Hahahaquote:
Dat kunnen deze ploegen niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo er mag weer gevoetbald worden AUB
Duolingo?quote:
Wtf zegquote:
We noemen Belgen toch ook geen nep-Nederlanders?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Australiërs zijn dan ook beetje nep-Amerikanen
Grapjequote:
Het ene land zit vol met kinderen van gedetineerden en het andere land heeft louter gedetineerden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zijn ook eerder Britten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We noemen Belgen toch ook geen nep-Nederlanders?
En je kijkt gezellig mee toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Ik zou nooit naar bed gaan voordat ik het Schotland-Marokko plaatje gemaakt heb
Wist je dat Australië een eiland voor criminelen is?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wannabe Nederlandersquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zijn de boeven die GB dumptequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Absoluutquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En je kijkt gezellig mee toch?
Klopt, die noem je Zuid-Nederlanders.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou ja, we noemen bijvoorbeeld Limburgers wél 'reserve Belgen'quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Australië?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft men hier toch tegen Australie.
Was dan ook naar bed gegaanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Tweede helft vond ik wat minder
zullen we dan samen naar bed gaan als het niks is? lekker van het onweer genieten?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut
Maar als het heel snel beslist wordt ga ik mogelijk wel naar bed
Nee, halve Duitsers.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou ja, we noemen bijvoorbeeld Limburgers wél 'reserve Belgen'
uh.. misschienquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zullen we dan samen naar bed gaan als het niks is? lekker van het onweer genieten?
Zijn PSV-ers die krampachtig voor Dest en Pepi zijn (en Tilman)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft men hier toch tegen Australie.
Gaan jullie morgenvroeg samen ontbijten?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zullen we dan samen naar bed gaan als het niks is? lekker van het onweer genieten?
Jaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wil je grote of kleine lepel zijn?
Epstein vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat Australië een eiland voor criminelen is?
Ik zal nooit lachen vanwege de pijn of het ongemak van een anderquote:
Nou nou nou, er raakt heel af en toe ook wel eens een scheids geblesseerdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:
Hahahahahahhahaha. Dit heb ik nog nooit gezien
Waarom vrezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vrees dat het wel eens einde toernooi kan zijn voor deze scheidsrechter. De FIFA lacht hier niet mee.
712quote:
Alleen als je je goed hebt gedragen heb ik vandaag geleerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja die is klaarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vrees dat het wel eens einde toernooi kan zijn voor deze scheidsrechter. De FIFA lacht hier niet mee.
Feyenoord staat in de Epstein files.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef xzaz het volgende:
Deze scheids is ooit genoemd in een schandaal.
Verbaasd me niets.
nee hoor ik heb al gegetenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alleen als je je goed hebt gedragen heb ik vandaag geleerd.
Dat wel, maar kramp ?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou, er raakt heel af en toe ook wel eens een scheids geblesseerd
Oh dat wordt een leuke met veel mogelijkhedenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Voor mijzelf vrees ik niet, maar voor hem vrees ikquote:
Moest Henry Schut ESF presenteren?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van een groot voetbal toernooi presenteren naar ESF, het kan verkeren
Infantino zet 'm tegen de muur.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Scheids kan het niveau niet aan. Zien we niet meer terug.
Ik heb @RamboDirk de cliches van Marokko laten kiezenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wordt een leuke met veel mogelijkheden
Dat is als vrezen voor een moordenaar die de doodstraf krijgt. Niet vrezen, jongen. Is allemaal terecht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor mijzelf vrees ik niet, maar voor hem vrees ik
Was jij dat gister van die reis of krijgt @GGMM van alle kanten aanbiedingenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
heb je ooit gehoord dat dat pas halverwege het hele debacle was? het begon met cactussenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef Wotte het volgende:
Hebben jullie ooit eens het verhaal gehoord van de introductie van konijnen in Australië?
Jaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef Wotte het volgende:
Hebben jullie ooit eens het verhaal gehoord van de introductie van konijnen in Australië?
Kersensap/Ketonen?quote:
Ja of misschien wel nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien had hij enorme stress omdat hij geld heeft gekregen om VS te laten winnen met meer dan 2.5 doelpunten (goksites enzo)
En dan verstopt ie dat ergens en moeten wij dat eeeh ja, opsporen zeg maar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wordt een leuke met veel mogelijkheden
Nee die vent van die reis daar heb ik nu oorlog mee (die maakte mijn leuk bedoelde plaatje belachelijk)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was jij dat gister van die reis of krijgt @:ggmm van alle kanten aanbiedingen
Nee ik hoorde dat dat niet doorging en meen dat hij in dichtbij woont. en GGMM is gewoon een fijne user.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was jij dat gister van die reis of krijgt @:ggmm van alle kanten aanbiedingen
Ga er wel weer boos op reageren, dat je het weet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Ik heb de cactus casus niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
heb je ooit gehoord dat dat pas halverwege het hele debacle was? het begon met cactussen
Je bent erg zieligquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ga er wel weer boos op reageren, dat je het weet.
Hij inquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee ik hoorde dat dat niet doorging en meen dat hij in dichtbij woont. en GGMM is gewoon een fijne user.
Die post verwijder ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bestaat er ook een onside buitenspel?quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eindelijk heb ik een keertje een uitslag goed geraden
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb de cactus casus niet eerder gehoord.
Wonen op een gebed?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WOOOHOOOO
LIIIVVINNGGG ON AAA PRAYEER
95 puntenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp er eigenlijk geen kut van.
op het werk toch want FOK! was 2-1quote:
welcome to the club!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp er eigenlijk geen kut van.
Ik hoop voor jou dat ze mee lezen!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:05 schreef golfer het volgende:
Nooit meer deze scheids laten fluiten.
Wat een vreselijk slechte beslissingen.
Straks geeft hij nog enkel likesquote:
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier verder
WK / [Zaterdag 20 juni 00:00] Schotland - Marokko #1
Ik ben mod op WK 2026 forum, bepaal ik wel.quote:
Sowquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben mod op WK 2026 forum, bepaal ik wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |