En toch is er voor mij geen betere plek om dit soort shit te kijken met mede users van allerlei plumeau.
Ik houd van jullie.
Sowieso stom om niet te wachten tot het WK los is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
WK hype erbij, wat Engelse clubs en je gaat zo richting de 70
gelijk heb je!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice! nu heb ik ook zin in bier.
akkoord foutjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat toeteren doen Turken toch juist
Marokkanen slopen Rotterdam
Had hij deze gemaakt was ik overuigd. Nu 2 doelpunten en voor de rest niks, ook tegen Brazilië.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
WK hype erbij, wat Engelse clubs en je gaat zo richting de 70
Nou ja als hij 3 kutwedstrijden had gespeeld kreeg je misschien minder.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Sowieso stom om niet te wachten tot het WK los is.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Fok! is dood, alles is kut. Polarisatie eeeuww.
En toch is er voor mij geen betere plek om dit soort shit te kijken met mede users van allerlei plumeau.
Ik houd van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |