Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, maar als Marokko dit niet snel op slot gooit heb je kans dat zo'n Schotse houthakker een lelijke goal met zijn linkerbil maakt semi-per ongeluk ergens rond de 90e minuut.
Ja, ze worden te vaak gebruikt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:33 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een paar nieuwe hydration break liedjes
Proclaimers?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ze worden te vaak gebruikt.
Nog suggesties?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog suggesties?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog suggesties?
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog suggesties?
Om te spelen als drummer of bassist een uitputtingsslag. Enige negatieve wat ik erover kan zeggen, maar wou het toch even melden: er is iets mis mee.quote:
Oke boomerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn suggesties zijn:
Aretha Franklin - Respect
David Bowie & Queen - Under Pressure
The Hives - Come On
The National - Bloodbuzz Ohio
We sturen dit door naar Donald.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn suggesties zijn:
The Hives - Come On
Even spieken in onze karaokelijstquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Sowieso de beste van de huidige selectiequote:
Jaaaaa we hebben een dubbele Bill!!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn suggesties zijn:
The Hives - Come On
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Even spieken in onze karaokelijst
No Cars Go is wel geinig maar niet voor zo'n stadion denk ik. What Is Love is leuk voor het publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah ik moest aan No Cars Go denken vanwege het noodweer vanavondquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
No Cars Go is wel geinig maar niet voor zo'n stadion denk ik. What Is Love is leuk voor het publiek
Dat is nog steeds een van de mooiste festivaloptredens waar ik bij geweest benquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aah ik moest aan No Cars Go denken vanwege het noodweer vanavond(en het feit dat Pinkpop ook is dit weekend!)
Bekijk deze YouTube-video
Same!!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een van de mooiste festivaloptredens waar ik bij geweest ben
Jij met je vlaggenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same!!![]()
Dat is overigens niet mijn Canadese vlag in het filmpje. Ik vond de mijne pas op Marktplaats in juni 2017. Als ik me goed herinner stond er vooraan een fan uit Peru die zowel de Canadese als de Peruviaanse vlag bij had.
Ik ga dat niet meer redden maat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je krijgt zo een kans om dit aan te passen.
Jawel johquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ga dat niet meer redden maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |