Ja die bedoel ik. Ik vind het wel prijzig 2.69 ik ga nog eens kijken wat die grotere in Duitsland kosten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bedoel je die bolvormige van de Appie? Die zijn echt helemaal top. Ik koop die nu voor cocktails. Voor normale dranken gewoon normale ijsblokjes omdat wat verwateren dan prima is.
Bij de AH verkopen ze tegenwoordig dit... fucking gierigquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Ik vind het wel prijzig 2.69 ik ga nog eens kijken wat die grotere in Duitsland kosten.
130 gramquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de AH verkopen ze tegenwoordig dit... fucking gierig
[ afbeelding ]
Dat is toch leuk genoegquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef Mikeytt het volgende:
Ik moet morgenavond gastheer spelen. Wat is iets leuks oranje dat je op tafel kan zetten?Bij de Dirk heb ik iig kaas met oranje kleurstof gevonden voor het kaasplankje.
Misschien wel ja. pak grillworst erbij, da's ook oranje als je een beetje kleurenblind bent.quote:
Ik zag oranje bapao bij de AH maar die zou ik never nooit eten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef Mikeytt het volgende:
Ik moet morgenavond gastheer spelen. Wat is iets leuks oranje dat je op tafel kan zetten?Bij de Dirk heb ik iig kaas met oranje kleurstof gevonden voor het kaasplankje.
Godver, het is nog echt ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:04 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik zag oranje bapao bij de AH maar die zou ik never nooit eten.
Maar waarom oranje dingen? Je moet de Zweedse kleuren nemen. Zweden gaat Nederland helemaal uit elkaar trekken, dan kan Nederland naar huis, en ben ik van de ellende af. Ik hekel die oranjekoorts.
Vraag me af wat ze erin stoppen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Godver, het is nog echt ook![]()
Iedereen die komt, is voor oranje
Blikken kordaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:46 schreef Mikeytt het volgende:
Drank is al gehaald. HJ Grand Prestige en Jupilerquote:
Zet je wel even een alcoholslot op fok?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Drank is al gehaald. HJ Grand Prestige en Jupiler
Sterker nog, ben vanaf rond de middag helemaal niet op FOK!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zet je wel even een alcoholslot op fok?
Wat ontzettend jammer zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sterker nog, ben vanaf rond de middag helemaal niet op FOK!
Ik stel voor dat @Hetekip en @SebbeSwensje in mijn plaats komen posten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer zeg.
Misschien kun je ze nog wel uitnodigen voor jouw feestje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:hetekip en @:sebbeswensje in mijn plaats komen posten.
Spiekerpoep'nquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze erin stoppen.
Dan ga je met de verkeerde mensen om.
Vergeet wel niet om tijdens de rust oudhollandse spelletjes te doen zoals: spekhappen, spijker poepen en zaklopen.
Ik hoop dat het gauw weer morgen is, dat je weer van de partij bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sterker nog, ben vanaf rond de middag helemaal niet op FOK!
dat doen ze al jaren niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
Weet je waar ze mee moeten stoppen? De koning elke koningsdag weer laten koekhappen en spijkerpoepenDe buren lachen ons uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |