Aan de andere kant staat er zoveel druk op Engeland om wat te laten zien..quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk affiche maar verwacht weinig risico van beide teams, waarom zouden ze ook.
Eens. En Perisic genotquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:45 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk een mooi laatste toernooi van Modric
Bijzonder. Zijn er maar weinig die Engeland leuk vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als Engeland ver komt
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:02 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Bijzonder. Zijn er maar weinig die Engeland leuk vinden.
Ja kan ik heb weer minder met Argentinië Frankrijk en Braziliëquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:02 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Bijzonder. Zijn er maar weinig die Engeland leuk vinden.
Volgens mij heeft ook bijna niemand wat met die teams/landen. Zeker Argentinie is erg gehaat met hun altijd corrupte wedstrijden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
[..]
Ja kan ik heb weer minder met Argentinië Frankrijk en Brazilië
Modric gun je idd de wereld.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Kroatie is dus een van de weinige landen die ik symphatiek vind. Komt door Modric denk ik. Wat een klasbak en goeie gast.
Verdeeld topic incomingquote:
Old English BULLDOGquote:
Pas maar op dat je je hoofd niet stoot danquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks aan de hand, uitstekende airco in het stadion.
godverdomme ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je hoofd niet stoot dan
Dit gaat echt al de hele avond zo ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Arnaut je hebt met hem samen gespeeld
- Ja met Harrie keen
Madueke hahahahHAhaquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Gordon is niks zonder Geerquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Rice genot BBW genotquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
Kroatië heeft alleen Modricquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
Pickford is wel niveau Seaman.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Sutalo godquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ok Perisic kan ook een aardig balletje trappen.
Hopelijk schuppen ze Kane eraf boerderijhoofdquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft wel potentie voor een flinke schoppartij.![]()
![]()
Weer zo’n opaquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ok Perisic kan ook een aardig balletje trappen.
Bellingham dit seizoen niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
1-1 is wel de voorspelling van de nummer 1 op flexvoetbal, dus wellicht zit je goed.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:50 schreef TheVulture het volgende:
1-1 voorspeld dus het zal wel winst voor Kroatie worden
Ik zit er al het hele WK naast op de openingspot na, dus reken er maar niet opquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-1 is wel de voorspelling van de nummer 1 op flexvoetbal, dus wellicht zit je goed.
Nu is hij fit en dat hij kan ballen hebben we vaak genoeg zien.quote:
Wat ordinair weer.quote:
Nee. Want daar is het niet op.quote:
Dat heeft met je persoonlijke voorkeuren te makenquote:
Foden en die andere gek ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is Sterling eigenlijk niet geselecteerd? Dat was toch altijd wel een leuk spelertje.
Gewoon van Engeland verloren op het EK 2020 en in de Nations League direct daarvoor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is gezien de afgelopen toernooien natuurlijk gewoon favoriet. 0-3
GarethGodquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja Tucheliban gaat weer leveren natuurlijk
Nee, dit gaat tegenvallen. Al was Sausgeet nog erger.
Kroatië is een oud elftal. Die hebben mazzel dat ze twee doodsimpele tegenstanders hebben. Een beetje als U r u gayquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Engeland gaat hier een hoop valse hoop tappen let op.
Die gunde ik wel een gemiste pingel.quote:
Ik heb een nul - nul voorspeld.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Engeland gaat hier een hoop valse hoop tappen let op.
Gaat ie dan bale?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gunde ik wel een gemiste pingel.
Nee ik bedoel hier winnen en dan denken dat ze goed zijn it's cumming heumquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kroatië is een oud elftal. Die hebben mazzel dat ze twee doodsimpele tegenstanders hebben. Een beetje als U r u gay
https://www.dumpert.nl/zo(...)d=100154462_aa03e478quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Konden ze geen GoPro op de scheids z'n hoofd plakken, deze referee cam is best matig
echte goblins slapen onder bruggen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef Kriegel het volgende:
Modric ziet er steeds meer uit alsof ie onder de brug slaapt.
Het Thijs Zonneveld dieet?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef Kriegel het volgende:
Modric ziet er steeds meer uit alsof ie onder de brug slaapt.
Ja daarom is een overwinning tegen Kroatië ook een beetje valse hoop.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee ik bedoel hier winnen en dan denken dat ze goed zijn it's cumming heum
Niemand heeft de eeuwige jeugdquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef Kriegel het volgende:
Modric ziet er steeds meer uit alsof ie onder de brug slaapt.
40.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Die Modric moet toch ook al 50 zijn ofzo?
Blijven doneren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Konden ze geen GoPro op de scheids z'n hoofd plakken, deze referee cam is best matig
Ach laat dat kleine fragiele mannetje met rustquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef Kriegel het volgende:
Modric ziet er steeds meer uit alsof ie onder de brug slaapt.
Iemand die op Modric leek was vorige week nog mijn lege blikje dr Pepper uit de prullenbak aan het vissenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef Kriegel het volgende:
Modric ziet er steeds meer uit alsof ie onder de brug slaapt.
Dat zei ik tochquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom is een overwinning tegen Kroatië ook een beetje valse hoop.
Zoveel verdient het dus niet bij Milanquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iemand die op Modric leek was vorige week nog mijn lege blikje dr Pepper uit de prullenbak aan het vissen
Die zou met de auto komen maar kwam niet verder dan de vluchtstrook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is Sterling eigenlijk niet geselecteerd? Dat was toch altijd wel een leuk spelertje.
En Peertje?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Modric wel 3 kools vandaag.
3 assists.quote:
Ik kan deze Belg warm aanbevelen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Roelfs mag deze pot weer verpesten.
Kloptquote:
Niet naar Peter Vandenbempt luisterenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Roelfs mag deze pot weer verpesten.
pickford is toch een keepert van 40? wel lekker voor zn socials als ie het goed doet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
Als hij koud was dan kwam er geen geluid uit neequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan deze Belg warm aanbevelen.
stukje propofol genotquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ach palliatieve zorg. Sterkte aan de nabestaanden
We kijken bij de Belg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Roelfs mag deze pot weer verpesten.
Ja maar die is Amerikaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
Het afgelopen EK deed Ivanusec zelfs meequote:
Bij elke Ajacied hoor je standaard PSV-ers en Feyenoorders zeggen hoe slecht hij wel niet isquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
Misschien gaat Sutalo wel een wereldpot spelen jongens.
de ouwe snoepert.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft mn moeder gehad heftige shit ouwe reus
Wat waren we enthousiast over zijn komst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het afgelopen EK deed Ivanusec zelfs mee
Kroatië kan er helemaal niks van
Ja ik juich voor ENG, zoon plus schoondochter yeahquote:
Ben je tevreden over de Feyenoorders op dit WK?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat waren we enthousiast over zijn komst.
Het is dan op dit moment ook allemaal niet zo geweldig bij Ajax, daar moeten we ook eerlijk in zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij elke Ajacied hoor je standaard PSV-ers en Feyenoorders zeggen hoe slecht hij wel niet is
Dat vind ik een beetje flauw.
Himmler god?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Er was een Duitser die de Balkan in een paar weken bezette maar die heette geen Tuchel.
Was het geen Oostenrijker?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Er was een Duitser die de Balkan in een paar weken bezette maar die heette geen Tuchel.
Nee, List was een Duitser.quote:
Niet tot dat Ueda gescoord heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je tevreden over de Feyenoorders op dit WK?
Naast Kane en Gordon wel de beste speler.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Declan Rice... er was een tijd dat die naam je toch zenuwachtig maakte.
zeker maar man op die leeftijd nog...quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naast Kane en Gordon wel de beste speler.
Thiccccccquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Declan Rice... er was een tijd dat die naam je toch zenuwachtig maakte.
Laten we hiermee ophouden.quote:
Het is wel dom.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik altijd hele goedkope pingels.
Komt goed tegen schiettent Tunesië hopelijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet tot dat Ueda gescoord heeft.
100% terecht met deze kutregels.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:09 schreef vul_maar_in het volgende:
nounou...das wel makkelijk maar ws wel terecht
quote:
dat doet haast niemand meer valt me op.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Klassejustitie dit weer... Kane maakt zelf geen vloeiende beweging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |