Ik zal nooit lachen vanwege de pijn of het ongemak van een anderquote:
Nou nou nou, er raakt heel af en toe ook wel eens een scheids geblesseerdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:
Hahahahahahhahaha. Dit heb ik nog nooit gezien
Waarom vrezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vrees dat het wel eens einde toernooi kan zijn voor deze scheidsrechter. De FIFA lacht hier niet mee.
712quote:
Alleen als je je goed hebt gedragen heb ik vandaag geleerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zullen we dan samen naar bed gaan als het niks is? lekker van het onweer genieten?
Ja die is klaarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vrees dat het wel eens einde toernooi kan zijn voor deze scheidsrechter. De FIFA lacht hier niet mee.
Feyenoord staat in de Epstein files.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef xzaz het volgende:
Deze scheids is ooit genoemd in een schandaal.
Verbaasd me niets.
nee hoor ik heb al gegetenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alleen als je je goed hebt gedragen heb ik vandaag geleerd.
Dat wel, maar kramp ?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou, er raakt heel af en toe ook wel eens een scheids geblesseerd
Oh dat wordt een leuke met veel mogelijkhedenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Ik zou nooit naar bed gaan voordat ik het Schotland-Marokko plaatje gemaakt heb
Voor mijzelf vrees ik niet, maar voor hem vrees ikquote:
Moest Henry Schut ESF presenteren?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van een groot voetbal toernooi presenteren naar ESF, het kan verkeren
Infantino zet 'm tegen de muur.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Scheids kan het niveau niet aan. Zien we niet meer terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |