Niet naar Peter Vandenbempt luisterenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Roelfs mag deze pot weer verpesten.
pickford is toch een keepert van 40? wel lekker voor zn socials als ie het goed doet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
Als hij koud was dan kwam er geen geluid uit neequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan deze Belg warm aanbevelen.
stukje propofol genotquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ach palliatieve zorg. Sterkte aan de nabestaanden
We kijken bij de Belg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Roelfs mag deze pot weer verpesten.
Ja maar die is Amerikaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
Het afgelopen EK deed Ivanusec zelfs meequote:
Bij elke Ajacied hoor je standaard PSV-ers en Feyenoorders zeggen hoe slecht hij wel niet isquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
Misschien gaat Sutalo wel een wereldpot spelen jongens.
de ouwe snoepert.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft mn moeder gehad heftige shit ouwe reus
Wat waren we enthousiast over zijn komst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het afgelopen EK deed Ivanusec zelfs mee
Kroatië kan er helemaal niks van
Ja ik juich voor ENG, zoon plus schoondochter yeahquote:
Ben je tevreden over de Feyenoorders op dit WK?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat waren we enthousiast over zijn komst.
Het is dan op dit moment ook allemaal niet zo geweldig bij Ajax, daar moeten we ook eerlijk in zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij elke Ajacied hoor je standaard PSV-ers en Feyenoorders zeggen hoe slecht hij wel niet is
Dat vind ik een beetje flauw.
Himmler god?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Er was een Duitser die de Balkan in een paar weken bezette maar die heette geen Tuchel.
Was het geen Oostenrijker?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Er was een Duitser die de Balkan in een paar weken bezette maar die heette geen Tuchel.
Nee, List was een Duitser.quote:
Niet tot dat Ueda gescoord heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je tevreden over de Feyenoorders op dit WK?
Naast Kane en Gordon wel de beste speler.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Declan Rice... er was een tijd dat die naam je toch zenuwachtig maakte.
zeker maar man op die leeftijd nog...quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naast Kane en Gordon wel de beste speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |