Heel fijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:37 schreef GGMM het volgende:
Ik had eigenlijk vakantie maar die zeg ik wel af dan
quote:De eerste wedstrijd van de zestiende finale start op diezelfde zondag 28 juni om 21.00 uur. Dat is wel erg kort dag, daarom hebben we besloten de deadline te verschuiven naar de tweede wedstrijd van de zestiende finale die op maandag 29 juni om 19.00 uur begint. Zorg dus dat het formulier vóór dat tijdstip opstuurt. De eerste wedstrijd van de zestiende finale krijgt iedereen cadeau. Deze telt niet mee voor het klassement.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:43 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik ga dit als mijn wekker instellen @:coco
Dit gaat lang niet slecht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Onze WKpool
Nummer 1 heeft 545 punten
Wim Hordijk staat 22ste met 462 punten
Onlo jr staat 23ste met 461 punten
Onlogisch is gekelderd naar plek 62met 431 punten
Vandaag op de rol:
[ afbeelding ]
We hebben tussen 28 juni en 29 juni wel wat te doen boys. Dus zorg dat jullie aanwezig zijn om te leveren.
@:Caland
@:GGMM
@:Drizzt
@:Pisces29
@:Coco
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:fetx
Ben je gek met dit weerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:15 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een verse pizza gehaald met kastanjechampignon, oesterzwam, portobello, mascarpone truffelsaus en mozzarella
Algemene verordening gegevensbescherming.quote:
Avgquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker joh, extra zwetenquote:
Dat doe ik toch ook ik eet kipquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk aan en hou gewoon een normaal eetpatroon aan.
Midden in een hittegolf blijven ze in het PSV topic ook gewoon discussiëren of Saibari wel echt goed is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk aan en hou gewoon een normaal eetpatroon aan.
We hebben Eredivisie-heerschappij gegeven aan de ergste fanbase die je je kunt bedenken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Midden in een hittegolf blijven ze in het PSV topic ook gewoon discussiëren of Saibari wel echt goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |