Paar keer op vakantie gehad, vond het weinig aan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Paella is vers ook al niet te vreten, overrated spanjolen troep.
Piccolino's, tomaat en een Cinnamon Poptartquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik hou het maar bij bammetjes, nergens zin in
Wat is er gebeurd met de piccolino's?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Piccolino's, tomaat en een Cinnamon Poptart
[ afbeelding ]
13 minuten i.p.v. 11 minuten in de airfryerquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de piccolino's?Wat een mishandeling
Jij hebt echt schijt aan smaak he. Opnieuw respect voor je gerechtquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Piccolino's, tomaat en een Cinnamon Poptart
[ afbeelding ]
Pastasaladequote:Op woensdag 24 juni 2026 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik hou het maar bij bammetjes, nergens zin in
Wel makkelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt schijt aan smaak he. Opnieuw respect voor je gerecht
Ik sta in mijn 2 persoonlijke poultjes na een moeizaam begin nu 1e en 2e.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De eerste speelronde was nog chaotisch, maar mijn tactiek begint zich uit te betalen.
2e in die ene die je alleen met je moeder doet zeker hahaquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta in mijn 2 persoonlijke poultjes na een moeizaam begin nu 1e en 2e.
Mijn zus (die 3e staat) vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
2e in die ene die je alleen met je moeder doet zeker haha
Oh ik dacht alleen jij en je moeder. Excuus!quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn zus (die 3e staat) vindt dit geen leuke opmerking.
Die kun je nu wel op je buik schrijven!quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen jij en je moeder. Excuus!
Pics van je zus?
Ik heb een bakje aardbeien uit eigen tuin.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik eet een lekker bakje zoete Hollandse aardbeien.![]()
Nee dit is niet met slagroom @:ggmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |