Pas maar op dat je je hoofd niet stoot danquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks aan de hand, uitstekende airco in het stadion.
godverdomme ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je hoofd niet stoot dan
Dit gaat echt al de hele avond zo ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Arnaut je hebt met hem samen gespeeld
- Ja met Harrie keen
Madueke hahahahHAhaquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Gordon is niks zonder Geerquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
Rice genot BBW genotquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
Kroatië heeft alleen Modricquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bellingham en Rice zou ik er ook bij noemen maar dan houdt het wel op ja.
Pickford is wel niveau Seaman.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve Gordon en Kane is dit toch best een mwah team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |