ik was even vergeten dat omroep zwart geen satire was.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een van hun vele topprogramma's
Bij Sporza niet daar staat de tekst "zo dadelijk het vervolg van de wedstrijd'quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo is er nu wel een studiouitzending midden in de nacht?
Marokkoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
Omdat er in Nederland een grote groep Marokkanen wonenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
Gisteren (of eergisteren) kregen we gewoon beelden van het stadion te zien tijdens de rust. Konden we heerlijk meegenieten van de muziek.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Sporza niet daar staat de tekst "zo dadelijk het vervolg van de wedstrijd'
Zelfs nu geen reclame
Ik heb er nog nooit naar gekeken en ken het alleen van Roddelpraat als het weer eens over racisme van de witte man gaatquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat het daar niet altijd over racisme in de VS? Lekker touren door de USA op belastinggeld.
Heel verstandig besluit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:00 schreef hvan het volgende:
Wordt een beetje moe van dat continu ophemelen van Marokko. Zo goed zijn ze echt niet. Ben er wel klaar mee en ga slapen. Lees morgen wel of dat de Schotten 3 punten hebben gepakt.
Ja, er mag blijkbaar niks slechts over gezegd worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:00 schreef hvan het volgende:
Wordt een beetje moe van dat continu ophemelen van Marokko. Zo goed zijn ze echt niet. Ben er wel klaar mee en ga slapen. Lees morgen wel of dat de Schotten 3 punten hebben gepakt.
Ik weet niet of dit bad die warmte aan kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:01 schreef GGMM het volgende:
Als dit zo doorgaat blijven alleen Dombo en ik over
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:00 schreef hvan het volgende:
Kijken die niet allemaal via de schotel naar TV Marokkoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:59 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Omdat er in Nederland een grote groep Marokkanen wonen
Autochtone Nederlanders moeten Marokko blijkbaar leuk vinden van de NOS.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijken die niet allemaal via de schotel naar TV Marokko
hohoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:01 schreef GGMM het volgende:
Als dit zo doorgaat blijven alleen Dombo en ik over
Zelfs die duidelijk overtreding waarbij een Marokkaan een Schot omver rolt waardoor Marokko een uitbraak kon doen benoemen ze niet, ondanks 3 herhalingen in de studioquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, er mag blijkbaar niks slechts over gezegd worden.
Ik ben weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit bad die warmte aan kan.
Het is helemaal geen objectieve analyse. Als Nederland slecht speelt, dan zegt men dat wel, maar over Marukko...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs die duidelijk overtreding waarbij een Marokkaan een Schot omver rolt waardoor Marokko een uitbraak kon doen benoemen ze niet, ondanks 3 herhalingen in de studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |