Mij krijg je hier niet weg maatquote:
Jij bent als een permanente stiftquote:
Mag ik wel blijven?quote:
Met mosterd?quote:
Met niks ik doe aan kcal besparing. Er was mosterd voor handen, maar kom geen mayonaise zien. Helaas.quote:
Suleygod.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Ik denk dat ik over mijn Suleyman Ozturk-ergernis heen ben gegroeid.
Beter wordt het niet. Vind Bas ook wel prima, bij de oudere garde haak ik vrij snel af.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Suley en Pieter samen bij VI-showtjes steekt er ver bovenuit.
Het is een perfecte mix. Inhoud, dollige sfeer, nuance en geen vervelende pretenties. Ook ruiterlijk kunnen toegeven als je zelf iets verkeerds hebt gezien.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter wordt het niet. Vind Bas ook wel prima, bij de oudere garde haak ik vrij snel af.
Ja? Misschien moet ik zijn artikelen ook weer gaan aanklikken dan. Kan mij veel vergezochte, vermoeiende metaforen herinneren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Vooral de videocontent hoor, de artikelen lees ik lang niet allemaal.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Misschien moet ik zijn artikelen ook weer gaan aanklikken dan. Kan mij veel vergezochte, vermoeiende metaforen herinneren.
Video content kijk ik niet. Pro account of niet daar heb ik het geduld niet voor.
Doe jij dan een Mitrailette voor lunch?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zo zoooo Nederlands![]()
(Maar wel lekker)
Jij vreet wel heel veel ijsquote:
Ja, het is een ietwat vreemde combinatie. Maar ik zie ook collegas die een bamiblok op een broodje gooien en dat gaat mij te ver.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zo zoooo Nederlands![]()
(Maar wel lekker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |