Daar kan AC/DC nog een puntje aan zuigen.quote:
Echt wel. Heb een voorraad liggen van verschillende jaartallen. Dacht dat ze meer waard zouden worden maar dat is niet helemaal geluktquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is pas echt een goed biertje!![]()
Ter illustratie:quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZO.
De bliksem sloeg hier vlakbij even goed in.
Volgens mij zijn ze tegenwoordig beter te bestellen en dus niet meer zo duur. Ach, als je ze lang genoeg bewaart, worden ze weer meer waard.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt wel. Heb een voorraad liggen van verschillende jaartallen. Dacht dat ze meer waard zouden worden maar dat is niet helemaal gelukt![]()
Desalniettemin heerlijk bier
Heeft bier niet een vrij strakke houdbaarheidsdatum?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt wel. Heb een voorraad liggen van verschillende jaartallen. Dacht dat ze meer waard zouden worden maar dat is niet helemaal gelukt![]()
Desalniettemin heerlijk bier
Ik waardeer de dedicatie aan de act.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tyfus AI. Ueda heeft verder geeneens stekeltjes haar
Nee, dit bier wordt juist beter met de jaren. Tot een bepaald maximum, maar dat is wel even volgens mij.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft hier niet een vrij strakke houdbaarheidsdatum?
Bijzondere gedachte/investering maar geniet er vooral van.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Fok! is dood, alles is kut. Polarisatie eeeuww.
En toch is er voor mij geen betere plek om dit soort shit te kijken met mede users van allerlei plumeau.
Ik houd van jullie.
Alsof iemand niet weet wat je bedoelt., of wat de afkorting voor staat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo noemt mijn dyslectische collega het altijd
Kwestie van tijd voor het ook zo in jouw hoofd zitquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo noemt mijn dyslectische collega het altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |