Je hoeft geen artikelen aan te klikken. Dat scheelt je een brok ergernis. In die VI-shows is hij altijd inhoudelijk ingelezen, genuanceerd en een andere visie dan de gemiddelde Nederlandse analist.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Misschien moet ik zijn artikelen ook weer gaan aanklikken dan. Kan mij veel vergezochte, vermoeiende metaforen herinneren.
Video content kijk ik niet. Pro account of niet daar heb ik het geduld niet voor.
Nee gewoon een croque ofzoquote:Op maandag 22 juni 2026 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe jij dan een Mitrailette voor lunch?
Ik mag er elke dag eentje pakken, wat een feest.quote:
Ah. Groot fan van podcasts, dat is het gekke maar met beeldmateriaal erbij dan klikt het ineens niet meer in het hoofd.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral de videocontent hoor, de artikelen lees ik lang niet allemaal.
Zalmquote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Geen zin om te koken dus lekker simpel patatje met een broodje Jos Brinkie.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakt? Aparte combiquote:Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toetje. Zoete aardappel met vanilleyoghurt, ui, paprika en mayo
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toetje. Zoete aardappel met vanilleyoghurt, ui, paprika en mayo
Helaas makker. Ik kwam erachter dat het in de nacht van donderdag op vrijdag isquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:58 schreef Scrummie het volgende:
Donderdag tijdens Nederland ben ik aanwezig op FOK! @:GGMM @:onlogisch
Hopelijk jullie ook.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas makker. Ik kwam erachter dat het in de nacht van donderdag op vrijdag is
Ik werk gewoon en het is NL maar. Ik ga daar geen nachtrust voor opgeven
Het is niet alsof het nog ergens om gaat. We zijn toch wel door naar de 1/16e finale. En Tunesië spreekt nou niet echt tot de verbeeldingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon overigens. Wat minder slaap kan een mens toch wel aan
Het is op een vrijdagquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:58 schreef Scrummie het volgende:
Donderdag tijdens Nederland ben ik aanwezig op FOK! @:GGMM @:onlogisch
Hopelijk jullie ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |