Hier schrik ik vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Walgelijke mannetjes zijn jullie ook.
Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden.quote:
Akkoordquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden.
Mijn uurtje slaap mag niet negatief uitvallen voor mijn omgeving.
Ja! En ik zal niet gaan stokeren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akkoord
Vanavond present bij de wedstrijd van 19:00?
quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden.
Mijn uurtje slaap mag niet negatief uitvallen voor mijn omgeving.
Genoteerd in mijn boekje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja! En ik zal niet gaan stokeren.
Dit zijn resultaten voor Alizée d'oeuvrequote:Op woensdag 17 juni 2026 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kunnen jullie ook zo intens van Alizée d'r euvre genieten?
Oh, als het niet meer de bedoeling is dat je dat soort zaken aangeeft hoor ik het ook graag hoor.quote:
Ach Caland jongenquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, als het niet meer de bedoeling is dat je dat soort zaken aangeeft hoor ik het ook graag hoor.
Good boyquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Caland jongen
Ik heb je verzoekje opgepakt. Graag gedaan
Caland is de nieuwe NWS Karen, die zijn niet geschikt om zelf iets te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Caland zorgt voor een beter FOK!.
Misschien is moderator (of FA) worden iets voor je
Je zal maar met enige regelmaat moeten communiceren met Danny en daar niks voor krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Caland zorgt voor een beter FOK!.
Misschien is moderator (of FA) worden iets voor je
Doorsnee hamstergezicht in Nederland, tevens puntige ellebogenquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
Iemand al een knappere fan gespot die hier de plaats van kan innemen?
[ x ]
Gisteravond een blondje bij Frankrijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
Iemand al een knappere fan gespot die hier de plaats van kan innemen?
[ x ]
Neusgat rechts ook iets groter dan links.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Doorsnee hamstergezicht in Nederland, tevens puntige ellebogen
Dat moet niet erg lastig zijn
Pics.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gisteravond een blondje bij Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |