abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221052745
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221052907
Pas voor het eerst adult only geboekt, ik vond het geweldig.
Het was wel een heel bruisend resort, waar veel gebeurde, waren ook zeker niet alleen stelletjes.
Helaas is mn jongste net te jong anders had ik in de zomervakantie weer adult only geboekt.

Ik moest trouwens heel erg lachen dat Am benoemde dat "alles nieuw" was, toen ze terug op hun kamer kwamen.
Ja, dat is het principe van een hotel he🤣
Ze hebben vast geen fooi gegeven anders hadden we wel beelden gezien van kunstwerken gemaakt van de handdoeken.
pi_221053074
Saar en Suus voeren een dansje op voor AM, en haar reactie? ‘We hebben de portemonnee van S gevonden’, en gaat verder met een gesprek met Maarten, nog geen reactie op die meiden. Wat een onvriendelijk mens is AM toch
pi_221053133
Gelukkig heeft AM weer de 4 x in de salade gegeten, ze zal het wel gemist hebben tijdens haar wereldreis van 4 maanden.
pi_221053205
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Saar en Suus voeren een dansje op voor AM, en haar reactie? ‘We hebben de portemonnee van S gevonden’, en gaat verder met een gesprek met Maarten, nog geen reactie op die meiden. Wat een onvriendelijk mens is AM toch
Ja maar die super neppe Wauuww kan ik ook niet meer aan
I can't help it, if I'm lucky
pi_221053206
Sanneke in haar dagvlog van Antwerpen: de markt was niks voor haar want het was daar een groot vreetfestijn 🤣🤣🤣 dat is toch juist perfect voor haar?!
pi_221053295
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke in haar dagvlog van Antwerpen: de markt was niks voor haar want het was daar een groot vreetfestijn 🤣🤣🤣 dat is toch juist perfect voor haar?!
Sanneke eet liever lekker comfortabel vanaf haar bank.
pi_221053323
quote:
Ik heb teveel van die vrouw gezien de afgelopen dagen. Álles aan die vrouw is onvriendelijk.
pi_221053336
quote:
De “waaauuuww” is anders ook niet om aan te horen. En in alle eerlijkheid : die dansjes zijn niet om aan te zien .
pi_221053340
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:20 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Sanneke eet liever lekker comfortabel vanaf haar bank.
De kraampjes zullen te ver uit elkaar hebben gestaan🙈
pi_221053347
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:22 schreef poohenzo het volgende:

[..]
De “waaauuuww” is anders ook niet om aan te horen. En in alle eerlijkheid : die dansjes zijn niet om aan te zien .
Na 3x heb je die dansjes ook wel gezien toch? Ze zijn constant dansend in beeld.
pi_221053373
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Na 3x heb je die dansjes ook wel gezien toch? Ze zijn constant dansend in beeld.
Precies en het is nou ook niet zo dat het opeens heel veel beter is dan gisteren . Dus prima voor thuis maar niet interessant verder
pi_221053412
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:25 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Precies en het is nou ook niet zo dat het opeens heel veel beter is dan gisteren . Dus prima voor thuis maar niet interessant verder
Dat is dat eten van Lot ook niet. Toch zien we dat iedere dag weer
pi_221053452
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:28 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat is dat eten van Lot ook niet. Toch zien we dat iedere dag weer
Ja of de sleutel, de bakfiets, de zucht, lot in bed etc. etc.
pi_221053476
Wel fijn voor Lotte ballijns dat ze nog geen off dag heeft gehad in Portugal 🥰🤪
pi_221053499
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🤣
pi_221053528
Slim om te zeggen dat crowdfunding gaat sluiten nu gaan mensen weer geld storten.
pi_221053563
Oei, die dagvlog van Sanneke.
Ze moest en zou perse naar Antwerpen. Maar ik zie Primark, veel eten, appartement, pizza halen, tv kijken en in bad gaan.
pi_221053594
Sanne in bad had ik niet per se hoeven zien :'(

En ik ben blij dat mijn idee van een stedentrip heel anders is dan die van Sanneke. Eten en winkels, meer niet.
pi_221053596
Dagvlog Sanneke in 1 woord: (Vr)eten.
pi_221053652
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:39 schreef Lodelie het volgende:
Oei, die dagvlog van Sanneke.
Ze moest en zou perse naar Antwerpen. Maar ik zie Primark, veel eten, appartement, pizza halen, tv kijken en in bad gaan.
Ze kan net zo goed een bedrijfhalletje huren op een industrieterrein. Kan Dion zo die aanhanger met bank en bed met Sanneke erop achteruit de hal insteken.
Even een supermarkt bezoeken ergens op het terrein, pizza bestellen, tv aan en klaar ben je.
pi_221053657
Sanneke: dagvlog toch Mijan gewoon in beeld.
Eten, eten, eten, primark, Mijan vroeg wakker (6.30u is een heel normale tijd voor de normaal werkende mensen Sanneke), bondgenoten, bier fiets kijken. Oh wat fijn dat ze deze dingen in Antwerpen heeft gedaan.

DBM zoekt een gym bestie om gezellige filmpjes mee te maken, daar ben jij lang niet positief en gezellig voor 'blije' mama.
pi_221053968
Sanneke maakt een dagvlog zoals fluflu's van 10 jaar terug ze maakten. Die meit is echt stil blijven staan en ambieert nog immer een carrière als fluflu.

Maarrrr...ze heeft wel goed haar. Leuk zo los.
pi_221054054
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:31 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja of de sleutel, de bakfiets, de zucht, lot in bed etc. etc.
Dat is haar leven. Saai, suf en oninteressant.
Misschien maakt dat wel dat je blijft kijken. Je hoopt toch op een keer iets nieuws🤣🤣
pi_221054079
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:00 schreef AnnArt het volgende:
Sanneke maakt een dagvlog zoals fluflu's van 10 jaar terug ze maakten. Die meit is echt stil blijven staan en ambieert nog immer een carrière als fluflu.

Maarrrr...ze heeft wel goed haar. Leuk zo los.
Los haar staat idd veel leuker bij dr.
pi_221054376
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🤣 misschien kan ze een bolide net als Debbie bij elkaar schooien
pi_221054390
quote:

[..]
Dat wel, maar als je kinderen iets laten zien, ook al boeit het je niet, dan doe je toch alsof je het leuk vind 🫣
pi_221054430
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:41 schreef Mirp het volgende:
Sanne in bad had ik niet per se hoeven zien :'(

En ik ben blij dat mijn idee van een stedentrip heel anders is dan die van Sanneke. Eten en winkels, meer niet.
Ze zegt ook ‘ik heb alles gedaan wat ik wilde doen’, maar was dit weekendje weg niet een kadootje voor Dion?
pi_221054519
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat wel, maar als je kinderen iets laten zien, ook al boeit het je niet, dan doe je toch alsof je het leuk vind 🫣
Ja dat wel, al vind ik het soms ook moeilijk om (gemaakt) enthousiast te doen haha
pi_221054530
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze zegt ook ‘ik heb alles gedaan wat ik wilde doen’, maar was dit weekendje weg niet een kadootje voor Dion?
🤣😂 die mocht auto halen en wegbrengen... de bofbil
pi_221054581
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣😂 die mocht auto halen en wegbrengen... de bofbil
Leuk woord 🤣
pi_221054590
Als je dan toch je dagvlog inspreekt doe het dan zonder tussendoor te lachen. Komt iets professioneler over
pi_221054591
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja dat wel, al vind ik het soms ook moeilijk om (gemaakt) enthousiast te doen haha
Herkenbaar wel 🫣🤣
pi_221054629
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:53 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana is zo hard aan het werk. 🤣
Ondanks dat het totaal bedrag niet is opgehaald, gaat ze stoppen. Iedereen zou dan toch het geld terug krijgen?
Op haar Insta staat dat er meer is opgehaald dan wanneer de hele WSNP zou worden doorlopen. Nu gaan ze het aanbieden via de rechtbank aan de schuldeiser, één schuldeiser moet nog zijn vordering nog aanbieden. Wordt vervolgd dus. Volgers zeggen dat ze de crowdfunding nog minimaal een maand moet laten doorlopen of iig tot einde van de maand omdat niet iedereen zijn salaris/uitkering al binnen heeft.
pi_221054828
Staat de jongste van tim nu op een foto?
pi_221054844
quote:

[..]
Wat stond er dan op haar lijstje? 🧐
pi_221054961
quote:

[..]
Dat is bijzaak. Alles en iedereen in het leven van Sanneke is bijzaak. Net als bij Debbie en MCW.
pi_221055105
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Op haar Insta staat dat er meer is opgehaald dan wanneer de hele WSNP zou worden doorlopen. Nu gaan ze het aanbieden via de rechtbank aan de schuldeiser, één schuldeiser moet nog zijn vordering nog aanbieden. Wordt vervolgd dus. Volgers zeggen dat ze de crowdfunding nog minimaal een maand moet laten doorlopen of iig tot einde van de maand omdat niet iedereen zijn salaris/uitkering al binnen heeft.
Die volgers hebben kortsluiting. Sowieso als je al geeft, ja ze is heel zielig dat ze zoveel schulden heeft. Ze was er zelf bij toen ze in de schulden kwam, naïef of niet.

Ik krijg jeuk van al die crowdfunding oproepen.
pi_221055146
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:32 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze heeft wel achter in de camper gelegen terwijl joeri reed
pi_221055265
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Nee dat is het nichtje toch?
pi_221055476
quote:
Nou snap ik wel dat je geen zin hebt om de hele tijd naar dansjes te kijken. Ze zijn geen 5 jaar meer.
pi_221055513
quote:

[..]
Dit dus.
pi_221055551
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:36 schreef Snaky het volgende:

[..]
Nou snap ik wel dat je geen zin hebt om de hele tijd naar dansjes te kijken. Ze zijn geen 5 jaar meer.
Dat snap ik ook wel dat je dat op een gegeven moment zat ben. Alleen omdat ze het steeds filmt, snap ik ook wel dat S&S steeds die dansjes doen. Is de enige manier waarschijnlijk om iets van aandacht te krijgen.
pi_221055607
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:06 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Wat stond er dan op haar lijstje? 🧐
Eten
pi_221055853
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Eten
En vooral niet lopen van de parking naar het appartement.
Oh en wafels.
En de primark kennelijk.
pi_221055871
Die dansjes van S en S moet Am vooral niet filmen en openbaar delen!!
Die meiden hebben zo'n kwetsbare leeftijd, bescherm ze toch.

Als ze het zelf op Tiktok posten vind ik wat anders, dan kiezen ze er zelf voor en hebben ze waarschijnlijk heel veel pogingen gedaan en de allerbeste gepost.
Hoewel ik ook tegen een opbaaar account op die leeftijd ben. Ze zijn weleens bij mij voorbij gekomen.
pi_221055940
En tatiana zegt dat het een voordeel is voor de schuldeisers en een voordeel voor haar tov van de WSNP.

Ik snap wat ze zegt, maar die schuldeisers hebben sowieso altijd het nakijken.
pi_221056147
Gaan die dansjes op TikTok werkelijk zo? Wat is dat voor genre (waar ik te oud voor ben....hoewel, als ik tegenwoordig een nieuwe move doe, gaat mijn been ook ongeveer zo...)
pi_221056200
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En vooral niet lopen van de parking naar het appartement.
Oh en wafels.
En de primark kennelijk.
En dat voor ¤ 150,- per nacht.
pi_221056238
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En tatiana zegt dat het een voordeel is voor de schuldeisers en een voordeel voor haar tov van de WSNP.

Ik snap wat ze zegt, maar die schuldeisers hebben sowieso altijd het nakijken.
Dit!
Ze zegt dat dit uiteindelijk een mooie oplossing is voor beiden. Voor haar misschien, het zou pas mooi zijn wanneer schuldeisers hun geld terug krijgen i.p.v. een fractie daarvan.
pi_221056388
Met zo’n crowdfunding zou ik als schuldeiser denken van goh lekker bezig. Dan nog 2 jaar erbij en dan hoef ik er ook niet meer wakker van te liggen.
Het voelt heel dubbel. Al zijn die schuldeisers vast grotere instellingen. Maar een beetje bijzonder is het wel.

Maar fijn voor haar als het wel geaccepteerd wordt. Het zou voor haar en haar kinderen mooi zijn als ze echt een nieuwe start kan maken.

Het valt me wel op dat er steeds meer crowdfundings zijn voor allerhande zaken. Terwijl voor de meeste mensen gewoon werken ook een goede oplossing zou zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
pi_221056760
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:22 schreef PizzaMens het volgende:
Met zo’n crowdfunding zou ik als schuldeiser denken van goh lekker bezig. Dan nog 2 jaar erbij en dan hoef ik er ook niet meer wakker van te liggen.
Het voelt heel dubbel. Al zijn die schuldeisers vast grotere instellingen. Maar een beetje bijzonder is het wel.

Maar fijn voor haar als het wel geaccepteerd wordt. Het zou voor haar en haar kinderen mooi zijn als ze echt een nieuwe start kan maken.

Het valt me wel op dat er steeds meer crowdfundings zijn voor allerhande zaken. Terwijl voor de meeste mensen gewoon werken ook een goede oplossing zou zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Nou dit! Schuldeisers hebben een mega verlies. Dus ikbzou het alleen accepteren als ze als nog schuldhulp in moet voor 2 jaar, en anders niet accepteren.
Ik zou woest worden als ik dit als schuldeiser online zag gebeuren.
pi_221057043
Mcw;
Hoe cringe die thats the way it is in de auto 🤣
pi_221057179
Hoe lang zou het duren, als de schuldeisers akkoord gaan met het voorstel bij Tatiana, voor ze weer in de schulden komt?
Want het lijkt mij eigenlijk iets van:
“Zo ik ben nu van de schulden af, hoef niet in de wsnp, ik ga maar weer een nieuw bedrijf beginnen.”

Weet iemand overigens of iemand die uit de wsnp komt leningen aan mag gaan? Of heb je dan ook een BKR registratie en wordt lenen heel moeilijk?
pi_221057301
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Nee, is kindje van vriendin.
pi_221057919
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:13 schreef AnnArt het volgende:
Gaan die dansjes op TikTok werkelijk zo? Wat is dat voor genre (waar ik te oud voor ben....hoewel, als ik tegenwoordig een nieuwe move doe, gaat mijn been ook ongeveer zo...)
K-pop heten deze dansjes.
pi_221058027
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:50 schreef Iris2.0 het volgende:
Mcw;
Hoe cringe die thats the way it is in de auto 🤣
Maar Timmer is al 20 jaar haar beste vriend hoor… Dat we dat ff niet vergeten.

Mocht je nog twijfelen of Tim haar huissloof is? Hij bood uit zichzelf aan de benen van hare Koninklijke hoogheid in te smeren en oh hij mocht ook een paar keer met haar op de foto: Zij vol in de glam, hij zoals altijd in korte broek en wit of zwart t shirt en met rugzak op.

Dit wordt met de dag meer cringe. Dit is toch gewoon puur narcisme en een scheve relatie die vanuit Tim bestaat uit bediening?
pi_221058105
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 03:09 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Maar Timmer is al 20 jaar haar beste vriend hoor… Dat we dat ff niet vergeten.

Mocht je nog twijfelen of Tim haar huissloof is? Hij bood uit zichzelf aan de benen van hare Koninklijke hoogheid in te smeren en oh hij mocht ook een paar keer met haar op de foto: Zij vol in de glam, hij zoals altijd in korte broek en wit of zwart t shirt en met rugzak op.

Dit wordt met de dag meer cringe. Dit is toch gewoon puur narcisme en een scheve relatie die vanuit Tim bestaat uit bediening?
'Zoek een man die uit zichzelf je benen insmeert'. Ik wil helemaal geen man die ineens mijn benen begint in te smeren. Ik ben ook geen klein kind, ik kan mijn benen prima zelf insmeren.

Ik heb liever een man die me (onder andere) steunt in mijn psychische/mentale/emotionele behoeften en mij remt als ik als een dolle mina roofbouw op mijn lichaam pleeg. Zoek die maar eens Michelle.
pi_221058115
Volgt iemand liefdevoorjelte?
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.

De vader van Jelte heeft ook nog leukemie.
pi_221058152
Pascal verkoopt zoveel op vinted want probeert oplossing te krijgen voor haar ziekte omdat enorm slecht gaat..
Spaarne word toch vergoed?
pi_221058186
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 06:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Pascal verkoopt zoveel op vinted want probeert oplossing te krijgen voor haar ziekte omdat enorm slecht gaat..
Ja en zo niet, dan kan ze altijd nog een crowdfunding doen (serieus)
Van die paar euro van Vinted zal ze ook niet veel wijzer worden
pi_221058195
quote:
Ze gaat er van uit dat ze die oplossing kan kopen.
Je zou verwachten dat als het De Oplossing is, het wel vergoed wordt?

Ben benieuwd wat het is. Naar een (ver) buitenland misschien? Zou ze die reis alleen al aankunnen?
pi_221058206
Wanneer zal de jongvan Minibelle dr roze blokfluit krijgen? Want dat ze gem krijgt is denk ik een feit. Nu klagen erover maar als ik de driftbuien zie weet ik wie er gaat winnen😅
pi_221058207
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:57 schreef Maretakje het volgende:
Hoe lang zou het duren, als de schuldeisers akkoord gaan met het voorstel bij Tatiana, voor ze weer in de schulden komt?
Want het lijkt mij eigenlijk iets van:
“Zo ik ben nu van de schulden af, hoef niet in de wsnp, ik ga maar weer een nieuw bedrijf beginnen.”

Weet iemand overigens of iemand die uit de wsnp komt leningen aan mag gaan? Of heb je dan ook een BKR registratie en wordt lenen heel moeilijk?
Ja je hebt een BKR registratie voor een X aantal jaar.

Maar je mag prima een nieuw bedrijf beginnen en als je dan alsnog je belastingen niet betaalt, kom je gezellig weer in de shit.

Tatiana benadrukt altijd dat ze kei en kei hard werkt. Oprecht, wat doet ze dan behalve wat reclames maken op insta?
pi_221058228
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:23 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Maar je mag prima een nieuw bedrijf beginnen en als je dan alsnog je belastingen niet betaalt, kom je gezellig weer in de shit.

Tatiana benadrukt altijd dat ze kei en kei hard werkt. Oprecht, wat doet ze dan behalve wat reclames maken op insta?
Een paar t-shirts verkopen?
pi_221058229
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:19 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Die volgers hebben kortsluiting. Sowieso als je al geeft, ja ze is heel zielig dat ze zoveel schulden heeft. Ze was er zelf bij toen ze in de schulden kwam, naïef of niet.

Ik krijg jeuk van al die crowdfunding oproepen.
Als je rond deze datum al aan het wachten bent op je nieuwe salaris (waar ik verder begrip voor heb, voor veel mensen is het lastig rondkomen) lijkt het me verstandig om niet te gaan doneren aan een onbekende vrouw die in de schulden is gekomen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221058230
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 06:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.

Wat ontzettend triest.. 😢
pi_221058233
quote:

[..]

Ik volg haar verder niet, alleen als ik kijk dan zie je haar niet veel doen. Wat jij zegt, beetje reclame maken op insta.

Zal ze nu wel belasting betalen over haar insta kosten? Ze geeft mij het gevoel dat ze eigenlijk al bezig is met nieuwe schulden opbouwen.

Haar vechten en achter de schermen hard werken. Ik heb er geen hoge pet van op.
pi_221058301
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 01:12 schreef Latteanais het volgende:

[..]
K-pop heten deze dansjes.
Wel heel mooi om te zien hoe die meiden ervan genieten. Ze hebben de motoriek van hun moeder, maar dat houdt ze niet tegen. Geweldig!!!
pi_221058309
quote:
Eerder zei ze dat ze met het geld zichzelf wil belonen wanneer het beter gaat. Met nieuwe kleding, boeken etc wanneer ze een gezond gewicht heeft
pi_221058311
Ik las het meer in de zin van algemeen eetstoornissen/anorexia.
pi_221058345
quote:
Ze schreef een aantal dagen geleden dat ze niet weet of ze opgenomen wordt omdat er nu allerlei zaken ineens nodig zijn.

Wat dat is verteld ze dan niet.
pi_221058348
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:56 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wel heel mooi om te zien hoe die meiden ervan genieten. Ze hebben de motoriek van hun moeder, maar dat houdt ze niet tegen. Geweldig!!!
Toen ik 12 was genoot ik van Abbaliedjes zingen met een vriendin terwijl ik geen Engels kon, met een microfoon van aluminiumfolie. Nu kon dat toen nog niet, maar ik ben heel blij dat mijn moeder dat niet dagelijks deelde met 100.000 mensen, dat had mijn leven op school geen goed gedaan. Het is een andere tijd, maar Annemarie hoort haar kinderen te beschermen in plaats van te etaleren.
pi_221058354
Oh en jammer dat ik zo moet gaan werken anders kon ik de keuken een goede beurt geven. Dst huishoudschema van Willine komt toch uit de jaren 50?
pi_221058402
Nou zeggen we vaak dat AM een mannelijke bouw heeft. Maar zoals MCW nu is heeft ze dat ook. Als ze ipv een bikini een zwemshort aantrekt zou het niet misstaan? En maar voor de vorm al dat eten blijven showen?
pi_221058406
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:16 schreef Snaky het volgende:
Oh en jammer dat ik zo moet gaan werken anders kon ik de keuken een goede beurt geven. Dst huishoudschema van Willine komt toch uit de jaren 50?
Haar hele doen en laten komt uit die tijd
pi_221058409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:27 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nou zeggen we vaak dat AM een mannelijke bouw heeft. Maar zoals MCW nu is heeft ze dat ook. Als ze ipv een bikini een zwemshort aantrekt zou het niet misstaan? En maar voor de vorm al dat eten blijven showen?
Ze drinkt meer dan dat ze eet volgens mij
pi_221058436
Of die glazen leeg gaan vraag ik me inderdaad niet af. Een dieet van alcohol, redbull en fristi. Daar stond ik trouwens van te kijken. Ik vind dat zelf zo vies zoet, zijn er veel volwassenen die fristi drinken?
pi_221058473
Heel mannelijk fysiek heeft Michelle nu idd. Komt ook omdat ze echt een totaal platte borst heeft.
En zo stom ook weer die nieuwste post van haar. Ze post 11 fotos maar de eerste foto moet er weer één zijn van Tim in een innige omhelzing met haar jongste dochter. (Waarbij iedereen overigens weer vol tussen de benen kan kijken van het meisje maar Michelle schijnt het geen probleem te vinden haar zo online te zetten). Ze had die foto ook als 2e of 5e kunnen zetten. Maar nee hoor, weer laten zien hoe goed Tim is met haar kinderen en wat een geweldig gezinnetje ze vormen. Ik heb altijd het idee dat als iets er zo dik bovenop moet worden gelegd op social media, dat het dan in real life vaak juist het omgekeerde is..
pi_221058483
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Eerder zei ze dat ze met het geld zichzelf wil belonen wanneer het beter gaat. Met nieuwe kleding, boeken etc wanneer ze een gezond gewicht heeft
Ja, 1 boek verkopen en dan weer boeken kopen. Maar die krijgt ze toch toegestuurd voor recensies?
pi_221058500
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
Of die glazen leeg gaan vraag ik me inderdaad niet af. Een dieet van alcohol, redbull en fristi. Daar stond ik trouwens van te kijken. Ik vind dat zelf zo vies zoet, zijn er veel volwassenen die fristi drinken?
Heel af en toe vind ik dat weleens lekker 🫣
pi_221058541
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Heel mannelijk fysiek heeft Michelle nu idd. Komt ook omdat ze echt een totaal platte borst heeft.
En zo stom ook weer die nieuwste post van haar. Ze post 11 fotos maar de eerste foto moet er weer één zijn van Tim in een innige omhelzing met haar jongste dochter. (Waarbij iedereen overigens weer vol tussen de benen kan kijken van het meisje maar Michelle schijnt het geen probleem te vinden haar zo online te zetten). Ze had die foto ook als 2e of 5e kunnen zetten. Maar nee hoor, weer laten zien hoe goed Tim is met haar kinderen en wat een geweldig gezinnetje ze vormen. Ik heb altijd het idee dat als iets er zo dik bovenop moet worden gelegd op social media, dat het dan in real life vaak juist het omgekeerde is..
Ik vind Tim op de 'onbewaakte moment' foto's vaak wat geïrriteerd of chagrijnig overkomen. Maar dat kan misschien ook zijn stoere look zijn ofzo haha.
pi_221058575
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:16 schreef Snaky het volgende:
Ik moet vooral puberaal gniffelen om de term 'goede beurt'
pi_221058576
quote:
Ik heb een collega die het ook elke pauze drinkt. Ook als we uit eten zijn drinkt hij dat erbij ipv een frisje of een biertje. Afgewisseld met chocomel.
pi_221058585
Ik verbaas me toch over het feit hoe weinig AM geoefend heeft voor de reis naar IJsland.
Ze heeft wel gesport zodat haar core spieren sterker zijn, maar dat staat los van iets spannend vinden.
Hardlopen en de core spieren helpen dragen ook niet bij je uithoudingsvermogen daar heb je echt wel duurlopen voor nodig.
pi_221058588
quote:
Ik weet dat mensen met een bepaalde eetstoornis vaak fristi drinken.
pi_221058602
Nu we het over vrouwen met mannelijke lichamen hebben. Huisjeinbrabant past daar ook wel bij vind ik.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:17:06 #88
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221058605
quote:

Ach wat sneu :{

Hij heeft laatst wel veel moeten inleveren begreep ik.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221058606
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik heb een collega die het ook elke pauze drinkt. Ook als we uit eten zijn drinkt hij dat erbij ipv een frisje of een biertje. Afgewisseld met chocomel.
Oh echt? Voelt voor mij alsof iemand dan in zijn kindertijd is blijven hangen. Al is daar op zich niks mis mee, ik zou maar wat graag weer kinderlijk onbezorgd willen zijn.
Dan drinkt hij vast geen koffie/bier/wijn?
pi_221058612
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:13 schreef miep123456 het volgende:
Ik verbaas me toch over het feit hoe weinig AM geoefend heeft voor de reis naar IJsland.
Ze heeft wel gesport zodat haar core spieren sterker zijn, maar dat staat los van iets spannend vinden.
Hardlopen en de core spieren helpen dragen ook niet bij je uithoudingsvermogen daar heb je echt wel duurlopen voor nodig.
En die 2x offroad training (waarvan 1x maar 1 rondje op die elektrische motor) zetten ook niet veel zoden aan de dijk.
pi_221058613
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:13 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik weet dat mensen met een bepaalde eetstoornis vaak fristi drinken.
Oh echt? Vanwege de vele suikers dan ofzo?
pi_221058664
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind Tim op de 'onbewaakte moment' foto's vaak wat geïrriteerd of chagrijnig overkomen. Maar dat kan misschien ook zijn stoere look zijn ofzo haha.
Ja vind ik dus ook. En ook logisch, welke vent krijgt hier vroeger of later geen genoeg van.
Hoeveel selfies wil Michelle trouwens maken/hebben/posten dat ze schaapachtig met zn 2en schuin omhoog kijken? Of hoeveel filmpjes handje handje in de auto terwijl Tim rijdt? En die fotos van een afstandje dat Tim met één hand in zn broekzak staat en met zn andere hand om Michelle heen met een telefoon vast en zij op haar hakjes tegen hem aan gedrapeerd.
En we zijn zo vrolijk en verliefd en maar lachen en schalen eten en glazen alcohol. En ook echt overal telefoons of camera's. Ik zou gillend gek worden als ik met deze mensen één dag zou optrekken.
pi_221058681
AM is niet van het multitasken, lijkt het wel. Ze werkt alles 1 voor 1 af. Over 1 maand staat IJsland op de planning. Ik verwacht dat ze nu alles op alles gaat zetten om die taak fysiek te volbrengen.
pi_221058698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:18 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Oh echt? Vanwege de vele suikers dan ofzo?
Ik wil niemand triggeren en niet beweren dat dit bij Michelle zo is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221058701
quote:

Je hebt helemaal gelijk.
En dan noemt Dbm zich een zorgouder, en moet ze naar de opkikkerdag.
Vreselijk om dit te lezen , arme Jelte
pi_221058722
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:14 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze schreef een aantal dagen geleden dat ze niet weet of ze opgenomen wordt omdat er nu allerlei zaken ineens nodig zijn.

Wat dat is verteld ze dan niet.
Ik heb bij haar vaker hetbidee gehad dat ze niet helemaal open en eerlijk verteld hoe het zit.
Nou is ze dat natuurlijk niet verplicht maar het kan wel een verkeerd beeld geven.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lipisu op 16-06-2026 09:42:18 ]
pi_221058726
Ik vind dat MCW er vrouwelijker uitziet, ook door haar kleding. Maar goed smaken van kleding verschillen en aan je natuurlijke lichaamsbouw kun je niets veranderen.
pi_221058770
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En die 2x offroad training (waarvan 1x maar 1 rondje op die elektrische motor) zetten ook niet veel zoden aan de dijk.
Nee precies, en zegt even snel lopen, doet het ook niet, maar goed is AM he.
pi_221058805
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:31 schreef Snaky het volgende:
Ik vind dat MCW er vrouwelijker uitziet, ook door haar kleding. Maar goed smaken van kleding verschillen en aan je natuurlijke lichaamsbouw kun je niets veranderen.
100%. MCW is verder heel vrouwelijk door haar kleding, kapsel, make up enz. Ik kan me haar ook niet voorstellen in de kleren van AM 😂.
Lichaamsbouw kun je niet veranderen, maar MCW is in het verleden veel voller geweest, dus of het nu alleen stress is, of toch wat anders? Een vriendin van me is lang en heel dun, vind dat zelf verschrikkelijk, durft niet in bikini, maar is altijd zo geweest. Zelfs tijdens haar zwangerschappen.
En als ik dan een MCW zie die in het verleden voller was en haar lichaam momenteel maar wat graag etaleert naar de buitenwereld heb ik daar m’n vraagtekens bij. Ze roept dat ze het erg vindt, maar verder zie je dat nergens in terug.
pi_221058821
Hoe komt AM erbij dat je er echt wat aan hebt om 1x per week een kwartier te joggen? Rennen is perfect want klaar in een kwartier zegt ze. Wat kletst ze nou weer dom. Dit is een "training" die 1x per week echt weinig tot niets doet voor je conditie. En ze loopt dat kwartiertje ook nog eens op een tempo dat voor zo een korte afstand echt aan de zeer trage kant is.
pi_221058935
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef Weerikier het volgende:
Hoe komt AM erbij dat je er echt wat aan hebt om 1x per week een kwartier te joggen? Rennen is perfect want klaar in een kwartier zegt ze. Wat kletst ze nou weer dom. Dit is een "training" die 1x per week echt weinig tot niets doet voor je conditie. En ze loopt dat kwartiertje ook nog eens op een tempo dat voor zo een korte afstand echt aan de zeer trage kant is.
Ik kan je 1 ding zeggen ik kan niet zo snel lopen ook niet als het om een kort loopje gaat, dus ik noem dit niet joggen, maar het is zeker niet helpend wanneer het gaat om uithoudingsvermogen opbouwen. Overigens heb ik respect voor een ieder die beweegt, al loop je langzaam, en word je laatste. Is nog altijd beter dan op de bank zitten.
pi_221058948
AM gaat wat opbouw conditie en fysiek profijt hebben van haar dwingende karakter (en goede genen).
pi_221058962
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:02 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik kan je 1 ding zeggen ik kan niet zo snel lopen ook niet als het om een kort loopje gaat, dus ik noem dit niet joggen, maar het is zeker niet helpend wanneer het gaat om uithoudingsvermogen opbouwen. Overigens heb ik respect voor een ieder die beweegt, al loop je langzaam, en word je laatste. Is nog altijd beter dan op de bank zitten.
Absoluut, bewegen is zeker beter dan op de bank blijven liggen! En ik snap ook dat veel mensen niet op dit tempo 15 minuten kunnen lopen en dat is helemaal oke natuurlijk. Alleen AM brengt het weer alsof ze een perfecte training heeft uitgevoerd en ze heeft in haar hoofd dat dit goed genoeg is om haar conditie op te bouwen voor die crossmotor tocht op Ijsland. Dat is niet zo. Met 1x per week 15 minuten rennen bouw je geen conditie op.
pi_221059091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:08 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Absoluut, bewegen is zeker beter dan op de bank blijven liggen! En ik snap ook dat veel mensen niet op dit tempo 15 minuten kunnen lopen en dat is helemaal oke natuurlijk. Alleen AM brengt het weer alsof ze een perfecte training heeft uitgevoerd en ze heeft in haar hoofd dat dit goed genoeg is om haar conditie op te bouwen voor die crossmotor tocht op Ijsland. Dat is niet zo. Met 1x per week 15 minuten rennen bouw je geen conditie op.
Klopt.
En met huisvrouwengym train je ook je core niet.
Maar weet zij veel, ze is geen sportieve vrouw en heeft geen idee. Ze doet maar wat. En idd, ze zit niet veel, dat doet ze goed.

Ze heeft een mannelijk lijf, dat maakt dat ze er zo uitziet.
pi_221059351
Gefeliciteerd met Peppie allemaal 🥳🥳
pi_221059358
Dbm en am lekker rennen meiden
pi_221059397
Wilvtien ook weer jankend op de gram
pi_221059489
Wat zijn er toch veel mensen die proberen bekend te worden via IG zeg. Met hun schoonmaakfilmpjes of routine filmpjes. Zag nu ene Myrthe den boer ofzo langskomen met haar baby van 8 maand.. echt gewoon niet boeiend (terwijl ik zelf een baby heb) en ze is ontzettend sloom. Als ze haar was nou wat sneller opvouwt dan was ze allang klaar geweest voor haar baby wakker werd.
pi_221059509
Zou AM in haar BH gerend hebben?
pi_221059552
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:08 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Helemaal niet, daar bouw je 0,0 niks mee op, maar zij laat het inderdaad zo overkomen. Dat is een fabel!
pi_221059555
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ach wat sneu :{

Hij heeft laatst wel veel moeten inleveren begreep ik.
Ja hij had een longontsteking en nu weer een er bovenop.
pi_221059557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gefeliciteerd met Peppie allemaal 🥳🥳
31 pas. En wat een gezeur weer over dat ze blij is dat ze maar een paar maanden 7 jaar schelen.
Tenminste zoiets dacht ik te horen.
pi_221059559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Dbm en am lekker rennen meiden
Ze had gisteren toch ook een afspraak bij de huisarts, daar heeft ze nog niks over los gelaten volgens mij .
pi_221059622
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:06 schreef Earring het volgende:

[..]
31 pas. En wat een gezeur weer over dat ze blij is dat ze maar een paar maanden 7 jaar schelen.
Tenminste zoiets dacht ik te horen.
Wat een gewauwel in de ruimte weer 🤦‍♂️ maar 3 maanden 7 jaar verschil... 🤦‍♂️ echt je kan ook zeggen we schelen 6 jaar en 3 maanden... nee die 3 maanden maken een heel jaar 🤦‍♂️
Ben echt beetje klaar met die domme dingen...
Mijan toont ook geen respect naar wim t schipper..... 🫪 kind heeft geen idee.... gaat ze ook op hem schelden als hij niet stil is tijdens dode herdenking??? Bah... raar mens
pi_221059629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:06 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ze had gisteren toch ook een afspraak bij de huisarts, daar heeft ze nog niks over los gelaten volgens mij .
Als het over haar gaat is het privé he
pi_221059657
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja hij had een longontsteking en nu weer een er bovenop.
Heel verdrietig... Denk niet dat hun verhaal in dit topic past.
pi_221059664
Ze is vast terminaal, en uit de dood herrezen! Je weet hoe het gaat bij haar
pi_221059716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wat een gewauwel in de ruimte weer 🤦‍♂️ maar 3 maanden 7 jaar verschil... 🤦‍♂️ echt je kan ook zeggen we schelen 6 jaar en 3 maanden... nee die 3 maanden maken een heel jaar 🤦‍♂️
Ben echt beetje klaar met die domme dingen...
Mijan toont ook geen respect naar wim t schipper..... 🫪 kind heeft geen idee.... gaat ze ook op hem schelden als hij niet stil is tijdens dode herdenking??? Bah... raar mens
Het viel mij weer op hoe ze zichzelf tegenspreekt: laatst scheurde kind steeds boeken kapot, nu doet ie dat eigenlijk nooit. En ze koopt bijna alles tweedehands voor haar kind? Sinds wanneer? Is ze ze alle aankopen van de afgelopen tijd vergeten? Een kwakdoos is het.
pi_221059727
‘Sanne is een kwakdoos, kwakdoos, kwakdoooooos’🎶
pi_221059817
De Nagelkerkjes zijn weer eens samen de hort op, naar Spanje deze keer
pi_221059876
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het viel mij weer op hoe ze zichzelf tegenspreekt: laatst scheurde kind steeds boeken kapot, nu doet ie dat eigenlijk nooit. En ze koopt bijna alles tweedehands voor haar kind? Sinds wanneer? Is ze ze alle aankopen van de afgelopen tijd vergeten? Een kwakdoos is het.
Ik verbaasde me ook die opmerking over tweedehands kleding. Gelukkig heeft ze zelf nu een nieuw shirt aan want die gekreukelde shirts iedere dag vind ik ook zo irritant. Net als bij DBM. Terwijl juist die twee tijd zat hebben om te strijken.
pi_221059882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:45 schreef Johanna38 het volgende:
‘Sanne is een kwakdoos, kwakdoos, kwakdoooooos’🎶
Samen met smikkelbeer zit dat weer in mn hoofd nu, thnx 😂🎶
pi_221059935
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik verbaasde me ook die opmerking over tweedehands kleding. Gelukkig heeft ze zelf nu een nieuw shirt aan want die gekreukelde shirts iedere dag vind ik ook zo irritant. Net als bij DBM. Terwijl juist die twee tijd zat hebben om te strijken.
Je hoeft zelfs niet te strijken. Na het drogen gewoon meteen opvouwen. Niet op de stoel laten hangen/in de wasmand gooien en hem daar uit plukken.
pi_221059986
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:56 schreef Miepje77 het volgende:
Zou AM in haar BH gerend hebben?
Vast wel. Ze is tenslotte zó tevreden met haar lijf. En waarom zou een houtenklazige vijftiger ook niet gekleed mogen gaan als een sportieve twintiger? Dat is een taboe en wie kan dat nu beter doorbreken dan Annemarie Geerts uit Delft den Haag?

En gelukkig doet ze volgens haar boek ook alles goed qua bewegen. Dus.
pi_221060015
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Je hoeft zelfs niet te strijken. Na het drogen gewoon meteen opvouwen. Niet op de stoel laten hangen/in de wasmand gooien en hem daar uit plukken.
En goed uitslaan als het uit de machine komt. Ik strijk ook nooit💪
pi_221060048
Ach wat fijn dbm kan eindelijk met haar beentjes omhoog..... zo druk die vrouw....
pi_221060060
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Meteen opvouwen doet DBM wel. Die is alleen maar bezig met al die wassen iedere dag 😉
pi_221060075
quote:
Fristi is het drankje wat studenten drinken als 'katerbestrijding' Weinig eten en veel drinken kan ook zorgen voor misselijkheid en dan is een zoet drankje fijn)
pi_221060098
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:32 schreef Lalaland79 het volgende:
De kinderen zijn zeker niet mee?
pi_221060108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes zijn weer eens samen de hort op, naar Spanje deze keer
Welverdiende tijd samen, want dat was vast al heeeeelll lang geleden 🙄
pi_221060165
Debbie Dhillon gaat, jawel, wéér naar het buitenland! Net een week terug! Zijn haar kinderen niet leerplichtig?
pi_221060279
Wat voor straf zal Judith gehad hebben? Een maand ofzo want ze is best lang van Insta weg.
Vind het best lang. Ik zie wel meer accounts waarvan ik denk dat een straf op zn plaats zou zijn
pi_221060295
Ik keek net even dat adults only filmpje bij AM.

Ik schrok ervan. Dat gebit is toch wel erg hoor. Heel goed dat je je kinderen leert dat niet iedereen een Hollywood bekkie hoeft te hebben. En de Gérard Joling smile van Michelle is natuurlijk ook vreselijk, maar dit gebit vind ik toch wel het andere uiterste. Hoewel het op andere foto's weer meevalt. Misschien ook de belichting?

[ Bericht 11% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 16-06-2026 13:06:46 ]
pi_221060495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Debbie Dhillon gaat, jawel, wéér naar het buitenland! Net een week terug! Zijn haar kinderen niet leerplichtig?
Ze gaat zonder haar kinderen alleen met de baby, maar toch werkt die man niet? Net zo een Tim die overal achteraan hobbelt
pi_221060516
JEMIG wat is MW toch vol van zichzelf. Abnormaal hoeveel foto's en filmpjes dat mens deelt van haarzelf.
En de 'spreekbeurt' over dat hotel met zwembad waar ze andere gasten altijd tot last waren. Dan ga je toch lekker naar een ander hotel.. Niet doen of was je hele leven zo slecht voor Timmie 20 years of bestfriendship. Maar vaak genoeg tegen jezelf zeggen Mies, dan geloof je het vast. Iemand die nog nooit voorbij was gekomen, hahaha.
Ik volg Mies al in de tijd dat ze nog maar 1 kindje had, en niet in het donker over straat durfde, Koen haar rots en verboden liefde was want leeftijdsverschil en hij de trainer van haar broertje. Ze had toen geen vrienden hoor, stootte ze allemaal af. En toen was Timmie dus blijkbaar al in beeld? 20 jaar, toen was ze 13? Mens deugt niet.
pi_221060532
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:45 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Fristi is het drankje wat studenten drinken als 'katerbestrijding' Weinig eten en veel drinken kan ook zorgen voor misselijkheid en dan is een zoet drankje fijn)
Zo leerzaam dit topic 😅. Mocht ik nog hoofdpijn van die 1 of 2 wijntjes die ik drink weet ik wat de ochtend erna kan drinken 😂.
pi_221060538
quote:

Helemaal mee eens... waren ze zich maar eens bewust van echt leed.
pi_221060540
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik keek net even dat adults only filmpje bij AM.

Ik schrok ervan. Dat gebit is toch wel erg hoor. Heel goed dat je je kinderen leert dat niet iedereen een Hollywood bekkie hoeft te hebben. En de Gérard Joling smile van Michelle is natuurlijk ook vreselijk, maar dit gebit vind ik toch wel het andere uiterste. Hoewel het op andere foto's weer meevalt. Misschien ook de belichting?
Ik schrok van die 1e zin 😂. Bedacht gelukkig snel dat je het Kos-filmpje bedoelde. Brrr.
pi_221060544
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:28 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik schrok van die 1e zin 😂. Bedacht gelukkig snel dat je het Kos-filmpje bedoelde. Brrr.
Haha hier net zo
pi_221060545
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Maar ze heeft zoveel last van haar misbruik verleden.. dat mens heeft zo'n plaat voor haar kop. Je zou bijna denken dat het ook verzonnen is, waarom zou je je dochter anders niet behoeden voor de enge digitale wereld.
pi_221060557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:48 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
De kinderen zijn zeker niet mee?
De vraag stellen is hem beantwoorden.
pi_221060581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
En doorvoelen.
pi_221060598
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef Earring het volgende:
Wat voor straf zal Judith gehad hebben? Een maand ofzo want ze is best lang van Insta weg.
Vind het best lang. Ik zie wel meer accounts waarvan ik denk dat een straf op zn plaats zou zijn
Volgens mij kan ze gewoon posten maar dat ze dat niet omdat ze bang is om weer verwijderd te worden
pi_221060607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij kan ze gewoon posten maar dat ze dat niet omdat ze bang is om weer verwijderd te worden
Oh huhh
Ik zie haar ook reageren bij anderen ja. Maar dan zou ze dus niks meer plaatsen? Dan loopt ze inkomen mis. Misschien een crowdfunding starten?
pi_221060623
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat zei ze wel in dat filmpje waarin ze uitlegde dat er een bedrijf was dat voor haar contact wilde leggen met meta.
Judith snapt echt niet dat het probleem in dat geldaccount zit 🤷‍♀️
pi_221060647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:27 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zo leerzaam dit topic 😅. Mocht ik nog hoofdpijn van die 1 of 2 wijntjes die ik drink weet ik wat de ochtend erna kan drinken 😂.
Helpt het ook tegen de misselijkheid? Een van mijn zoons heeft laatst ergens de boel eronder gespuugd, al had hij maar 2 biertjes gehad zei hij en ik geloofde dat meteen natuurlijk. Misschien moet ik hem een flesje fristie meegeven als hij weer eens op stap gaat 🤣🤣🤣
pi_221060673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:49 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Welverdiende tijd samen, want dat was vast al heeeeelll lang geleden 🙄
Ja gisteravond waren ze uit eten maar toen waren ze niet samen maar waren ze met lieve vrienden, dat telt niet. Vrijdag waren ze aan het brainstormen over werkt dus ook dat telt niet. Die mensen werken zo hard, even een tijd samen hebben ze echt even nodig, dat gun ik ze gewoon 🤧🤢
pi_221060734
Sanneke vindt het irritant dat ze een spelletje moet spelen voor korting (=geld). Zou Sanneke snappen dat de meeste mensen zelfs moeten werken voor geld?
pi_221060754
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En goed uitslaan als het uit de machine komt. Ik strijk ook nooit💪
We zijn een groepje! 🫸🫷
pi_221060760
ik kan er de vinger niet op leggen maar de ontwikkeling van L bij AM....ik vind het bijzonder. Ik vind oprecht dat ze gedrag laat zien wat past bij veel jongere kinderen dan dat zij is en dat is natuurlijk omdat controle freak feeks AM het meisje voortdurend behandeld alsof ze ook nog maar 2/3 jaar is.

Zou haar dat als moeder van een groot gezin nou niet opvallen? Of is dat juist haar plan? Triest.
pi_221060762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
We zijn een groepje! 🫸🫷
En de toeren van je wasmachine iets lager zetten 😀
pi_221060778
Ik ben geinfluenced. Door Sanneke nota bene.. 🤪

Gisteren heb ik tegen mijn man, die zat te genieten van een simpel raketje ‘ouwe smikkelbeer van me 😂’ gezegd.

Kan ik ergens in therapie hiervoor? 😳
pi_221060835
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

Gisteren heb ik tegen mijn man, die zat te genieten van een simpel raketje ‘ouwe smikkelbeer van me 😂’ gezegd.

Je kan bij ons je ei kwijt ( of je huil)😚

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 16-06-2026 14:40:39 ]
pi_221060862
quote:

geen idee maar hoe is het met je man nu? _O-
pi_221060882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:25 schreef poohenzo het volgende:

[..]
geen idee maar hoe is het met je man nu? _O-
Prima, heeft er niks aan over gehouden 😂
pi_221060940
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:06 schreef poohenzo het volgende:
ik kan er de vinger niet op leggen maar de ontwikkeling van L bij AM....ik vind het bijzonder. Ik vind oprecht dat ze gedrag laat zien wat past bij veel jongere kinderen dan dat zij is en dat is natuurlijk omdat controle freak feeks AM het meisje voortdurend behandeld alsof ze ook nog maar 2/3 jaar is.

Zou haar dat als moeder van een groot gezin nou niet opvallen? Of is dat juist haar plan? Triest.
Lot is wel nog het meest kneedbaar in het gezin en "schattig" in haar gedrag. Daar zal ze wel de meeste reacties op krijgen. Zelf Jet maakt nu af en toe opmerkingen op camera over het gedrag van haar moeder. Volgens mij zei ze laatst tegen AM zoiets als "moet je niet even rust pakken". AM zou toch een andere manier moeten vinden om met haar kanaal door te gaan ook met zicht op de plannen van de minister. Ik denk dat ook Sanneke geschrokken is, want ze laat M minder prominent zien de laatste dagen. Als je bij storynavigation kijkt naar het aantal volgers en de schommelingen, zijn bij AM ook volgers afgehaakt of nepfollowers automatisch verwijderd de laatste maand?
pi_221060963
quote:

[..]

Zoveel reclame als AM maakt ze ook niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221061030
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Oh echt? Voelt voor mij alsof iemand dan in zijn kindertijd is blijven hangen. Al is daar op zich niks mis mee, ik zou maar wat graag weer kinderlijk onbezorgd willen zijn.
Dan drinkt hij vast geen koffie/bier/wijn?
Vind je dat ook van chocomelk. Ik drink dat nl elke dag bij mijn brood
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221061054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:27 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik wil niemand triggeren en niet beweren dat dit bij Michelle zo is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leer hier elke keer wel wat anders, nooit geweten (en voel ook geen behoefte om dat ooit te gaan proberen
pi_221061065
quote:

😂😂
pi_221061069
Denk dat Sanneke echt moet gaan beginnen met Mijan corrigeren. Hij leert nu dat als hij stoute dingen doet zn moeder moet lachen. Actie/ reactie.
Hij is niet aan het boeven maar zn grenzen aan het verkennen. En die zijn er denk niet voor hem. Ga met hem naar buiten, laat hem daar zn energie kwijtraken.
En ze heeft een jasje voor hem gekocht voor als het waait... Dus dan kan hij alleen naar buiten en ze blijft zelf binnen?
pi_221061071
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:05 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat wat opbouw conditie en fysiek profijt hebben van haar dwingende karakter (en goede genen).
, ze heeft vast meer getraind dan ze laat zien
pi_221061080
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zou dat echt kunnen als we om de 7.5 minuut een story geserveerd krijgen? Dan zijn we toch echt mee met elke activiteit van haar leven? Ik denk niet dat ze iets doet dat wij niet weten. Toch geen sport.
pi_221061099
quote:

😂😂

Zeg maar tegen je man: "zo doen wij dat hier bij huisopdehoek. Komt goed"

En als hij dat niet accepteert kun je hem altijd nog blokkeren tijdelijk.
pi_221061101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
We zijn een groepje! 🫸🫷
Me too ( de tijd dat ik ook nog de theedoeken streek ligt lang achter mij 😁
pi_221061121
Ik ben ook door Sanneke in de AH app een gratis blikje gaan scoren 😂😂

Maar ff hè die tassen bij DBM dat is toch voor peuters of tot 5 jaar niet voor een jongen in groep? 5?? Straks
pi_221061126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:47 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
😂😂

Zeg maar tegen je man: "zo doen wij dat hier bij huisopdehoek. Komt goed"

En als hij dat niet accepteert kun je hem altijd nog blokkeren tijdelijk.
ik dacht dat alleen AM haar MG blokkeerde als hij het ergens niet mee eens was haha
pi_221061195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Me too ( de tijd dat ik ook nog de theedoeken streek ligt lang achter mij 😁
Ik heb niet eens een strijkbout meer 🫣
pi_221061233
Waarom loopt MCW weer op blote voeten over de boulevard in haar stories, eerder ook al door de straten van Mallorca.
Knap voor iemand met zogenaamd zulke smetvrees heeft, wat ze weleens benoemde
pi_221061239
quote:

🤣🤣🤣🤣
pi_221061244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Nog beter😁
pi_221061268
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Vind je dat ook van chocomelk. Ik drink dat nl elke dag bij mijn brood
Nee, stom hè. Dat drink ik uit zelfbescherming niet elke dag, maar anders; heerlijk! Fristi heeft dan voor mij een nog wat kinderlijker imago ofzo 🤷🏼♀.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:16:25 #173
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221061271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:09 schreef Babbelaertje het volgende:
Waarom loopt MCW weer op blote voeten over de boulevard in haar stories, eerder ook al door de straten van Mallorca.
Ze kan haar hoge hakken dragen niet meer aan (zou ik ook hebben als ik overal en altijd op die plateau's liep)...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221061348
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik ben ook door Sanneke in de AH app een gratis blikje gaan scoren 😂😂

Maar ff hè die tassen bij DBM dat is toch voor peuters of tot 5 jaar niet voor een jongen in groep? 5?? Straks
Gewoon zielig een jongen op die leeftijd met een poezentas😢
pi_221061350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat gepland stond. Ik verwacht wel dat ze vanaf nu gas gaat geven. Met haar goede genen kan ze, vlgs mij, wel snel fysiek resultaat boeken. Nu haar psyche nog....
pi_221061359
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:09 schreef Babbelaertje het volgende:
Ze moet wel even in haar boekje noteren welke leugens ze de afgelopen jaren allemaal heeft verteld of aangedikt. Blijf bij je verhaal Mies. Of is dat net zo opgelost ineens als de liefde voor de poly.....
pi_221061412
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:45 schreef Miepje77 het volgende:
Wilvtien ook weer jankend op de gram
En toch moest ik ook wel even slikken hoor. Dit is zo’n herkenbaar moment, zo voor de zomervakantie het besef dat er alweer een jaar voorbij is. En helemaal zoals haar zoon naar groep 8 gaat.
Alsnog denk ik, waarom pak je dan direct je telefoon erbij. Maar goed zij deelt alles op Instagram natuurlijk.
pi_221061428
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik heb gisteren een kwartier moeten zoeken om de wk emblemen op kind zijn juichjack te strijken... ik heb hem vooral voor strijkkraal projecten
pi_221061480
Dochtertje van DBM heeft een pyjamabroek aan, want een gewone broek geeft nu eventjes te veel prikkels, want ze zit tegen overprikkeling aan.. Maar wel make up op dr gezicht kunnen smeren? Is dat geen overprikkeling dan?
pi_221061488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:40 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh huhh
Ik zie haar ook reageren bij anderen ja. Maar dan zou ze dus niks meer plaatsen? Dan loopt ze inkomen mis. Misschien een crowdfunding starten?
Ik ben heel benieuwd naar hoeveel inkomen ze hierdoor nu misloopt, en hoe ze dit in haar excelsheet opvangt
pi_221061500
quote:

🤣🤣 en hoe reageerde hij
pi_221061521
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤣🤣 en hoe reageerde hij
Het is bij ons een gebbetje om elkaar de meest rare bijnamen te geven, dus het maakte weinig indruk 😁
pi_221061530
Debbiedhillon vliegt overmorgen naar Griekenland. Was lang geleden al geboekt...
Geboekt of gesponsord 🤷🏼♀
pi_221061534
Arme Lotje, toch nog wat tranen in de buik tijdens het gekregen reisje.
pi_221061538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:06 schreef poohenzo het volgende:

Ik zit ook al enige tijd naar L'tje (ligt het aan mij of noemt AM haar steeds zo, sinds ze terug is van Kos) te kijken en denk dat ze zo langzamerhand te groot is (wordt) voor de dreinende toon, die ze vaak heeft. Ook heb ik het idee, dat AM al een tijd een paar tandjes harder gaat met posten en niet alleen maar zelfbetaalde samenwerkingen, omdat ze letterlijk nog maar een paar jaar heeft voordat (helemaal) J en L niet meer bruikbaar zijn voor 95% van haar dagelijkse content.
pi_221061540
quote:

Nog even en je gooit stuiterballen naar hem...😱
pi_221061549
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:00 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Nog even en je gooit stuiterballen naar hem...😱
Alleen als hij boeken verscheurt!
pi_221061550
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zit ook al enige tijd naar L'tje (ligt het aan mij of noemt AM haar steeds zo, sinds ze terug is van Kos) te kijken en denk dat ze zo langzamerhand te groot is (wordt) voor de dreinende toon, die ze vaak heeft. Ook heb ik het idee, dat AM al een tijd een paar tandjes harder gaat met posten en niet alleen maar zelfbetaalde samenwerkingen, omdat ze letterlijk nog maar een paar jaar heeft voordat (helemaal) J en L niet meer bruikbaar zijn voor 95% van haar content.
zelfs Jet spreekt haar zus aan op haar gedrag....en Jet is volgens mij echt een heel tolerant kind
pi_221061554
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:16 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nee, stom hè. Dat drink ik uit zelfbescherming niet elke dag, maar anders; heerlijk! Fristi heeft dan voor mij een nog wat kinderlijker imago ofzo 🤷🏼♀.
Het is ook maar net wat ze vroeger altijd zeiden denk ik, wij hadden vroeger alleen roomboter met de kerst en Pasen , omdat mijn moeder daarvan zei dat je er dik van werd, ik ben nu 57 maar krijg dat stemmetje niet uit mijn hoofd , als ik roomboter wil halen. Dus je raad het al ik heb het vaak alleen met … 😂😂
pi_221061577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:02 schreef poohenzo het volgende:

[..]
zelfs J spreekt haar zus aan op haar gedrag....en J is volgens mij echt een heel tolerant kind
Ik denk dat ze zich steeds meer bewust wordt van de camera en het de hele dag gefilmd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')