Niet voor mijn voorspelling.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:36 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor een onverwachte goal van Schotland
GPT staat voor Generative Pre-trained Transformer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alsof iemand niet weet wat je bedoelt., of wat de afkorting voor staat.
Een vriendin van me heeft het altijd over IAquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo noemt mijn dyslectische collega het altijd
Frans?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft het altijd over IA
Ezel?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
old macdonald had a farmquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee zo heet ze niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Donnie moeten ze kaalscheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat hem beter staat of als soort van straf?quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat hem beter staat of als soort van straf?
Relatie met een nazi is ook een optie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat hem beter staat of als soort van straf?
Er is nog een helft hoor!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
Nou ik geloof het verder wel heren en dames, tot morgen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
Je gaat de wedstrijden van zaterdag niet kijken?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
Ja dan is het een soort van straf vandaar dat ik dat zeiquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Relatie met een nazi is ook een optie.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, bijdehandje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat de wedstrijden van zaterdag niet kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |