abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 11 juni 2026 @ 13:08:51 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221008134
We hebben er lang op moeten wachten, maar daar is ie dan. Dé wedstrijd van de groepsfase. Ja, Brazilië - Marokko en Nederland - Japan waren mooie affiches. We krijgen ook nog Colombia tegen Portugal, Noorwegen tegen Frankrijk.. maar niets verslaat dit dan toch. Engeland en Kroatië zijn grote landen met veel toernooiervaring. Het is 1 van de 2 wedstrijden tussen twee oud-finalisten in deze groepsfase. Engeland won hem, Kroatië niet. Maar de Kroaten werden ook al 2x derde, een knappe prestatie voor een land dat er pas sinds 1998 voor het eerst bij is. Daarna werd alleen in 2010 het WK gemist.

Het is wel alles of niets voor de Kroaten. Het land wordt óf uitgeschakeld in de groepsfase, of komt heel ver. Dat gebeurde dus de afgelopen 2 keren, en de heren die dat deden zijn er grotendeels nog bij. Ja, Rakitic zwaaide een tijdje terug al af, maar we zien nog altijd dertigers Modric, Kramaric, Kovacic, Pasalic, keeper Livakovic en de plots bij PSV neergestreken Perisic. Hij is niet de enige Eredivisionist. Ook Sutalo is geselecteerd, de vraag is wel of hij basis zal staan. Reservekeepers Pandur en Kotarski streken ook ooit neer in Nederland. Leuk en aardig, maar er is dus wel heel weinig aanwas. Is dit team dan eindelijk té oud?

Engeland vindt Engeland altijd heel goed. Dat is een gegeven. Maar vinden wij Engeland ook goed? Ik vind het in ieder geval een veel minder leuk team dan toen met Beckham, Gerrard en Lampard. Het was ook oersaai en degelijk de afgelopen toernooien, en dat met prima spelers. Nu moet ik eerlijk zijn, de aanvallers zijn niet op het niveau dat ze ooit geweest zijn. Bellingham kwakkelde dit hele seizoen al met zijn gezondheid. Saka is niet de Saka die hij ooit was. Rashford kende een beetje een opleving, maar is vooral reserve bij Barcelona. Spelers als Mainoo en Gordon hebben in het Engels elftal zich nog nooit echt laten zien. Geldt ook voor Eze en Madueke, die we nog kennen van PSV. Maar buiten al die namen is 1 naam écht zeker. De spits, Harry Kane. Hij zal toch echt voor die goals moeten gaan zorgen, vermoed ik zo. Maar het geeft mij niet het gevoel van creativiteit.

Engeland en Kroatië hebben wél behoorlijk wat historie samen. Liefst 9 keer moesten ze tegen elkaar in officiële competitie. Vriendschappelijk werd het 0-0 en 3-1 voor Engeland voordat deze 9 wedstrijden gespeeld werden. Op het EK van 2004 maakten de landen uit wie bij de beste 8 zouden horen, Kroatië moest winnen. Gebeurde niet. Maar 4 jaar later zou Engeland het EK missen door 2 nederlagen tegen Kroatië. De Engelsen eindigden ook achter Rusland. Engeland sloeg terug, in 2010 haalden zij het WK wel door 2 ruime overwinningen in de kwalificatie en viste Kroatië achter het net, omdat ze ook achter Oekraïne eindigden.

De laatste jaren was het dan weer feest op eindtoernooien: In 2018 2-1 voor Kroatië in de halve eindstrijd na verlenging, 3 jaar later in de groep 1-0 voor Engeland op het EK. In de tussentijd hadden de Engelsen hun revanche al gehaald in de Nations League, waar ze over 2 wedstrijden Kroatië maar 1 puntje gaven en zo in een groep met ook Spanje de eerste plaats bereikten. Ruim meer overwinningen voor Engeland dus, maar de wedstrijd die het meeste telt pakte Kroatië dan weer. Ze zullen nu echt niet weer willen verliezen, maar gaat dat ook lukken nu het er minder om gaat? In Dallas, waar WIJ drie dagen geleden ook te gast waren. Daar hebben ze ook een paar topaffiches neergezet hoor.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221035348
2-1
pi_221063258
Hup Kroatië. @de_boswachter
pi_221063281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Hup Kroatië. @:de_boswachter
Hup Perisic.
U MAD?
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:09:43 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221068365
Leuk affiche maar verwacht weinig risico van beide teams, waarom zouden ze ook.
pi_221068421
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk affiche maar verwacht weinig risico van beide teams, waarom zouden ze ook.
Aan de andere kant staat er zoveel druk op Engeland om wat te laten zien..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221069423
Hopelijk een mooi laatste toernooi van Modric
pi_221070719
Zin in deze :B
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221070807
Come on England
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 16:30:24 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221070842
Ik kan niet kiezen, dus doe maar een gelijkspelletje.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221070893
3-0, definitief einde tijdperk Kroatie
Jack does it in real time...
pi_221071072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:23 schreef Cupfighter het volgende:
Come on England
Waarom?
pi_221071076
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:45 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk een mooi laatste toernooi van Modric
Eens. En Perisic genot _O_
pi_221071091
POLL
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:17:39 #15
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221071116
Ik verwacht vuurwerk :p
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:18:25 #16
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221071124
Die Engelsen hebben nog wat goed te maken volgens mij.
pi_221071277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:11 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom?
Ik vind het wel leuk als Engeland ver komt
pi_221071353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:44 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vind het wel leuk als Engeland ver komt
Bijzonder. Zijn er maar weinig die Engeland leuk vinden.
pi_221071382
quote:
6s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Bijzonder. Zijn er maar weinig die Engeland leuk vinden.
quote:
6s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Bijzonder. Zijn er maar weinig die Engeland leuk vinden.
Ja kan ik heb weer minder met Argentinië Frankrijk en Brazilië
pi_221071403
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
[..]
Ja kan ik heb weer minder met Argentinië Frankrijk en Brazilië
Volgens mij heeft ook bijna niemand wat met die teams/landen. Zeker Argentinie is erg gehaat met hun altijd corrupte wedstrijden.
pi_221071417
Kroatie is dus een van de weinige landen die ik symphatiek vind. Komt door Modric denk ik. Wat een klasbak en goeie gast.
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:14:46 #22
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221071430
Kroatië wellicht iets overschat sans-modric. Wel een prachtig land.
pi_221071485
quote:
6s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Kroatie is dus een van de weinige landen die ik symphatiek vind. Komt door Modric denk ik. Wat een klasbak en goeie gast.
Modric gun je idd de wereld. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221071490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[poll=10019]
Verdeeld topic incoming _O_ dat maakt een mooie pot.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:36:35 #25
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221071570
Plitvice meren genot.



[ Bericht 11% gewijzigd door vul_maar_in op 17-06-2026 18:44:08 ]
pi_221073104

  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 20:41:35 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221073512
Present.
pi_221073535
@3rr0r is online *O*
pi_221073554
Pas om 22:00 :') Gewoon bam 21:00 erachteraan
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 21:01:15 #31
35723 crew  GGMM
pi_221073556
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221073566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

@:pisces29 @:yvonne
Old English BULLDOG O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221073578
Engeland gaat zeker ook geen flikker doen zoals Portugal en Spanje
pi_221073623
Engeland overrated jebaited
pi_221073633
Goedenavond FOK!vrienden en ander gespuis.
Noot noot.
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:06:12 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221073636
IT’S COMING HOME

@insomnia2.0
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221073644
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:06 schreef Caland het volgende:
IT’S COMING HOME

@:insomnia2.0
Post hij hier nog?
Noot noot.
pi_221073693
32 groaden in Dallas. :J
pi_221073713
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef Zipportal het volgende:
32 groaden in Dallas. :J
Gewoon je cowboyhoed op
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:15:39 #40
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221073763
Engels wraak avondje genot.
pi_221073765
Kelly Somers laat uwen Engelse drop eens zien. @Halcon
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:22:13 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221073819
Dit kan zomaar ook 1-1 worden.

Karim El Ahmadi.
pi_221073826
Modric gaat Kane slopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221073829
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef Zipportal het volgende:
32 groaden in Dallas. :J
Niks aan de hand, uitstekende airco in het stadion.
pi_221073841
Wel impressive stadion trouwens.
pi_221073844
Hup knipoog Kroaten.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221073871
Hattrick sutalo god
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:32:32 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221073882
twitter


@DombohetOlifantje1 is daar nu
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 21:32:56 #49
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221073887
Modric hoort beetje in het clubje Depay, Lukaku, Ronaldo,
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221073891
Die gozer heeft volgens mij dat shirt oprecht al 5 dagen aan. Zaterdag en zondag liep hij er ook al in rond.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 21:34:27 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221073898
Nog geen like gehad van IkGeefEnkelLikes vanavond.

Er moet dus nog flink gewerkt worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:35:33 #52
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221073909
It's not coming home.

Maar wel Herrie Keen. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221073915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Niks aan de hand, uitstekende airco in het stadion.
Pas maar op dat je je hoofd niet stoot dan
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:36:54 #54
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221073923
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Pas maar op dat je je hoofd niet stoot dan
godverdomme ik moest lachen.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 21:37:00 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221073924
Herrie Keen gun ik het wel.

Die andere 10 niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221073930
Ja Arnaut je hebt met hem samen gespeeld
- Ja met Harrie keen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221073935
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Arnaut je hebt met hem samen gespeeld
- Ja met Harrie keen
Dit gaat echt al de hele avond zo ja. :')
pi_221073937
:O
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 21:39:11 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221073942
Danjuma is niet interessant.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221073945
Engeland *O*
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 21:41:28 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221073956
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:42:51 #62
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221073964
Dit moet genot worden
pi_221073969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Madueke hahahahHAha
pi_221073970
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Gordon is niks zonder Geer
pi_221073972
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:42 schreef dvdfreak het volgende:
Dit moet genot worden
Opa Modric genot.
pi_221073973
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gordon is niks zonder Geer
Laat je likken voor een keer
pi_221073974
TS wordt niet serieus genomen.
pi_221073989
Evert ten napel God
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:46:14 #69
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221073990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221073995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
Rice genot BBW genot
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:46:51 #71
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221073996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
Kroatië heeft alleen Modric :P
pi_221073999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kroatië heeft alleen Modric :P
En dan nog zo ver komen op de laatste wks GENOT
pi_221074001
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kroatië heeft alleen Modric :P
Perisic dan
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:47:57 #74
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221074005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Pickford is wel niveau Seaman.
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:48:12 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221074006
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kroatië heeft alleen Modric :P
Perisic _O_
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:48:37 #76
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221074009
Ok Perisic kan ook een aardig balletje trappen.
pi_221074012
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Perisic _O_
Al besproken
pi_221074013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ok Perisic kan ook een aardig balletje trappen.
Sutalo god
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:49:09 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221074014
Dit heeft wel potentie voor een flinke schoppartij. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:49:30 #80
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221074017
England remembers.
pi_221074019
Ik ben voor Kroatië (bijna altijd wel)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:49:44 #82
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221074020
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Al besproken
Olic _O_ Srna _O_
pi_221074022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft wel potentie voor een flinke schoppartij. *O* *O* *O*
Hopelijk schuppen ze Kane eraf boerderijhoofd
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:50:24 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221074025
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Ok Perisic kan ook een aardig balletje trappen.
Weer zo’n opa
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221074026
1-1 voorspeld dus het zal wel winst voor Kroatie worden :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 21:51:47 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221074036
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
Bellingham dit seizoen niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 21:52:03 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221074041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:50 schreef TheVulture het volgende:
1-1 voorspeld dus het zal wel winst voor Kroatie worden :+
1-1 is wel de voorspelling van de nummer 1 op flexvoetbal, dus wellicht zit je goed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:52:03 #88
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221074042
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Weer zo’n opa
Wij stellen van geen Deuk en Memvis ook met droge ogen op.
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:52:33 #89
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221074051
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Weer zo’n opa
Ik heb even gekeken, maar Opacic is een vechtsporter.
pi_221074059
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
1-1 is wel de voorspelling van de nummer 1 op flexvoetbal, dus wellicht zit je goed.
Ik zit er al het hele WK naast op de openingspot na, dus reken er maar niet op _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:53:10 #91
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221074061
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bellingham dit seizoen niet.
Nu is hij fit en dat hij kan ballen hebben we vaak genoeg zien.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221074063
Leuk om op de BBC te kijken?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 21:53:30 #93
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221074064
Hoezo is Sterling eigenlijk niet geselecteerd? Dat was toch altijd wel een leuk spelertje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 21:53:36 #94
842 Zorro
Z
pi_221074067
Peter Vandenbempt commentator *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 21:53:51 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221074072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk om op de BBC te kijken?
Wat ordinair weer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 21:53:55 #96
842 Zorro
Z
pi_221074073
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk om op de BBC te kijken?
Nee. Want daar is het niet op.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 21:54:02 #97
35723 crew  GGMM
pi_221074074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk om op de BBC te kijken?
Dat heeft met je persoonlijke voorkeuren te maken

Ik kijk op de Belg!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:54:06 #98
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221074075
Dat was Jan Wouters
pi_221074078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is Sterling eigenlijk niet geselecteerd? Dat was toch altijd wel een leuk spelertje.
Foden en die andere gek ook niet
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:54:19 #100
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221074079
2-1
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')