Fiets je nog wel eens een rondje Twente?quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Soms, denk dat ik komende week weer eens op m'n gemakje ga fietsenquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fiets je nog wel eens een rondje Twente?
Geen zin om te koken, dus gebakken tofu en Turkse pannenkoeken van de buurvrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Jeetje wat lief van de buurvrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen zin om te koken, dus gebakken tofu en Turkse pannenkoeken van de buurvrouw.geen groente vandaag
[ afbeelding ]
Soms wel geluidsoverlast, maar zolang ze regelmatig gratis eten komt brengen, vind ik het goed.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje wat lief van de buurvrouw.
Ik snap echt niks van deze maaltijd, waar zit de smaak want zie verder geen kruiden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen zin om te koken, dus gebakken tofu en Turkse pannenkoeken van de buurvrouw.geen groente vandaag
[ afbeelding ]
Smaakt ook nergens naar joh. Vult de maag alleen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van deze maaltijd, waar zit de smaak want zie verder geen kruiden.
Al zou ik verder ook zo'n buurvrouw willen want dit biedt potentie.
Die buuf doet zogenaamd aardig met de restjes. Waarschijnlijk uit de prullenbak gevist omdat er vliegjes op af kwamen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van deze maaltijd, waar zit de smaak want zie verder geen kruiden.
Al zou ik verder ook zo'n buurvrouw willen want dit biedt potentie.
Welke zaak? Dochter die mogelijk haar ouders heeft vermoord?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
De detectives kunnen weer los in NWS @:3rr0r
Ja, ze is nu al transgender verklaardquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke zaak? Dochter die mogelijk haar ouders heeft vermoord?
Stukje Cluedoquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, ze is nu al transgender verklaard
Ondertussen gaat Elan ook weer los.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
De detectives kunnen weer los in NWS @:3rr0r
Ja 100% regel wel limoen of een citroen. Of koop ginger beer, limoen schijfje er bij en heb je een dark stormy of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
Is het gepast om gasten rum en cola te serveren en dat een cocktail te noemen?
Dat wel sowieso. Wel gewoon flesjes citroensap, geen verse citroen, want het is hier niet het Marriot Hotel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:40 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja 100% regel wel limoen of een citroen. Of koop ginger beer, limoen schijfje er bij en heb je een dark stormy of zo.
Lekker bezig Mikey, dat is zeer goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat wel sowieso. Wel gewoon flesjes citroensap, geen verse citroen, want het is hier niet het Marriot Hotel.
Rum en cola, gin en tonic, Hertog Jan Grand Prestige en kratten Jupiler.Ik ben de beste gastheer aller tijden.
Door die naam denk ik hier weer aan:quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat wel sowieso. Wel gewoon flesjes citroensap, geen verse citroen, want het is hier niet het Marriot Hotel.
Rum en cola, gin en tonic, Hertog Jan Grand Prestige en kratten Jupiler.Ik ben de beste gastheer aller tijden.
Ik zie jou maar heel weinig in WK.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1826 4/6
🟨⬜⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1622 3/6
⬜⬜🟩🟩🟩⬜
🟩⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kan kloppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie jou maar heel weinig in WK.
Wanneer race?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan kloppen.
Ik kijk ook vrij weinig. Wel leuk dat je dat opvalt
Hopelijk peersmaakquote:
Eén keer bonenburger gehad, gadverdamme.quote:
Avgquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en maaltijdsalade.
Je hebt mijn bonenburger gewoon nog nooit gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eén keer bonenburger gehad, gadverdamme.
Jij hebt een zeer interessant etenspatroon.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt mijn bonenburger gewoon nog nooit gehadzwarte bonen, kidneybonen, linzen, knoflook, ui, paprika en kruiden
[ afbeelding ]
Volgende week zondag. 15:00 uur. Ben erbij.quote:
Ik moest dat een keer van m'n trainer bijhouden en doorsturen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt een zeer interessant etenspatroon.
Zou leuk zijn als je dit eens een weekje bijhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik moest dat een keer van m'n trainer bijhouden en doorsturen...Toen zei die dat ik minder junkfood moest eten en m'n vezels moest verhogen. Totaal genegeerd verder.
Die trainer klinkt als een verstandige manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Compromis gesloten en gezegd dat ik gewoon op m'n eiwitten moet letten dan. Gaat best goed tot nu toequote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die trainer klinkt als een verstandige man
Ik heb die gehypte ijsklontjes gekocht. Ik ga het eens proberen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Compromis gesloten en gezegd dat ik gewoon op m'n eiwitten moet letten dan. Gaat best goed tot nu toe
Bedoel je die bolvormige van de Appie? Die zijn echt helemaal top. Ik koop die nu voor cocktails. Voor normale dranken gewoon normale ijsblokjes omdat wat verwateren dan prima is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:41 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb die gehypte ijsklontjes gekocht. Ik ga het eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |