Goed punt, en dat vind ik ook lekker. Maar had zin in dit biertje en hij stond niet koud.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Dat doe ik dan weer nooit, ook in de winter niet. Ik vind het altijd heerlijk als het biertje langzaam opwarmt en dan anders smaakt
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die hydration breaks zijn er niet voor niks.
quote:
Dat is pas echt een goed biertje!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed punt, en dat vind ik ook lekker. Maar had zin in dit biertje en hij stond niet koud.
Als WE nog eens laat spelen na de groepsfase trek ik een Goose Island BCBS open die ik op jouw wijze ga nuttigen
Totdat er paddenstoelen uit groeienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef GertKuyt het volgende:
Je matras is 'al' acht jaar oud.
Hoe lang doen jullie met een matras?
Gister ook Queen en Fatboy Slim.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef vul_maar_in het volgende:
sjoerny, the killers, bonjovi.
erg divers is het niet he.
Deze zeker 10 alquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef GertKuyt het volgende:
de vraag is hoe vaak je je hoezen en lakens ververst. die matrassen gaan wel even meequote:
De As van Geweldigheidquote:
Ik heb een matrasbeschermer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef GertKuyt het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZO.
De bliksem sloeg hier vlakbij even goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |