abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 22:02:09 #151
842 Zorro
Z
pi_221074185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Roelfs mag deze pot weer verpesten.
Niet naar Peter Vandenbempt luisteren
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:02:12 #152
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221074186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
pickford is toch een keepert van 40? wel lekker voor zn socials als ie het goed doet.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:02:20 #153
15600 BB-King
Long live the King!
pi_221074187
Ben benieuwd of Stones nog zijn steentje kan bijdragen.

Haast amper gespeeld dit seizoen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_221074189
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik kan deze Belg warm aanbevelen.
Als hij koud was dan kwam er geen geluid uit nee
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:02:37 #155
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221074190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ach palliatieve zorg. Sterkte aan de nabestaanden
stukje propofol genot
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:02:37 #156
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221074191
Lekker begin van Engeland :D
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:02:45 #157
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221074195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
John Roelfs mag deze pot weer verpesten.
We kijken bij de Belg.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:02:48 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221074196
Sutalo.

Oke, dit wordt 6-0.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:02:51 #159
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221074198
Sutalo is ook wel armoedig
RED ONS HENNIEGOD
pi_221074200
Ajax niveau deze prutser
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:03:05 #161
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221074202
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
Ja maar die is Amerikaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221074204
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
stukje propofol genot
Heeft mn moeder gehad heftige shit ouwe reus
pi_221074206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sutalo.

Oke, dit wordt 6-0.
Nee bij Kroatie is hij heel anders
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:03:28 #164
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221074209
Misschien gaat Sutalo wel een wereldpot spelen jongens.
What can change the nature of a man?
pi_221074210
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sutalo.

Oke, dit wordt 6-0.
Sutalo is bij Kroatië juist altijd goed gek genoeg
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:03:53 #166
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221074216
Wel jammer dat ze niet in Brabantse shirtjes spelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:03:57 #167
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221074218
4-1 , 4 penanties en een eigen goal van Keane.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:04:10 #168
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221074222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sutalo.

Oke, dit wordt 6-0.
Het afgelopen EK deed Ivanusec zelfs mee

Kroatië kan er helemaal niks van
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:04:14 #169
35723 crew  GGMM
pi_221074223
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
Misschien gaat Sutalo wel een wereldpot spelen jongens.
Bij elke Ajacied hoor je standaard PSV-ers en Feyenoorders zeggen hoe slecht hij wel niet is

Dat vind ik een beetje flauw.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:04:28 #170
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221074226
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Heeft mn moeder gehad heftige shit ouwe reus
de ouwe snoepert.

(gecondoleerd)
pi_221074229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het afgelopen EK deed Ivanusec zelfs mee

Kroatië kan er helemaal niks van
Wat waren we enthousiast over zijn komst.
  Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:04:54 #172
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221074230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

@:pisces29 @:yvonne
Ja ik juich voor ENG, zoon plus schoondochter yeah
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221074243
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
de ouwe snoepert.

(gecondoleerd)
Zo oud was ze niet helaas
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:06:03 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221074247
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wat waren we enthousiast over zijn komst.
Ben je tevreden over de Feyenoorders op dit WK?
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:06:10 #175
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221074249
Hup overbuurtjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')