Hier schrik ik vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Walgelijke mannetjes zijn jullie ook.
Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden.quote:
Akkoordquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden.
Mijn uurtje slaap mag niet negatief uitvallen voor mijn omgeving.
Ja! En ik zal niet gaan stokeren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akkoord
Vanavond present bij de wedstrijd van 19:00?
quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden.
Mijn uurtje slaap mag niet negatief uitvallen voor mijn omgeving.
Genoteerd in mijn boekje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja! En ik zal niet gaan stokeren.
Dit zijn resultaten voor Alizée d'oeuvrequote:Op woensdag 17 juni 2026 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kunnen jullie ook zo intens van Alizée d'r euvre genieten?
Oh, als het niet meer de bedoeling is dat je dat soort zaken aangeeft hoor ik het ook graag hoor.quote:
Ach Caland jongenquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, als het niet meer de bedoeling is dat je dat soort zaken aangeeft hoor ik het ook graag hoor.
Good boyquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Caland jongen
Ik heb je verzoekje opgepakt. Graag gedaan
Caland is de nieuwe NWS Karen, die zijn niet geschikt om zelf iets te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Caland zorgt voor een beter FOK!.
Misschien is moderator (of FA) worden iets voor je
Je zal maar met enige regelmaat moeten communiceren met Danny en daar niks voor krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Caland zorgt voor een beter FOK!.
Misschien is moderator (of FA) worden iets voor je
Doorsnee hamstergezicht in Nederland, tevens puntige ellebogenquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
Iemand al een knappere fan gespot die hier de plaats van kan innemen?
[ x ]
Gisteravond een blondje bij Frankrijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
Iemand al een knappere fan gespot die hier de plaats van kan innemen?
[ x ]
Neusgat rechts ook iets groter dan links.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Doorsnee hamstergezicht in Nederland, tevens puntige ellebogen
Dat moet niet erg lastig zijn
Pics.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gisteravond een blondje bij Frankrijk
Maak een WK babes/hunks topic aanquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gisteravond een blondje bij Frankrijk
Hoepeloorbellen, stukje tokkie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Doorsnee hamstergezicht in Nederland, tevens puntige ellebogen
Dat moet niet erg lastig zijn
Nietquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:48 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe kan je makkelijk een oranje filter over je UI laten zetten op telefoon?
https://www2.lunapic.com/editor/?action=tintquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:48 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe kan je makkelijk een oranje filter over je UI laten zetten op telefoon?
Ja dat ging zo goed bij mijn ui.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet
Ik kan je UI wel even Oranje maken als je wil
Omdat jij een perverse smeerlap bentquote:
Niet heel goed gelukt, maar het is wat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:49 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www2.lunapic.com/editor/?action=tint
quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet heel goed gelukt, maar het is wat.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet hem alleen zelf even 60x60 maken
Je bent een goed mensquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet hem alleen zelf even 60x60 maken
Heb ik al dat werk voor niks gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
FA en ook nog grafisch designer.
Bedankt! Heb chatgpt gevraagd m te verkleinen naar 60x60
Niet voor niets. Je hebt een compliment gehad van GGMM.quote:
Dat is ook wat waard jaquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet voor niets. Je hebt een compliment gehad van GGMM.
Je bent een attente man.quote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil iemand mijn UI ook oranje maken?
quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil iemand mijn UI ook oranje maken?
Loop toch niet zo te zanikenquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo heb ik een standaard koffie PI. Ik heb dat heul niet aangepast
Thnx pik!quote:
Fiets je nog wel eens een rondje Twente?quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Soms, denk dat ik komende week weer eens op m'n gemakje ga fietsenquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fiets je nog wel eens een rondje Twente?
Geen zin om te koken, dus gebakken tofu en Turkse pannenkoeken van de buurvrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Jeetje wat lief van de buurvrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen zin om te koken, dus gebakken tofu en Turkse pannenkoeken van de buurvrouw.geen groente vandaag
[ afbeelding ]
Soms wel geluidsoverlast, maar zolang ze regelmatig gratis eten komt brengen, vind ik het goed.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje wat lief van de buurvrouw.
Ik snap echt niks van deze maaltijd, waar zit de smaak want zie verder geen kruiden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen zin om te koken, dus gebakken tofu en Turkse pannenkoeken van de buurvrouw.geen groente vandaag
[ afbeelding ]
Smaakt ook nergens naar joh. Vult de maag alleen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van deze maaltijd, waar zit de smaak want zie verder geen kruiden.
Al zou ik verder ook zo'n buurvrouw willen want dit biedt potentie.
Die buuf doet zogenaamd aardig met de restjes. Waarschijnlijk uit de prullenbak gevist omdat er vliegjes op af kwamen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van deze maaltijd, waar zit de smaak want zie verder geen kruiden.
Al zou ik verder ook zo'n buurvrouw willen want dit biedt potentie.
Welke zaak? Dochter die mogelijk haar ouders heeft vermoord?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
De detectives kunnen weer los in NWS @:3rr0r
Ja, ze is nu al transgender verklaardquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke zaak? Dochter die mogelijk haar ouders heeft vermoord?
Stukje Cluedoquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, ze is nu al transgender verklaard
Ondertussen gaat Elan ook weer los.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
De detectives kunnen weer los in NWS @:3rr0r
Ja 100% regel wel limoen of een citroen. Of koop ginger beer, limoen schijfje er bij en heb je een dark stormy of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
Is het gepast om gasten rum en cola te serveren en dat een cocktail te noemen?
Dat wel sowieso. Wel gewoon flesjes citroensap, geen verse citroen, want het is hier niet het Marriot Hotel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:40 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja 100% regel wel limoen of een citroen. Of koop ginger beer, limoen schijfje er bij en heb je een dark stormy of zo.
Lekker bezig Mikey, dat is zeer goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat wel sowieso. Wel gewoon flesjes citroensap, geen verse citroen, want het is hier niet het Marriot Hotel.
Rum en cola, gin en tonic, Hertog Jan Grand Prestige en kratten Jupiler.Ik ben de beste gastheer aller tijden.
Door die naam denk ik hier weer aan:quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat wel sowieso. Wel gewoon flesjes citroensap, geen verse citroen, want het is hier niet het Marriot Hotel.
Rum en cola, gin en tonic, Hertog Jan Grand Prestige en kratten Jupiler.Ik ben de beste gastheer aller tijden.
Ik zie jou maar heel weinig in WK.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1826 4/6
🟨⬜⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1622 3/6
⬜⬜🟩🟩🟩⬜
🟩⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kan kloppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie jou maar heel weinig in WK.
Wanneer race?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan kloppen.
Ik kijk ook vrij weinig. Wel leuk dat je dat opvalt
Hopelijk peersmaakquote:
Eén keer bonenburger gehad, gadverdamme.quote:
Avgquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en maaltijdsalade.
Je hebt mijn bonenburger gewoon nog nooit gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eén keer bonenburger gehad, gadverdamme.
Jij hebt een zeer interessant etenspatroon.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt mijn bonenburger gewoon nog nooit gehadzwarte bonen, kidneybonen, linzen, knoflook, ui, paprika en kruiden
[ afbeelding ]
Volgende week zondag. 15:00 uur. Ben erbij.quote:
Ik moest dat een keer van m'n trainer bijhouden en doorsturen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt een zeer interessant etenspatroon.
Zou leuk zijn als je dit eens een weekje bijhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik moest dat een keer van m'n trainer bijhouden en doorsturen...Toen zei die dat ik minder junkfood moest eten en m'n vezels moest verhogen. Totaal genegeerd verder.
Die trainer klinkt als een verstandige manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Compromis gesloten en gezegd dat ik gewoon op m'n eiwitten moet letten dan. Gaat best goed tot nu toequote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die trainer klinkt als een verstandige man
Ik heb die gehypte ijsklontjes gekocht. Ik ga het eens proberen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Compromis gesloten en gezegd dat ik gewoon op m'n eiwitten moet letten dan. Gaat best goed tot nu toe
Bedoel je die bolvormige van de Appie? Die zijn echt helemaal top. Ik koop die nu voor cocktails. Voor normale dranken gewoon normale ijsblokjes omdat wat verwateren dan prima is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:41 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb die gehypte ijsklontjes gekocht. Ik ga het eens proberen.
Ja die bedoel ik. Ik vind het wel prijzig 2.69 ik ga nog eens kijken wat die grotere in Duitsland kosten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bedoel je die bolvormige van de Appie? Die zijn echt helemaal top. Ik koop die nu voor cocktails. Voor normale dranken gewoon normale ijsblokjes omdat wat verwateren dan prima is.
Bij de AH verkopen ze tegenwoordig dit... fucking gierigquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Ik vind het wel prijzig 2.69 ik ga nog eens kijken wat die grotere in Duitsland kosten.
130 gramquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de AH verkopen ze tegenwoordig dit... fucking gierig
[ afbeelding ]
Dat is toch leuk genoegquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef Mikeytt het volgende:
Ik moet morgenavond gastheer spelen. Wat is iets leuks oranje dat je op tafel kan zetten?Bij de Dirk heb ik iig kaas met oranje kleurstof gevonden voor het kaasplankje.
Misschien wel ja. pak grillworst erbij, da's ook oranje als je een beetje kleurenblind bent.quote:
Ik zag oranje bapao bij de AH maar die zou ik never nooit eten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef Mikeytt het volgende:
Ik moet morgenavond gastheer spelen. Wat is iets leuks oranje dat je op tafel kan zetten?Bij de Dirk heb ik iig kaas met oranje kleurstof gevonden voor het kaasplankje.
Godver, het is nog echt ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:04 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik zag oranje bapao bij de AH maar die zou ik never nooit eten.
Maar waarom oranje dingen? Je moet de Zweedse kleuren nemen. Zweden gaat Nederland helemaal uit elkaar trekken, dan kan Nederland naar huis, en ben ik van de ellende af. Ik hekel die oranjekoorts.
Vraag me af wat ze erin stoppen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Godver, het is nog echt ook![]()
Iedereen die komt, is voor oranje
Blikken kordaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef Mikeytt het volgende:
Drank is al gehaald. HJ Grand Prestige en Jupilerquote:
Zet je wel even een alcoholslot op fok?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Drank is al gehaald. HJ Grand Prestige en Jupiler
Sterker nog, ben vanaf rond de middag helemaal niet op FOK!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zet je wel even een alcoholslot op fok?
Wat ontzettend jammer zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sterker nog, ben vanaf rond de middag helemaal niet op FOK!
Ik stel voor dat @Hetekip en @SebbeSwensje in mijn plaats komen posten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer zeg.
Misschien kun je ze nog wel uitnodigen voor jouw feestje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:hetekip en @:sebbeswensje in mijn plaats komen posten.
Spiekerpoep'nquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze erin stoppen.
Dan ga je met de verkeerde mensen om.
Vergeet wel niet om tijdens de rust oudhollandse spelletjes te doen zoals: spekhappen, spijker poepen en zaklopen.
Ik hoop dat het gauw weer morgen is, dat je weer van de partij bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sterker nog, ben vanaf rond de middag helemaal niet op FOK!
dat doen ze al jaren niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
Weet je waar ze mee moeten stoppen? De koning elke koningsdag weer laten koekhappen en spijkerpoepenDe buren lachen ons uit.
Biefstukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ga ook weer een keer meedoen, zo terugquote:Op zondag 21 juni 2026 01:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1828 4/6
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1624 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟩
🟩⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟩⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Spanje - Saoedi-Arabië 1quote:Op zondag 21 juni 2026 09:16 schreef onlogisch het volgende:
We zijn weer ouderwets goed bezig met de WK pool
De nummer 1 heeft 465 punten
Onlogisch staat 23ste met 366 punten.
Onlo jr staat 40ste met 351 punten.
Wim Hordijk staat 61ste 337 punten.
Vandaag op de rol:
[ afbeelding ]
Voorspellingen van vandaag/vannacht zijn van @:Drizzt ondergetekende en @:Caland
Hallo makker. Hoe was je vakantie.quote:
Het is echt heel onlogisch gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs na het invullen is onlogisch nog onduidelijk met zijn spelletje.
BBQ.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Ja, ben alweer klaar met werken, genot.quote:
Maat. Kan jij niet gewoon weggaan?quote:Op maandag 22 juni 2026 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1829 4/6
⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1625 6/6
⬜🟩⬜⬜⬜🟨
⬜🟩🟩⬜⬜🟨
⬜🟩🟩🟨⬜🟨
⬜🟩🟩🟨🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Mij krijg je hier niet weg maatquote:
Jij bent als een permanente stiftquote:
Mag ik wel blijven?quote:
Met mosterd?quote:
Met niks ik doe aan kcal besparing. Er was mosterd voor handen, maar kom geen mayonaise zien. Helaas.quote:
Suleygod.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Ik denk dat ik over mijn Suleyman Ozturk-ergernis heen ben gegroeid.
Beter wordt het niet. Vind Bas ook wel prima, bij de oudere garde haak ik vrij snel af.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Suley en Pieter samen bij VI-showtjes steekt er ver bovenuit.
Het is een perfecte mix. Inhoud, dollige sfeer, nuance en geen vervelende pretenties. Ook ruiterlijk kunnen toegeven als je zelf iets verkeerds hebt gezien.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter wordt het niet. Vind Bas ook wel prima, bij de oudere garde haak ik vrij snel af.
Ja? Misschien moet ik zijn artikelen ook weer gaan aanklikken dan. Kan mij veel vergezochte, vermoeiende metaforen herinneren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Vooral de videocontent hoor, de artikelen lees ik lang niet allemaal.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Misschien moet ik zijn artikelen ook weer gaan aanklikken dan. Kan mij veel vergezochte, vermoeiende metaforen herinneren.
Video content kijk ik niet. Pro account of niet daar heb ik het geduld niet voor.
Doe jij dan een Mitrailette voor lunch?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zo zoooo Nederlands![]()
(Maar wel lekker)
Jij vreet wel heel veel ijsquote:
Ja, het is een ietwat vreemde combinatie. Maar ik zie ook collegas die een bamiblok op een broodje gooien en dat gaat mij te ver.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zo zoooo Nederlands![]()
(Maar wel lekker)
Je hoeft geen artikelen aan te klikken. Dat scheelt je een brok ergernis. In die VI-shows is hij altijd inhoudelijk ingelezen, genuanceerd en een andere visie dan de gemiddelde Nederlandse analist.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Misschien moet ik zijn artikelen ook weer gaan aanklikken dan. Kan mij veel vergezochte, vermoeiende metaforen herinneren.
Video content kijk ik niet. Pro account of niet daar heb ik het geduld niet voor.
Nee gewoon een croque ofzoquote:Op maandag 22 juni 2026 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe jij dan een Mitrailette voor lunch?
Ik mag er elke dag eentje pakken, wat een feest.quote:
Ah. Groot fan van podcasts, dat is het gekke maar met beeldmateriaal erbij dan klikt het ineens niet meer in het hoofd.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral de videocontent hoor, de artikelen lees ik lang niet allemaal.
Zalmquote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Geen zin om te koken dus lekker simpel patatje met een broodje Jos Brinkie.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakt? Aparte combiquote:Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toetje. Zoete aardappel met vanilleyoghurt, ui, paprika en mayo
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toetje. Zoete aardappel met vanilleyoghurt, ui, paprika en mayo
Helaas makker. Ik kwam erachter dat het in de nacht van donderdag op vrijdag isquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:58 schreef Scrummie het volgende:
Donderdag tijdens Nederland ben ik aanwezig op FOK! @:GGMM @:onlogisch
Hopelijk jullie ook.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas makker. Ik kwam erachter dat het in de nacht van donderdag op vrijdag is
Ik werk gewoon en het is NL maar. Ik ga daar geen nachtrust voor opgeven
Het is niet alsof het nog ergens om gaat. We zijn toch wel door naar de 1/16e finale. En Tunesië spreekt nou niet echt tot de verbeeldingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon overigens. Wat minder slaap kan een mens toch wel aan
Het is op een vrijdagquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:58 schreef Scrummie het volgende:
Donderdag tijdens Nederland ben ik aanwezig op FOK! @:GGMM @:onlogisch
Hopelijk jullie ook.
Heel fijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:37 schreef GGMM het volgende:
Ik had eigenlijk vakantie maar die zeg ik wel af dan
quote:De eerste wedstrijd van de zestiende finale start op diezelfde zondag 28 juni om 21.00 uur. Dat is wel erg kort dag, daarom hebben we besloten de deadline te verschuiven naar de tweede wedstrijd van de zestiende finale die op maandag 29 juni om 19.00 uur begint. Zorg dus dat het formulier vóór dat tijdstip opstuurt. De eerste wedstrijd van de zestiende finale krijgt iedereen cadeau. Deze telt niet mee voor het klassement.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:43 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik ga dit als mijn wekker instellen @:coco
Dit gaat lang niet slecht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Onze WKpool
Nummer 1 heeft 545 punten
Wim Hordijk staat 22ste met 462 punten
Onlo jr staat 23ste met 461 punten
Onlogisch is gekelderd naar plek 62met 431 punten
Vandaag op de rol:
[ afbeelding ]
We hebben tussen 28 juni en 29 juni wel wat te doen boys. Dus zorg dat jullie aanwezig zijn om te leveren.
@:Caland
@:GGMM
@:Drizzt
@:Pisces29
@:Coco
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:fetx
Ben je gek met dit weerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:15 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een verse pizza gehaald met kastanjechampignon, oesterzwam, portobello, mascarpone truffelsaus en mozzarella
Algemene verordening gegevensbescherming.quote:
Avgquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker joh, extra zwetenquote:
Dat doe ik toch ook ik eet kipquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk aan en hou gewoon een normaal eetpatroon aan.
Midden in een hittegolf blijven ze in het PSV topic ook gewoon discussiëren of Saibari wel echt goed is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk aan en hou gewoon een normaal eetpatroon aan.
We hebben Eredivisie-heerschappij gegeven aan de ergste fanbase die je je kunt bedenken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Midden in een hittegolf blijven ze in het PSV topic ook gewoon discussiëren of Saibari wel echt goed is.
We moeten ook nog zelf koken. Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:
De eerste speelronde was nog chaotisch, maar mijn tactiek begint zich uit te betalen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
Tussenstand WK poule van deze SC:
5. @:tarado
16. @:alaphilippe_
24. @:Dombohetolifantje1
29. @:Rambodirk
29. @:Coco
39. @:GGMM
49. Maxi-mus
55. @:Scrummie
59. @:R-woud93
quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
Tussenstand WK poule van deze SC:
5. @:tarado
16. @:alaphilippe_
24. @:Dombohetolifantje1
29. @:Rambodirk
29. @:Coco
39. @:GGMM
49. Maxi-mus
55. @:Scrummie
59. @:R-woud93
quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef Caland het volgende:
Net even heerlijk een duik genomen
Thuiswerkgenot
Lunchen is voor wijven en bejaardenquote:
Oke Sonja Bakker.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ontbijt of lunch overslaan is voor dikkerds die zo denken hun calorieinname te beperken (en vervolgens in de avond 4000-4500 kcal naar binnen werken)
Idiootquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lunchen is voor wijven en bejaarden
Vertel je dit uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ontbijt of lunch overslaan is voor dikkerds die zo denken hun calorieinname te beperken (en vervolgens in de avond 4000-4500 kcal naar binnen werken)
Bij mij andersom.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De eerste speelronde was nog chaotisch, maar mijn tactiek begint zich uit te betalen.
Kijk uit, straks heb je @Alaphilippe_ op je dakquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik hou het maar bij bammetjes, nergens zin in
Drizzt heeft geen corrigerende tik nodig om zijn leven op het rechte pad te houden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, straks heb je @:Alaphilippe_ op je dak
Ik eet biefstuk
Paella.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Paar keer op vakantie gehad, vond het weinig aan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Paella is vers ook al niet te vreten, overrated spanjolen troep.
Piccolino's, tomaat en een Cinnamon Poptartquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is er gebeurd met de piccolino's?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Piccolino's, tomaat en een Cinnamon Poptart
[ afbeelding ]
13 minuten i.p.v. 11 minuten in de airfryerquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de piccolino's?Wat een mishandeling
Jij hebt echt schijt aan smaak he. Opnieuw respect voor je gerechtquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Piccolino's, tomaat en een Cinnamon Poptart
[ afbeelding ]
Pastasaladequote:Op woensdag 24 juni 2026 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel makkelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt schijt aan smaak he. Opnieuw respect voor je gerecht
Ik sta in mijn 2 persoonlijke poultjes na een moeizaam begin nu 1e en 2e.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De eerste speelronde was nog chaotisch, maar mijn tactiek begint zich uit te betalen.
2e in die ene die je alleen met je moeder doet zeker hahaquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta in mijn 2 persoonlijke poultjes na een moeizaam begin nu 1e en 2e.
Mijn zus (die 3e staat) vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
2e in die ene die je alleen met je moeder doet zeker haha
Oh ik dacht alleen jij en je moeder. Excuus!quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn zus (die 3e staat) vindt dit geen leuke opmerking.
Die kun je nu wel op je buik schrijven!quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen jij en je moeder. Excuus!
Pics van je zus?
Ik heb een bakje aardbeien uit eigen tuin.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik eet een lekker bakje zoete Hollandse aardbeien.![]()
Nee dit is niet met slagroom @:ggmm
Laat het je smakenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik eet een lekker bakje zoete Hollandse aardbeien.![]()
Nee dit is niet met slagroom @:ggmm
Was ik maar een spoorknorquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:03 schreef Caland het volgende:
De airco in die nieuwe IC-direct is fantastisch
Einde bericht
Heeft de kat van de buren op geplast, eet smakelijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een bakje aardbeien uit eigen tuin.
Die zijn meestal dermate zuur dat je er 40-45 gram aan suikerzoetigheid bij moet etenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
Wel 4 bakken vol met rode besjes voor 2 euro totaal gehaald bij de kinderboerderij.Gerund door gehandicaptengenot.
In de winkel voor 1 volgespoten bakje 4.50.
Nopequote:Op donderdag 25 juni 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zijn meestal dermate zuur dat je er 40-45 gram aan suikerzoetigheid bij moet eten
Maar die mogen toch een beetje zuur zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zijn meestal dermate zuur dat je er 40-45 gram aan suikerzoetigheid bij moet eten
Hij is zelf een beetje zuurquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die mogen toch een beetje zuur zijn?
Avg, geen flauwekulletjes.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo bami maken
Ik doe kipburgersquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ceasar saladquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik luister dat nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat Valentijn Mike niet zo leuk vindt.
Ja in het Dick voor mekaar podcastje kwam dat ook al regelmatig voorbij. Valentijntje die overal ter wereld een ceasar salad eet met patat en als backup altijd een zak chips bij zich heeftquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh daar hebben ze het altijd over die salade, vandaar. Het is opmerkelijk vermakelijk.
Een beetje zeg je. Ik had het over dermate zuur dat een berg suiker nodig is om mondhoeken niet achter je oren te hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die mogen toch een beetje zuur zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |