abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221000334
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221000346
Ohjee, dit is het influencers-topic... heb iets niet goed gedaan. Zou een mod dit willen fixen voor mij. Thanx!
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 12:14:32 #3
184769 crew  Deisyy
pi_221000376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:10 schreef AnnArt het volgende:
Ohjee, dit is het influencers-topic... heb iets niet goed gedaan. Zou een mod dit willen fixen voor mij. Thanx!
Gefixt!

Goede TT ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:19:22 #4
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221000406
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:07 schreef AnnArt het volgende:
Onzinnige opmerking in zogenaamde bezorgde moedermodus: Hij moet van mij zijn motor na laten kijken. Om vervolgens een uitlaat met een deuk te laten zien.
A. Alsof J zelf niet wil dat zijn motor weer goed rijdt.
B. Je hebt er idd geen klap verstand van, AM.
Van wat wel? 🤣🤣🤣
pi_221000483
Aub geen heel topic met ervaringsverhalen over spenen ^O^
pi_221000555
Sanne geeft toe: ik slaap heel veel.
pi_221000601
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:29 schreef Hyacinth het volgende:
Aub geen heel topic met ervaringsverhalen over spenen ^O^
😂😂

Wat heeft S de krullen er mooi in. #AM
pi_221000624
Wat sneu voor Sanneke dat Dion een garage heeft gereserveerd op 50 minuten lopen. Snapt hij dan niet dat dit zonde is van haar tijd in Antwerpen? Wie gaat er nu 50 minuten lopen door Antwerpen heen en iets van de stad zien, als er ook gewoon gevreten en geshopt kan worden daar!
pi_221000635
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:48 schreef Hope88 het volgende:
Wat sneu voor Sanneke dat Dion een garage heeft gereserveerd op 50 minuten lopen. Snapt hij dan niet dat dit zonde is van haar tijd in Antwerpen? Wie gaat er nu 50 minuten lopen door Antwerpen heen en iets van de stad zien, als er ook gewoon gevreten en geshopt kan worden daar!
Ik vraag me dus oprecht af of zij die 50 minuten wel in 1 keer kan wandelen...
pi_221000718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:50 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vraag me dus oprecht af of zij die 50 minuten wel in 1 keer kan wandelen...
Hij zal Sanneke wel voor de deur af mogen zetten. Ze hebben toch gewoon P&R's daar met OV naar de stad, ik snap dit niet zo geloof ik. Of heeft mevrouw weer een 'lekker goedkoop' appartementje geboekt zonder te kijken of ze kan parkeren en er OV is. Een weekend klagen vanaf de bank dan maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 10-06-2026 13:17:31 ]
pi_221000817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:59 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hij zal Sanneke wel voor de deur af mogen zetten. Ze hebben toch gewoon P&R's daar met OV naar de stad, ik snap dit zo geloof ik. Of heeft mevrouw weer een 'lekker goedkoop' appartementje geboekt zonder te kijken of ze kan parkeren en er OV is. Een weekend klagen vanaf de bank dan maar.
Het hele concept van OV is volgens mij aan Sanneke voorbij gegaan
I can't help it, if I'm lucky
pi_221000882
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het hele concept van OV is volgens mij aan Sanneke voorbij gegaan
Ik denk het, want ik zie P&R's voor 1 euro per dag en de 2e dag kost dan 3,-. Dus komen ze op 4,-, dus ik ga ervan uit dat ze op een P&R staan. Na 50 minuten lopen is zij al moe en de dag van vertrek, zitten ze met alle zooi en de auto en parkeren in de stad is te duur, dus die zijn zondag voor 13.00 uur weer thuis gok ik. Ik ben benieuwd hoeveel ze van de stad gaan zien :s)
pi_221001106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 06:18 schreef Keesie123 het volgende: Ik snap niks van die Vinted dingen van Pascal. Hoe komt ze aan zoveel meuk (die Nijntjes??)? Waarom moet ineens alles verkocht (heeft ze geld nodig?)?? Wie maakt die foto’s, wie pakt alles in en vooral: wie brengt het weg? Ik hoop toch daf ze het zelf niet doet maar ik hoop ook dat ze haar moeder niet inzet.
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat haar moeder dit grotendeels doet. Pascal kan niet meer zelfstandig en zonder rolstoel naar buiten. En al die foto's maken, online plaatsen, Vinted bijhouden, en pakketjes versturen zie ik haar niet doen in deze staat. Het is hier al eens eerder gezegd; dat verkopen van al die bezittingen lijkt op het treffen van voorbereidingen

[ Bericht 2% gewijzigd door JaneDoe op 10-06-2026 14:55:53 ]
pi_221001232
Am vindt het sneu voor Jim.

Nou sorry hoor, als je als volwassen man zo vaak een ongeluk hebt met je motor en je hebt bovendien meerdere motoren dan vind ik daar werkelijk niks zieligs aan!
pi_221001257
drielingmoeder Tatiana haar doel is 450.000,- binnen te halen. Als de schuldeisers niet akkoord gaan met het aangeboden bedrag, krijgt iedereen zijn/haar geld terug. Het is nogal een bedrag.
pi_221001275
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:40 schreef Lodelie het volgende:
Am vindt het sneu voor Jim.

Nou sorry hoor, als je als volwassen man zo vaak een ongeluk hebt met je motor en je hebt bovendien meerdere motoren dan vind ik daar werkelijk niks zieligs aan!
Sneu? Ik weet niet of ze gedeeld heeft hoe hij een ongeluk gehad heeft en of het eenzijdig was of niet, maar iemand die wheelies trekt op de openbare weg (wat zijn moeder filmt) en dan zelf een keer gaat liggen heb ik weinig medelijden mee, dan hoor je niet echt op een motor te zitten uberhaupt.
pi_221001319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:48 schreef Hope88 het volgende:
Ze is gewoon te lui om te lopen.

Zou de bakfiets eigenlijk nog te koop staan?
pi_221001346
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:44 schreef papierentas het volgende:
drielingmoeder Tatiana haar doel is 450.000,- binnen te halen. Als de schuldeisers niet akkoord gaan met het aangeboden bedrag, krijgt iedereen zijn/haar geld terug. Het is nogal een bedrag.
Gierige Judith heeft gewoon gedoneerd! Die zag ik even niet aankomen
pi_221001352
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Staat nog op marktplaats... voor dat geld koop je een nieuwe.. dus moet je wel echt dom zijn om deze voor dit bedrag te kopen
pi_221001362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Hij staat niet meer op filmpjes van de tuin, maar kan natuurlijk achter de schuur staan, maar de advertentie was er 1,5 week geleden ook niet meer van te vinden. Al zou ik hem als ik hen was niet verkocht hebben, zodat ze eens uitjes zoals gister kan doen, maarja niemand heeft haar dat verteld.

Oh, hij staat inderdaad nog te koop. Gek, kon hem niet meer vinden, nu wel.
pi_221001388
Ze willen duidelijk het onderste uit de kan en erop verdienen. Hoogste bod is nu 1200,- ik zou maar zorgen dat je akkoord gaat met die bieder, dan ben je hem kwijt.
pi_221001468
Waarom krijg ik het gevoel alsof Sanneke naar een of ander 3e wereld land gaat ver weg wat nog totaal niet echt ontdekt is door de tourist?
Misschien denk ik te makkelijk... Antwerpen is even ver rijden zowat als Rotterdam....
Ze noemt winkels die ook in Rotterdam zitten 🤷 ze vind lopen zonde van haar tijd.... 🤔 moet je 50 minuten door een beige tunnel lopen? Je loopt toch door een stad?
En ze is bang niet te weten waar te eten.. 🤦‍♂️ dat hele centrum is eettentjes... er zit vast iets bij!
Ze beweert er al eens geweest te zijn 🤣😂 ik ook en begrijp niets van haar verhaal 🤷
pi_221001585
Gierige Judith ziet dit gewoon als reclame en waarschijnlijk een aftrekpost.

Tatiana vraagt een bizar bedrag. Ik zou mijn geld liever gunnen aan zieken kinderen.

Ze kan gewoon een normale job zoeken, echt werken ipv kinderarbeid! Paar jaar knokken en op je blaren zitten en klaar! Vind het echt absurd, beschamend
pi_221001596
Zelfs Judith heeft gedoneerd aan Tatiana.
pi_221001676
Ik ben gestopt met Sanneke volgen, omdat zij echt pure walging bij mij opwekt. Er is werkelijk niks leuk aan haar. En dat domme gezwets wat alleen maar onderstreept hoe klein haar wereld is en hoe verdomde lui ze wel niet is, vreselijk.
Ik kijk echt uit naar de dag dat Mijan haar op elk vlak voorbij gaat.
pi_221001690
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel alsof Sanneke naar een of ander 3e wereld land gaat ver weg wat nog totaal niet echt ontdekt is door de tourist?
Misschien denk ik te makkelijk... Antwerpen is even ver rijden zowat als Rotterdam....
Ze noemt winkels die ook in Rotterdam zitten 🤷 ze vind lopen zonde van haar tijd.... 🤔 moet je 50 minuten door een beige tunnel lopen? Je loopt toch door een stad?
En ze is bang niet te weten waar te eten.. 🤦‍♂️ dat hele centrum is eettentjes... er zit vast iets bij!
Ze beweert er al eens geweest te zijn 🤣😂 ik ook en begrijp niets van haar verhaal 🤷
Ik begrijp ook niet waarom ze met de auto gaan eigenlijk en nu gaan zeuren over parkeerkosten, maarja het is Sanneke. Parkeer lekker bij Lage Zwaluwe en ga met de trein. Ze zullen wel parkeren op Linkeroever, dan kun je door de tunnel wandelen. Ze wil een weekend Antwerpen, maar het mag niks kosten, blijf dan lekker thuis op de bank.
pi_221001694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:16 schreef Miepje77 het volgende:
Ik ben benieuwd of er een antwoord komt op de vraag van Judith: waarom geld halen bij haar terwijl zij, net als haar ex-compagnon, ook niks heeft. Ik vermoed dat zij hoofdelijk aansprakelijk is gesteld. Geen idee of ze hier ooit iets over heeft verteld. Ik had die vrouw nog nooit voorbij zien komen totdat hier iets werd geschreven over haar schulden.
pi_221001695
Hoewel ik Tatiana best gun dat ze uit de shit komt, vind ik haar ook behoorlijk naïef, impulsief en het type dat opnieuw zichzelf in de nesten werkt.
pi_221001758
Dion die Sanneke belt om te vragen waar dat privé bericht over gaat. Je zal als man de social media van je vrouw maar in de gaten moeten houden omdat ze altijd discussies uitlokt😬

En wandelen vindt ze zonde van haar tijd. Dat heb ik met bankhangen. Een dag is leuk, twee ook. Maar 24/7 vind ik zonde van mijn tijd. Wat zeg ik, zonde van mijn leven.
pi_221001759
Zit er nou een krekel bij AM binnen? Laatste vage shot

Mijn man heeft hagedissen en eris ook wel eens een krekel ontsnapt, verschrikkelijk zeg wekenlang heb ik op dat beest gejaagd, hield me uit mijn slaap alles. Vanaf toen zijn ze streng verboden!
pi_221001873
Wat een obsessie heeft Sanneke met eten zeg!
pi_221001934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat een obsessie heeft Sanneke met eten zeg!
Wilde ik net komen typen.. Mijn hemel, 2(3?) stories over ‘als je plekjes hebt waar je lekker kunt eten’ 😭 Zij mag alles, heeft geen allergie, dus ik gok op elke hoek van de straat mogelijkheden!! Jammer dat we de stappen in de laatste story’s niet kunnen zien 🤫
pi_221001936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 04:53 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ze heeft ook nooit weer wat gezegd over het verkeerde vaccin
ben benieuwd! Maar als je daar naar vraagt ben je af gok ik 🤣
pi_221001943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:16 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zie wel een judith maar dat is niet "onze" judith... waar zien jullie onze judith?? En wat heeft ze gedoneerd?
pi_221001956
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion die Sanneke belt om te vragen waar dat privé bericht over gaat. Je zal als man de social media van je vrouw maar in de gaten moeten houden omdat ze altijd discussies uitlokt😬

En wandelen vindt ze zonde van haar tijd. Dat heb ik met bankhangen. Een dag is leuk, twee ook. Maar 24/7 vind ik zonde van mijn tijd. Wat zeg ik, zonde van mijn leven.
Ik had vandaag een bank hangdag ingelast... ik zit nu even wat te drinken na het onkruid onder de trampoline snoeien... mission bank hang failed... (wel weer netjes in die hoek)
pi_221001966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:47 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
ben benieuwd! Maar als je daar naar vraagt ben je af gok ik 🤣
😂🤣
pi_221001970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat zie je bij MW ook
Die jongste van Faye Bone (waarom heeft ze nog steeds de naam van haar ex man???) mocht haar speen ook tijdens rust momentjes. Dat meisje was toen al 6 ofzo. Je moet kinderen daar toch ook in beschermen lijkt me.
pi_221002021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zie wel een judith maar dat is niet "onze" judith... waar zien jullie onze judith?? En wat heeft ze gedoneerd?
Ja jawel, in de comments juuds_singlemom_life
pi_221002122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja jawel, in de comments juuds_singlemom_life
Ah dacht op de donatie site
pi_221002128
Amazing oriental serieus 😂😂😂 die kan ze toch gewoon in Nederland bezoeken! En ze wilt een wafel eten.. leeft zij onder een steen ofzo alles is eten
pi_221002196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ze reageert in de post van Tatiana.
pi_221002255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Amazing oriental serieus 😂😂😂 die kan ze toch gewoon in Nederland bezoeken! En ze wilt een wafel eten.. leeft zij onder een steen ofzo alles is eten
Oja de typische Antwerpse wafel. Niet te verwarren met de Luikse en Brusselse.
pi_221002277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Vreselijk die obsessie met eten! Is altijd als ze ergens heen gaan dat ze vraagt om ‘eet tips’! Sowieso ook al die supermarkt shoplogs en bonnetjes, obsessed…
pi_221002301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:33 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Vreselijk die obsessie met eten! Is altijd als ze ergens heen gaan dat ze vraagt om ‘eet tips’! Sowieso ook al die supermarkt shoplogs en bonnetjes, obsessed…
Tips waar ze dan niks mee doet, of je belerend gaat vertellen dat ze 'dat al gedaan heeft'. En die bonnetjes? Dat is vooral voor de show, als ze zwaar over het budget zit laat ze ze niet zien.
pi_221002315
Ik zie nu pas het haar van Debbie. Wie heeft daar verkeerd gezeten met de schaar? En die jurk, ja hou hem maar voor een feestje, ze heeft weer een verrassingsbox gekocht met meuk.
pi_221002318
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:52 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Die jongste van Faye Bone (waarom heeft ze nog steeds de naam van haar ex man???) mocht haar speen ook tijdens rust momentjes. Dat meisje was toen al 6 ofzo. Je moet kinderen daar toch ook in beschermen lijkt me.
6 is wel heel oud voor een speen 👀
pi_221002323
Debbie heeft weer eens een pakketje gekocht met verloren pakketjes, op vinted heeft ze weer allemaal tech dingen daarvan erop gezet.
En wat ziet ze er weer uit
pi_221002360
Ik zie dat Sanneke voor de Bassie look wilt gaan.
pi_221002390
Ik heb vanmiddag de nieuwste aflevering van de podcast Op zoek naar Marlotte: Het vervolg geluisterd. Daarin worden een aantal kenmerken van een aantal diagnoses besproken. Ik zie toch wel een aantal raakvlakken met een aantal van onze flu flu’s.
pi_221002419
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer eens een pakketje gekocht met verloren pakketjes, op vinted heeft ze weer allemaal tech dingen daarvan erop gezet.
En wat ziet ze er weer uit
Wat een meuk weer 🤣😂 echt zo de reden dat ik never zo een pakket zou kopen... wat moet je er mee?
En die jurk 😂🤣 ik zou helemaal gek worden van die rare mouw/schouder.. en hoe bedoelt ze "hij is niet mijn maat" OK hij is te lang maar hangt niet als zak om haar lijf 🤷
pi_221002436
Die jurk staat Debbie wel vind ik, maar ze gaat hem bewaren voor een feestje, want daar heeft ze energie voor?
En die zwangere foto van 3j geleden, wat straalde ze daar zeg, echt zo anders dan nu.
pi_221002445
Debbie "wat een contrast" .... ja... van gezonde zwangere vrouw die doet of ze heel ziek is naar een ziek uitziende niet zwangere vrouw die er alles aan doet om ziek te lijken 👍
pi_221002460
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die jurk staat Debbie wel vind ik, maar ze gaat hem bewaren voor een feestje, want daar heeft ze energie voor?
En die zwangere foto van 3j geleden, wat straalde ze daar zeg, echt zo anders dan nu.
Ik wilde hetzelfde komen zeggen. Geef mij maar de zwangere versie van haar. Daar ziet ze er veel gezonder uit
pi_221002480
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik wilde hetzelfde komen zeggen. Geef mij maar de zwangere versie van haar. Daar ziet ze er veel gezonder uit
Maar dan niet zwanger... 😳
pi_221002500
Ik vind die jurk haar mooi staan. Mooie kleur ook.
pi_221002531
Ik vind de jurk ook mooi staan, alleen ik vraag me wel af hoeveel gelegenheden er zullen zijn om zoiets aan te trekken. Debbie is (net als veel flu's kennelijk) nogal koopziek (hee weer een ziekte voor ee bingokaart 🤣)
Random pakketjes kopen zonder de inhoud te weten), echt geld teveel kennelijk.
pi_221002630
Debbie; zeker een contrast. Die 1e foto gezond en stralend en die 2e foto een Ozempic bekkie , een dun bosje stro op haar hoofd en een arm vol onoogelijk lelijke tatoeages. En maar over een feestje wauwelen; wanneer heb ik een feestje/ zo leuk voor een feestje die jurk. En dan bedenkt ze zich opeens; oh ja, ik zou natuurlijk helemaal geen energie voor een feestje moeten hebben, oeps! En nog even moeten melden dat ze maat 40 echt niet meer past hoor, Debbie is tegenwoordig dun, voor als we het nog niet gezien hadden. Die jurk is idd mooi maar beetje een vlag op een modderschuit bij Debbie.
pi_221002635
Wat bijzonder vind geen woord over de eerdere crowdfunding die gewoon ook nog open staat bij Tatiana.
pi_221002679
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat bijzonder vind geen woord over de eerdere crowdfunding die gewoon ook nog open staat bij Tatiana.
Er is in een paar uur gewoon 40k bijna opgehaald bizar! Hopelijk komt ze eruit maar leert ze er ook echt van!
pi_221002703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Er is in een paar uur gewoon 40k bijna opgehaald bizar! Hopelijk komt ze eruit maar leert ze er ook echt van!
Ja.. en met de vorige x 12,5 k van de 25k toen vraag me nog steeds af waar al dat geld heen is gegaan ook.
pi_221002709
quote:

[..]
Bijna 50 al. Er stort iemand 'gewoon even' 1000,- net. Bizar hoe dit gaat. Geen idee waar dit eindigt, maar op dit tempo gaat het aardig door.
pi_221002767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie "wat een contrast" .... ja... van gezonde zwangere vrouw die doet of ze heel ziek is naar een ziek uitziende niet zwangere vrouw die er alles aan doet om ziek te lijken 👍
Dit. In die eerste story waar ze over die jurk praat lijkt haar kapsel wel een droog bosje stro. Wat voller staat raar sowieso beter
pi_221002780
Maar op die foto had ze toch ook al ‘longcovid’?
pi_221002832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:10 schreef Raradefayee het volgende:
Maar op die foto had ze toch ook al ‘longcovid’?
Nee, pas na de geboorte van de jongste

Edit; of tijdens de zwangerschap nu weet ik het niet meer zeker
pi_221002845
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee, pas na de geboorte van de jongste

Edit; of tijdens de zwangerschap nu weet ik het niet meer zeker
Volgens mij tijdens de zwangerschap al
pi_221002851
Tuurlijk leert ze hier helemaal niets van. Er zijn genoeg mensen die veel meer meemaken zonder meteen een schuld van vijf ton op te bouwen. Ze vertelt bovendien veel, maar zelden het complete verhaal.

Bizar en absurd. En ik vermoed dat hier straks nog wel meer media aandacht bij komt.
pi_221002876
Debbie is mentaal de weg kwijt geraakt ergens tijdens de zwangerschap of na de geboorte van die jongste.
Ik vind het contrast ook groot, maar dan niet de goede kant op. Kijk steeds meer naar een 'gekkie'...
pi_221002898
Ik ben bijgelezen.
Ik zie dat er commentaar is op het feit dat ik me afvraag waarom Johni nog een luier draagt.
Die vraag mag ik niet stellen.
Terwijl Janneke een jaar geleden deelde dat, toen ze zelf op pad waren, Johni poep kotste. (Maar is dat dan de reden dat ze een luier draagt? Ik snap het niet)
En wat is dan het verschil met de massale verbolgen reacties op DBM die hier zo graag gevolgd wordt? Met details over botox in bepaalde lichaamsdelen? Het voortdurend herhalen van alle medische handelingen die het kind ondergaat?

Een antwoord op mijn vraag had toch gewoon simpel: het kind is 3 en nog niet zindelijk. Of het kind heeft medische issues en daarom luier. Kunnen zijn?
Ik was gewoon verbaasd, vooral omdat ik weet dat je in Spanje wel echt zindelijk moet zijn om naar school te gaan.
Gaat ze wel naar school? Of hebben ze besloten thuisonderwijs (geintje) te geven?

Ik begrijp af en toe echt geen zak van dit forum.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221002909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tuurlijk leert ze hier helemaal niets van. Er zijn genoeg mensen die veel meer meemaken zonder meteen een schuld van vijf ton op te bouwen. Ze vertelt bovendien veel, maar zelden het complete verhaal.

Bizar en absurd. En ik vermoed dat hier straks nog wel meer media aandacht bij komt.
De omschrijving op de go fund me pagina is ook warrig. Ze komt op mij heel naief over en ik krijg het gevoel alsof zij dacht 'leuk happy de peppie gaan we samen even doen die tanden bleken', tot ze erachter kwam bij de boekhouder dat eea. totaal niet klopte. Als je niet weet waar je ingestapt bent, dan kan dit zomaar de uitkomst zijn.
pi_221002954
Tamara klaagt over de vele appgroepjes en alle verzoekjes die daarin rondgaan.
Maar daar kies je zelf toch ook voor?
Veel kinderen en veel activiteiten betekenen nu eenmaal dat er veel appgroepjes zijn.

En ook weer problemen met de bakfiets. Wat als dat ding echt niet meer te gebruiken is?
Ze had echt beter een goede kunnen kopen ipv een B-merk.
pi_221002967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:06 schreef Truusdemier36 het volgende:
Tatjana heeft een enorme schuld doordat ze met iemand een bedrijf is begonnen in tanden bleken.
Deze iemand is er" makkelijk" vanaf gekomen en zijn ze bij Tatjana terecht gekomen ivm mede eigenaar.
Zij zit in de schuldhulpverlening voor 2 en half jaar. Maar wil hier heel graag snel uit. Vandaar de crowd funding.
Maar ze heeft dat juridisch niet goed geregeld? Dat de ander er makkelijk vanaf komt en zij de volledige schuld heeft?

En dik 4 ton.. hadden ze een pand gekocht ofzo?
pi_221002977
Floor Ngelkerke heeft eerder al eens aangegeven dat de kaaswinkel haar wel wat lijkt. De kaaswinkel zijn 2 koelvitrines in de ijssalon/bakkerswinkel in Oudenbosch. Ik denk dat de zakenreisjes naar Parijs om kaas te halen haar het meest aanspreekt. Er wordt gezwegen over welke BBL ze gaat doen. Want zonder middelbare schooldiploma kan ze alleen tot het laagste nivo toegelaten zijn. Of heeft de aanbevelingsbrief van school en de nodige push vanuit de ouders er voor gezorgd dat ze wel nivo hoger kan doen? Zou het zeer onterecht en oneerlijk vinden tegenover anderen die wel aan de toelatingseisen moeten voldoen.
pi_221002988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze heeft dat juridisch niet goed geregeld? Dat de ander er makkelijk vanaf komt en zij de volledige schuld heeft?

En dik 4 ton.. hadden ze een pand gekocht ofzo?
Daar geeft ze verder geen duidelijkheid over
pi_221002994
Ik persoonlijk zou nooit een cent geven aan zo’n Tatiana. Ze heeft er zelf een potje van gemaakt en zij lijkt mij het type die het nooit zal leren. Ik vind het bizar te zien dat de teller zo snel oploopt!

Maar heel even kunnen we even iets vinden van de outfits van PuurLeonie die momenteel in Disneyland is. Mijn man zou mij in het huisje laten zitten, no way dat die zo met mij door het park zou lopen.

Debbie, Debbie, Debbie. Zeg en doe maar even niks meer. Het is een zinkend schip.
pi_221003008
quote:

[..]
En dat betwijfel ik toch een beetje...
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 18:02:38 #76
184769 crew  Deisyy
pi_221003074
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:33 schreef Geertje_G het volgende:
Ik ben bijgelezen.
Ik zie dat er commentaar is op het feit dat ik me afvraag waarom Johni nog een luier draagt.
Terwijl Janneke een jaar geleden deelde dat, toen ze zelf op pad waren, Johni poep kotste. (Maar is dat dan de reden dat ze een luier draagt? Ik snap het niet)
En wat is dan het verschil met de massale verbolgen reacties op DBM die hier zo graag gevolgd wordt? Met details over botox in bepaalde lichaamsdelen? Het voortdurend herhalen van alle medische handelingen die het kind ondergaat?

Een antwoord op mijn vraag had toch gewoon simpel: het kind is 3 en nog niet zindelijk. Of het kind heeft medische issues en daarom luier. Kunnen zijn?
Ik was gewoon verbaasd, vooral omdat ik weet dat je in Spanje wel echt zindelijk moet zijn om naar school te gaan.
Gaat ze wel naar school? Of hebben ze besloten thuisonderwijs (geintje) te geven?

Je post over het niet zindelijk zijn van een kind van drie verbaasde mij omdat ik al dat commentaar op de kinderen gewoon niet snap, terwijl hier vaak genoeg schande wordt gesproken over de influencers die hun kinderen op de socials gooien.
pi_221003094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik persoonlijk zou nooit een cent geven aan zo’n Tatiana. Ze heeft er zelf een potje van gemaakt en zij lijkt mij het type die het nooit zal leren. Ik vind het bizar te zien dat de teller zo snel oploopt!

Maar heel even kunnen we even iets vinden van de outfits van PuurLeonie die momenteel in Disneyland is. Mijn man zou mij in het huisje laten zitten, no way dat die zo met mij door het park zou lopen.

Debbie, Debbie, Debbie. Zeg en doe maar even niks meer. Het is een zinkend schip.
Misschien loopt die vent er ook zo bij? Ik vind het ook echt geen gezicht
pi_221003128
Het meisje van Jelles is trouwens bijna vijf.
Pfff Sanneke en haar zo min mogelijk beweeg eet en shop obsessie….
pi_221003145
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je post over het niet zindelijk zijn van een kind van drie verbaasde mij omdat ik al dat commentaar op de kinderen gewoon niet snap, terwijl hier vaak genoeg schande wordt gesproken over de influencers die hun kinderen op de socials gooien.
Ze wordt deze maand 5.

Maar daarvan afgezien, de kinderen van DBM, met al hun diagnoses, worden nonstop besproken en vandaag gaat het erover welk kind nog een speen gebruikt (werd zelfs de titel van het topic!). Wat is het verschil?
pi_221003146
Vraag me ook af hoe zou ze alles willen terugstorten als schuldeisers niet akkoord gaan.
En je weet toch de voorwaarden voor je wsnp ingaat lijkt me?
pi_221003147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien loopt die vent er ook zo bij? Ik vind het ook echt geen gezicht
Dan zou ik als ik hen was samen in het huisje blijven zitten 😅
pi_221003200
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar was het commentaar?
Ze vroeg zich af waarom het meisje nog niet zindelijk is en of ze wel naar school kan.

En een terechte vraag want in Spanje zijn ze daar inderdaad behoorlijk strikt in.
De ouders hebben enorm veel details gedeeld tot aan foto's van haar in het ziekenhuis aan toe. Vervolgens zie je haar weer met grote ijsco's, zakken chips, pizza's ed rondlopen.

Dus ik vond de vraag niet zo gek. Hoewel ik het grijze gebied wel snap, worden alle kinderen hier besproken omdat de ouders dat delen.
Ik begrijp niet waarom dit dus niet zou kunnen en al het andere wel.

De Jelies kinderen ontbreekt het mi op veel gebieden aan gewoon basiszorg. De tandarts is ook onzin volgens de vader.
Dat vind ik net zo ziekelijk als een dbm die schijnbaar om iedere poep en scheet bij een dokter zit, zo niet ziekelijker.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 18:22:46 #83
184769 crew  Deisyy
pi_221003204
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze wordt deze maand 5.

Maar daarvan afgezien, de kinderen van DBM, met al hun diagnoses, worden nonstop besproken en vandaag gaat het erover welk kind nog een speen gebruikt (werd zelfs de titel van het topic!). Wat is het verschil?
Ik las in de post van Geertje 3, dus ik nam dat aan.

Bij de kinderen van DBM gaat het hier meestal over DBM die van alles over haar kinderen zegt, vind ik net even anders, maar over het kindje met de speen vind ik net zo'n verhaal, ik snap het gewoon niet en dat is mijn persoonlijke mening hoor, geen reprimande van de mod.
pi_221003214
Even die tekst bij de go fund me van Tatiana gelezen. Ze werd zwanger na een traject maar tijdens de poging(en) liep het al niet lekker met haar relatie, niet zo handig maar afijn. Het hele verhaal van die zakenpartner is zo warrig dat ik er nog steeds niks van snap. Waren het al bestaande bedrijven of heeft zij ze vanaf 0 mee opgezet? Feit is wel dat ze al die jaren als een paard met oogkleppen op heeft rondgehobbeld, totaal geen zicht op enige financiën en blijkbaar nooit vragen heeft gesteld. Dom dom dom.

Haar insta is "groot" geworden door haar deelname aan meer dan verwacht volgens mij. Tatiana dacht lekker cashen over de ruggen van mijn prematuurtjes en doodzieke kind. In al die jaren daarna heeft ze geen enkele keer gedacht goh dit is geen stabiel inkomen/leven, laat ik eens in loondienst gaan? Ze zegt dat ze al jaren keihard werkt maar wat doet ze dan eigenlijk precies naast insta? Mommyshake heb ik nog nooit van gehoord (bestaat het nog?) en ook die Chinese meuk kleding was geen goede investering. Nee ze wil liever dat haar volgers het allemaal betalen, lekker makkelijk. Het is een aaneenschakeling van domme keuzes en struisvogelgedrag.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 18:25:27 #85
184769 crew  Deisyy
pi_221003220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:21 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Maar was het commentaar?
Ze vroeg zich af waarom het meisje nog niet zindelijk is en of ze wel naar school kan.

En een terechte vraag want in Spanje zijn ze daar inderdaad behoorlijk strikt in.
De ouders hebben enorm veel details gedeeld tot aan foto's van haar in het ziekenhuis aan toe. Vervolgens zie je haar weer met grote ijsco's, zakken chips, pizza's ed rondlopen.

Dus ik vond de vraag niet zo gek. Hoewel ik het grijze gebied wel snap, worden alle kinderen hier besproken omdat de ouders dat delen.
Ik begrijp niet waarom dit dus niet zou kunnen en al het andere wel.

De Jelies kinderen ontbreekt het mi op veel gebieden aan gewoon basiszorg. De tandarts is ook onzin volgens de vader.
Dat vind ik net zo ziekelijk als een dbm die schijnbaar om iedere poep en scheet bij een dokter zit, zo niet ziekelijker.
Nederlandse basisscholen mogen kindjes die nog niet zindelijk zijn ook weigeren.

Als hier besproken wordt wat ouders over hun kind zeggen vind ik dat net even anders dan de vragen over nog niet zindelijk zijn en een speen, vooral omdat er hier ook vaak schande gesproken wordt over hoe influencers hun kind op de socials gooien, maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening ;)
pi_221003251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nederlandse basisscholen mogen kindjes die nog niet zindelijk zijn ook weigeren.

Als hier besproken wordt wat ouders over hun kind zeggen vind ik dat net even anders dan de vragen over nog niet zindelijk zijn en een speen, vooral omdat er hier ook vaak schande gesproken wordt over hoe influencers hun kind op de socials gooien, maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening ;)
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het delen door de ouders op een openbaar social media kanaal heel iets anders dan bespreken in een heel klein hoekje van het internet. Daarbij komt de vraag komt naar aanleiding van een filmpje dat Janneke deelt.
pi_221003319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik las in de post van Geertje 3, dus ik nam dat aan.

Bij de kinderen van DBM gaat het hier meestal over DBM die van alles over haar kinderen zegt, vind ik net even anders, maar over het kindje met de speen vind ik net zo'n verhaal, ik snap het gewoon niet en dat is mijn persoonlijke mening hoor, geen reprimande van de mod.
In mijn eerste post schreef ik geen 3.
Dat was een voorbeeld van wat een antwoord had kunnen zijn van een vd volgers van de Jelies (ik volg, maar niet heel trouw).
Het was inderdaad geen commentaar. Ik vroeg het me af.
Ik snap vooral niet waarom hierop zo gereageerd wordt, en op alle andere posts niet.
pi_221003322
quote:
Ik ben bijgelezen.

Aangepast omdat er meerdere reacties waren.
Negeer het, leg het naast je neer. Het was een hele terechte vraag. Je reageerde op iets wat een fluflu deelde!! Laten we juist zulke dingen blijven delen en benoemen, want het is van de zotten wat waar sommige fluflu's mee weg denken te komen! Ik vind absoluut dat in dit hoekje van het internet (want bij Janneke de oplichtsters wordt je geblokt) genoemd mag worden)

Jammer dat we hier weer in een tendens van elkaar de maat meten zitten terwijl men zich keurig aan de regels houdt.
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:39:25 #89
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221003323
Die Wiline maakt mij zo boos met die achterlijke reel over abortus. Ze zwatelt allerlei idiote nikszeggende zinnen over god en liefde.
Het is makkelijk om principieel tegen abortus te zijn wanneer je zelf niet degene bent die een zeer zwaar gehandicapt kindje draagt, een ernstig gehandicapt kind moet verzorgen of moet toezien hoe een kind lijdt. Respect voor het leven betekent voor mij ook respect voor de moeilijke keuzes die ouders soms moeten maken wanneer zij geconfronteerd worden met ernstig leed en een onzekere toekomst. Juist uit liefde kan er soms gekozen worden voor een abortus. Enne...een kind krijg je niet van god maar neuk je bij elkaar met een partner!

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 10-06-2026 19:04:56 (Schrijffout) ]
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 18:40:36 #90
184769 crew  Deisyy
pi_221003331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
In mijn eerste post schreef ik geen 3.
Dat was een voorbeeld van wat een antwoord had kunnen zijn van een vd volgers van de Jelies (ik volg, maar niet heel trouw).
Het was inderdaad geen commentaar. Ik vroeg het me af.
Ik snap vooral niet waarom hierop zo gereageerd wordt, en op alle andere posts niet.
Dan heb ik je 3 verkeerd geïnterpreteerd, en mijn post was zeker geen persoonlijk aanval op jou, maar jouw post was een zoveelste waarbij ik me erover verbaasde, vandaar dat ik op jou reageerde, nogmaals het was niet op jou persoonlijk bedoeld.
pi_221003334
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Even die tekst bij de go fund me van Tatiana gelezen. Ze werd zwanger na een traject maar tijdens de poging(en) liep het al niet lekker met haar relatie, niet zo handig maar afijn. Het hele verhaal van die zakenpartner is zo warrig dat ik er nog steeds niks van snap. Waren het al bestaande bedrijven of heeft zij ze vanaf 0 mee opgezet? Feit is wel dat ze al die jaren als een paard met oogkleppen op heeft rondgehobbeld, totaal geen zicht op enige financiën en blijkbaar nooit vragen heeft gesteld. Dom dom dom.

Haar insta is "groot" geworden door haar deelname aan meer dan verwacht volgens mij. Tatiana dacht lekker cashen over de ruggen van mijn prematuurtjes en doodzieke kind. In al die jaren daarna heeft ze geen enkele keer gedacht goh dit is geen stabiel inkomen/leven, laat ik eens in loondienst gaan? Ze zegt dat ze al jaren keihard werkt maar wat doet ze dan eigenlijk precies naast insta? Mommyshake heb ik nog nooit van gehoord (bestaat het nog?) en ook die Chinese meuk kleding was geen goede investering. Nee ze wil liever dat haar volgers het allemaal betalen, lekker makkelijk. Het is een aaneenschakeling van domme keuzes en struisvogelgedrag.
Eerlijk ben gestopt met lezen, het is vooral veel praten weinig zeggen.

Ik geef liever een paar euro aan een ziek kindje of iets anders. Tjalina de vriendin van Chanah Koerten bijv..

Net wat vele zeggen, ze zal er weinig van leren.. en het verhaal is te onduidelijk en Judith stelt een hele terechte vraag. Ze kon ook een kort geding tegen haar zakenpartner aanspannen, had je kosten maar niet bijna 5 ton.

En verdient zij zoveel als Flu Flu dat ze geen toeslagen krijgt? Bizar deze wereld
pi_221003350
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan heb ik je 3 verkeerd geïnterpreteerd, en mijn post was zeker geen persoonlijk aanval op jou, maar jouw post was een zoveelste waarbij ik me erover verbaasde, vandaar dat ik op jou reageerde, nogmaals het was niet op jou persoonlijk bedoeld.
Maar waarom voortdurend je verbazing uiten? We mogen hier toch delen wat we vinden op basis wat we zien. Je ziet gewoon dat het uiten van die verbazing tot gedoe leidt. Jammer.....
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 18:42:53 #93
184769 crew  Deisyy
pi_221003354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:39 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Er had maar 1 iemand commentaar op dit....negeer het, leg het naast je neer. Het was een hele terechte vraag. Je reageerde op iets wat een fluflu deelde!! Laten we juist zulke dingen blijven delen en benoemen, want het is van de zotten wat waar sommige fluflu's mee weg denken te komen!
Een beetje discussie mag best op een discussieforum ;)

De kunst is dat je je niet aangevallen hoeft te voelen als iemand iets zegt waarmee die aangeeft niet dezelfde mening te hebben.
pi_221003372
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ok, tnx. Ik volg maar weinig influencers die hier besproken worden, dus scroll alles wat over dbm, mcw, sanneke etc gaat door, en "mis" daarom veel.
Ik vind die familie Jelies engnekken.
pi_221003381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:42 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Maar waarom voortdurend je verbazing uiten? We mogen hier toch delen wat we vinden op basis wat we zien. Je ziet gewoon dat het uiten van die verbazing tot gedoe leidt. Jammer.....
Ik uitte ook mijn verbazing 😇 maar dan over wat ik zag.

En ik voel me niet aangevallen hoor. Maar wel verbaasd (..) dat uitgerekend mijn ene post over Johni werd aangegrepen om een punt te maken over het bespreken van kinderen.
pi_221003426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ok, tnx. Ik volg maar weinig influencers die hier besproken worden, dus scroll alles wat over dbm, mcw, sanneke etc gaat door, en "mis" daarom veel.
Ik vind die familie Jelies engnekken.
Ja die zijn echt helemaal ‘van God lis’ sinds ze in Spanje wonen. Oplichten met afvalsupplementen, met olijfolie en nu weer een viskraam. Ik vind het vooral sneu voor die kinderen. Ik Was altijd nogal fan van Albertine maar die zie je ook helemaal ondersneeuwen daar
pi_221003436
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja die zijn echt helemaal ‘van God lis’ sinds ze in Spanje wonen. Oplichten met afvalsupplementen, met olijfolie en nu weer een viskraam. Ik vind het vooral sneu voor die kinderen. Ik Was altijd nogal fan van Albertine maar die zie je ook helemaal ondersneeuwen daar
Die oudste meiden gaan op tiktok ook helemaal los.
pi_221003459
Voor 1 potje aromat helemaal naar de winkel? Omdat Flip dat lekker vond?? Pfff tijd teveel die meid
Aromat is ook nog troep voor je darmen!
pi_221003470
Dbm gaat kind komkommer met aromat mee geven naar school
Misschien ben ik raar... maar... aromat is toch soort van bouillon blokje in poeder vorm?
pi_221003471
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:42 schreef Harper het volgende:
Tamara klaagt over de vele appgroepjes en alle verzoekjes die daarin rondgaan.
Maar daar kies je zelf toch ook voor?
Veel kinderen en veel activiteiten betekenen nu eenmaal dat er veel appgroepjes zijn.

En ook weer problemen met de bakfiets. Wat als dat ding echt niet meer te gebruiken is?
Ze had echt beter een goede kunnen kopen ipv een B-merk.
Als ik zo afhankelijk zou zijn van een fieys zou ik of een extra batterij hebben. Neem je er 1 vol mee en grijp je niets mis onderweg. En een damesfiets met voor en achterzitje zou ook fijn zijn. Alleen de jongste 2 fietsen nog niet. De rest kan zelf fietsen op korte rustige stukjes
pi_221003482
Lotte balijns is ook gesponsord naar Portugal. Hopelijk hoeft ze hier niet hele dagen in bed te liggen omdat ze het die dag niet voelt🤪
pi_221003485
Ik vind het eigenlijk heel logisch dat een schuldsaneringstraject niet instemt met kinderarbeid. Er is inmiddels ruim ¤60.000 opgehaald geld dat een kind daadwerkelijk zou kunnen helpen of op zijn minst het leven een stuk aangenamer zou kunnen maken. Wat is er mis mee om zelf een paar jaar hard te werken om de gevolgen van je eigen financiële chaos op te lossen? De meiden kunnen immers gewoon naar de opvang. Daarnaast is de tekst ontzettend slordig geschreven, terwijl ze naar eigen zeggen weken bezig is geweest met de voorbereiding. Het verhaal slaat werkelijk nergens op, het is niet te volgen.

Het terug storten? Dan komt ze wel met een voorstel of zielig verhaaltje, iedereen gunt het mij zo enorm bla bla bla
pi_221003488
Hahahaha die Aromat halen met dat kind in de kofferbak, voor op de komkommer?! Joh. Doe anders gewoon overal suiker of smaakversterker op, goed voor de darmen ook. Kan je weer vaak langs de dokter.

Ik erger me enorm aan haar. Mijn eigen moeder nam ons te pas en te onpas mee naar de huisarts en specialisten. Uiteindelijk nooit iets aan de hand, maar we kregen wel altijd zakjes met vezels en laxeermiddel en paracetamol. Ook hield ze ons thuis van school en ging ze dan bellen met vriendinnen over dat ze zulke zielige kinderen had. Ze liep er echt mee te koop. Ik heb daar best een klap aan overgehouden, want je groeit op met het idee dat je je eigen lichaam niet kan vertrouwen. Later is er door mijn psychiater gezegd dat het klinkt als een milde vorm van Munschhausen by Proxy. Ik herken er i.i.g. best veel in, wat zij allemaal deelt over haar kinderen. Zielig!
pi_221003491
Drieling moeder heeft dan eerst dat tandenbleek bedrijf gehad, ( toen met die andere crowdfunding geld gekregen) daarna mommyshake, om vervolgens paar maanden later gedeeltelijk in een tattoo shop te gaan werken, en dan een project wat boven de tattoo shop zou komen, geen idee wat want volgens mij was dat ook snel weer klaar het werken daar.. en denk daarna haar webshop met kleding. En natuurlijk instagram…
Miss heb ik iets gemist tussendoor, maar veel projecten maar heel kort ook..
En dan nu die enorme schuld af willen lossen met geld van een ander.
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:05:44 #105
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_221003498
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Misschien ben ik raar... maar... aromat is toch soort van bouillon blokje in poeder vorm?
Bremzout spul !
60 gram zout per 100 gram Aromat, het is trouwens een smaakversterker.
Arm jong :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_221003503
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Klopt, onze kinderen vinden het ook heerlijk op komkommer en tomaat.
pi_221003560
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Klopt, onze kinderen vinden het ook heerlijk op komkommer en tomaat.
Ik kook ook bijv als ik Surinaams eten maak met aromat, maar dan die van de Lidl. Maar dan hoeft er idd geen zout ofzo bij
Het is ook lekker hoor, maar wel slecht vooral als je zo gevoelige darmen hebt. Je kan nu springen dat je kind komkommer wel lust en gelijk 10 potten halen.. misschien kan ze dan volgende week zeggen dat hij last van andere organen heeft door de aromat
pi_221003564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:01 schreef Lalaland79 het volgende:
Lotte balijns is ook gesponsord naar Portugal. Hopelijk hoeft ze hier niet hele dagen in bed te liggen omdat ze het die dag niet voelt🤪
En zit er geen huil vast bij Joerrrr 🤣
pi_221003565
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:58 schreef Moppie1982 het volgende:
Voor 1 potje aromat helemaal naar de winkel? Omdat Flip dat lekker vond?? Pfff tijd teveel die meid
Aromat is ook nog troep voor je darmen!
En zit Flip nu in de bak van de auto?
pi_221003593
Tenenkrommend dat filmpje van AM die bij L nog eens extra benadrukt dat ze weg gaat. L vindt het altijd al lastig dat AM weg gaat (of dat ze door vader naar school gebracht wordt) Waarom dit nu extra problematiseren. Omdat het jouw behoefte als moeder is dat je gemist wordt?
Is toch niet in het belang van je 5-jarige?
pi_221003691
Gaat bizar snel met de inzamelingsactie van Tatiana. Heb het hele verhaal gelezen maar staat vol met spellingsfouten en zinnen lopen ook niet echt lekker. Ze had het beter nog even door chat kunnen halen. Ik zou nooit doneren en vraag me ook af hoe ze aan die schulden komt, dat wordt nergens duidelijk.
pi_221003694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ik zo afhankelijk zou zijn van een fieys zou ik of een extra batterij hebben. Neem je er 1 vol mee en grijp je niets mis onderweg. En een damesfiets met voor en achterzitje zou ook fijn zijn. Alleen de jongste 2 fietsen nog niet. De rest kan zelf fietsen op korte rustige stukjes
Ja dat van die reserve batterij dacht ik ook al.
pi_221003715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Bremzout spul !
60 gram zout per 100 gram Aromat, het is trouwens een smaakversterker.
Arm jong :{
Een bouillon blokje is toch ook gewoon een smaak versterker 🤣 mens is echt niet goed wijs hoor... straks kinderen met rare bloeddruk problemen 🤔 geen idee hoe dat nou gekomen is...

Misschien moet ze bij de dierenwinkel even een zoutblok halen en zeggen dat het snoep is 👍

Darmen kaart uitgespeeld nu over op de nieren?
pi_221003724
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja HAHAHA want daar gooit die grapjurk ze in
Humor he die meid 😂😂
pi_221003743
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee joh die muts schijt al in der broek als kind zonder bescherming over straat loopt... dit was een uitlok foto... ze vind negatieve aandacht zo vervelend dat ze expres posts maakt waarbij ze zeker weet dat mensen gaan reageren
pi_221003773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef AnnArt het volgende:
Tenenkrommend dat filmpje van AM die bij L nog eens extra benadrukt dat ze weg gaat. L vindt het altijd al lastig dat AM weg gaat (of dat ze door vader naar school gebracht wordt) Waarom dit nu extra problematiseren. Omdat het jouw behoefte als moeder is dat je gemist wordt?
Ach een trauma extra kan er ook nog wel bij🤪
pi_221003810
Dbm ook nog boos op een afval coach...
Meid klap jij er nog even 2800 calorieën naar binnen en vertel waar dat de schuld is van je schildklier...
pi_221003874
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:36 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Gaat bizar snel met de inzamelingsactie van Tatiana. Heb het hele verhaal gelezen maar staat vol met spellingsfouten en zinnen lopen ook niet echt lekker. Ze had het beter nog even door chat kunnen halen. Ik zou nooit doneren en vraag me ook af hoe ze aan die schulden komt, dat wordt nergens duidelijk.
Bizar hoeveel mensen doneren.
pi_221003891
Er is bij Tatiana iemand die 2500¤ heeft gestort.

Net als anderen probeerde ik het onsamenhangende verhaal te lezen, ook in ben gestopt. Deze dame, als krijgt ze het geld bij elkaar, leert er niets van. Ze zal weer nieuwe projecten gaan beginnen en zich weer in de nesten werken.

Dan zal ze waarschijnlijk weer een crowdfunding beginnen, met het verhaal dat 1 van de drieling zo vreselijk ziek is.

Echt ik vind het vreselijk voor dat meisje dat ze ziek is, maar om haar ziekte te gebruiken om geld in te zamelen om je schulden af te lossen, nee daar heb ik geen cent voor over.
pi_221003975
En Am met haar geleuter over Jim en zijn motor. Laat hem zijn problemen zelf oplossen, hij wil geen verantwoordelijkheid nemen, want dit is de zoveelste schuiver in korte tijd. Blijkbaar kan hij niet zo goed rijden of blijft hij stunten.

En de koelkast vol, ze laat altijd op woensdag de boodschappen bezorgen, dus dat is niet anders dan normaal. En de 3 oudste zijn oud genoeg om voor de jongste te zorgen. Ze kunnen koken, neem aan dat ze dat thuis ook doen en anders is er Rens die is kok.
Ze haalt de kinderen altijd zo naar beneden. En maar klagen over haar eigen onveilige jeugd. Ze is zelf vele malen erger.

Genoeg geklaagd, sorry voor de late reactie, bij lezen duurt lang als je weinig thuis bent.
pi_221004020
[quote]0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Kaatjepuk het volgende:

Ik ook niet. Zelf veroorzaakt en ze leeft niet bepaald sober. Lekker makkelijk zo 5 ton cashen.
pi_221004026
Met 4,5 ton schuld aan je kinderen vragen welke sport ze dan willen doen, schiet mij maar lek 🤔
Er zijn toch voorzieningen via de Gemeente om kinderen te laten sporten of bestaat dat niet meer?
Die hele actie staat mij enorm tegen, deze dame kan geen prioriteiten stellen op welk vlak dan ook.
pi_221004064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:15 schreef Sstt1993 het volgende:
Met 4,5 ton schuld aan je kinderen vragen welke sport ze dan willen doen, schiet mij maar lek 🤔
Er zijn toch voorzieningen via de Gemeente om kinderen te laten sporten of bestaat dat niet meer?
Die hele actie staat mij enorm tegen, deze dame kan geen prioriteiten stellen op welk vlak dan ook.
Vind het überhaupt wel een raar verhaal dat je weet dat dit de laatste keer is dat je het vruchtbaarheidstraject aangaat met je vriend omdat de relatie niet lekker loopt. Alsof je een vis neemt, en dan blijken het er drie te zijn. Heel mooi dat de wondertjes toch geboren zijn, maar vind het wel een bijzondere gedachtegang. Misschien was haar kinderwens groter dan behoefte aan een stabiele relatie. Maar dan alsnog, hoe besluit je dat het de laatste keer is terwijl het al een instabiele relatie was?
pi_221004099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:36 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Gaat bizar snel met de inzamelingsactie van Tatiana. Heb het hele verhaal gelezen maar staat vol met spellingsfouten en zinnen lopen ook niet echt lekker. Ze had het beter nog even door chat kunnen halen. Ik zou nooit doneren en vraag me ook af hoe ze aan die schulden komt, dat wordt
Ze wilT snel van 'der' schulde afkome
pi_221004147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:28 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze wilT snel van 'der' schulde afkome
Volgens mij past deze spelling uitstekend bij haar doelgroep 😅
pi_221004160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Een bouillon blokje is toch ook gewoon een smaak versterker 🤣 mens is echt niet goed wijs hoor... straks kinderen met rare bloeddruk problemen 🤔 geen idee hoe dat nou gekomen is...

Misschien moet ze bij de dierenwinkel even een zoutblok halen en zeggen dat het snoep is 👍

Darmen kaart uitgespeeld nu over op de nieren?
Maar van dat beetje aromat/zout krijgt ie toch niet gelijk nierproblemen?

Je kan ook op iedere slak aromat leggen 🫣.

Onze kinderen eten ook meerdere keren per week een stuk komkommer met een beetje aromat. De nieren doen het nog, ze leven nog, want in komkommer zit vocht en ze drinken gewoon. Ik heb vaak opgetrokken wenkbrauwen bij DBM (ik was bijv niet NU nog naar de winkel gecrosst voor een potje aromat), maar hier zie ik nu echt het probleem niet 😅
pi_221004266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef AnnArt het volgende:
AM wil zich graag onmisbaar voelen. En ook de wijdbeense positie waarin Lot gefilmd word, heeft ze echt niks van die denktank geleerd?
pi_221004310
quote:
Ze vraagt aan de kinderen op welke sport ze graag willen omdat ze in de tekst van “ go fund me “zei dat als ze uit de schulden is ze graag de kinderen op een sport wil doen .
Een beetje dom om het zo aan de kinderen te vragen , straks komt ze niet uit de schulden en dan blijft ze nog 2,5 jaar in de schuldsanering
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221004322
Am die zichzelf zelden filmt, moet nu in beeld terwijl ze Lot wat aan probeert te praten en zichzelf heel belangrijk wil voelen.
pi_221004325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze vraagt aan de kinderen op welke sport ze graag willen omdat ze in de tekst van “ go fund me “zei dat als ze uit de schulden is ze graag de kinderen op een sport wil doen .
Een beetje dom om het zo aan de kinderen te vragen , straks komt ze niet uit de schulden en dan blijft ze nog 2,5 jaar in de schuldsanering
Ik vind het gehaaid, nog even erin wrijven bij de volgers dat zij het in de hand hebben of dat meisje op dansen kan
pi_221004343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind het gehaaid, nog even erin wrijven bij de volgers dat zij het in de hand hebben of dat meisje op dansen kan
Die hele tekst op de pagina van de crowdfunding is m.i. gericht op medelijden richting de kinderen. Gehaaid is het zeker.
pi_221004367
Zelfs in de schuldsanering kunnen kinderen sporten. De grootste lariekoek verkondigt ze. Enorm gehaaid is ze.
pi_221004378
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:13 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zelfs in de schuldsanering kunnen kinderen sporten. De grootste lariekoek verkondigt ze. Enorm gehaaid is ze.
Ja is ook zo, daar zijn echt wel regelingen voor
pi_221004401
Debbie heeft een boete gekregen omdat ze vergeten is btw aangifte te doen, en ze heeft weer geshopt, geld moet rollen
pi_221004413
Debbie die aan een wedstrijd moeilijk kijken mee lijkt te doen terwijl ze de kwartaalaangifte invult. Wat voor onderneming heeft zij dat ze er zo bij moet kijken.
En een boete omdat ze is ‘vergeten’ de aangifte in te dienen? Top ondernemer! Ze is ook niet een beetje te laat. Over een week of 6 moet kwartaal 2.
pi_221004421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie die aan een wedstrijd moeilijk kijken mee lijkt te doen terwijl ze de kwartaalaangifte invult. Wat voor onderneming heeft zij dat ze er zo bij moet kijken.
En een boete omdat ze is ‘vergeten’ de aangifte in te dienen? Die krijg je niet bij de eerste keer.
Ze is 3 maanden offline geweest. Dus aangifte 1ste kwartaal moet dan toch heel simpel zijn? Of heeft ze een brainfrog?
pi_221004428
Maar Tatiana is dan straks uit de schulden en wat dan... Gaat ze dan wel werken of wat zijn haar plannen, dit is lekker makkelijk natuurlijk.
pi_221004435
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Onze kinderen eten ook meerdere keren per week een stuk komkommer met een beetje aromat. De nieren doen het nog, ze leven nog, want in komkommer zit vocht en ze drinken gewoon. Ik heb vaak opgetrokken wenkbrauwen bij DBM (ik was bijv niet NU nog naar de winkel gecrosst voor een potje aromat), maar hier zie ik nu echt het probleem niet 😅
Was denk ik gewoon een grapje.
pi_221004453
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze is 3 maanden offline geweest. Dus aangifte 1ste kwartaal moet dan toch heel simpel zijn? Of heeft ze een brainfrog?
Lijkt me in haar geval weinig werk. Wij dienen de aangifte altijd op de 1e na een kwartaal in. Kwestie van administratie bijhouden en op indienen klikken. En wij hebben een serieuze onderneming met veel administratie.
pi_221004472
quote:

[..]
Dit is gewoon je kinderen misbruiken voor je eigen gewin! Ook kinderen kunnen sporten als je in de schuldsanering zit! Vriendin van mij zit erin en krijgt elke maand voor zwemles etc gewoon geld van haar loon
pi_221004478
quote:

[..]
Ik denk eerder dom dan gehaaid, ze denkt echt dat ze 450 duizend haalt volgens mij
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221004483
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die z’n wenkies optrok bij het verhaal van Tatiana. Ik ‘ken’ haar van verhalen van iemand die bij de politie werkt, zegt al genoeg denk ik 🫣.
En maar roepen dat ze transparant wil zijn, maar dit verhaal is al zo vaag.

Wat betreft die aromat, vinden ze hier ook lekker, maar overgestapt op herbamare omdat aromat toch wel veel troep bevat. En dan eten wij, zeker vergeleken met DBM, behoorlijk gezond, dus zou ik die aromat voor een keer niet eens heel erg een probleem vinden. Maar met zulke kwakkelende kinderen als zij heeft zou ik toch wat aan het voedingspatroon gaan doen.

AM: stom egoïstisch wijf.

Sanneke: …. laat maar.

Heeft MCW al in de lampen gehangen vandaag? Of op Timmie?
pi_221004499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Was denk ik gewoon een grapje.
Zou het? Heb DBM nog nooit op iets van humor betrapt.
pi_221004513
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk eerder dom dan gehaaid, ze denkt echt dat ze 450 duizend haalt volgens mij
Ik twijfel nog
pi_221004532
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:34 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zou het? Heb DBM nog nooit op iets van humor betrapt.
Wahaha neee van de dame die poste dat DBM nu wel weer nierproblemen zou afroepen bij Flip
pi_221004572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wahaha neee van de dame die poste dat DBM nu wel weer nierproblemen zou afroepen bij Flip
Ohhhh 😂😂😂. Had ook heel wat om bij te lezen, niet meer scherp dus 😅.
pi_221004630
quote:

[..]

Maar hebben jou kinderen ook al 623 andere aandoeningen?
Als je gewoon gezonde koters hebt 👍 zou het niet te vaak doen (zelf doe ik het niet) maar you do you!
Loop je al het ziekenhuis plat met diverse vage klachten... ik zou 2x nadenken...
pi_221004687
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hij zal heus geen nierproblemen krijgen echt... maar dbm verzint ook verstikking en foute prikken bij het ventje
pi_221004696
quote:
Ze verdient gegarandeerd teveel om aanspraak bij een stichting of gemeente te maken. En volgens mij mocht ze geen geld meer als zelfstandige verdienen als ze in de schuldsanering zit.

Ik gun het haar zeker om eruit te komen.

Ik vind hen best sober leven hoor. De meeste meuk is gekregen en tweedehands. Veel dieren, eten vaak sober. Het zijn bepaalde types. Maar niks mis mee.

Natuurlijk is er bepaalde naïviteit geweest. Maar gun het haar (en iedereen) zeker om uit de shit te komen.

Ik vind het ook mooi om te zien hoeveel er opgehaald is. Mooi en bizar.
pi_221004714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lijkt me in haar geval weinig werk. Wij dienen de aangifte altijd op de 1e na een kwartaal in. Kwestie van administratie bijhouden en op indienen klikken. En wij hebben een serieuze onderneming met veel administratie.
Die 2 a 3 opdrachtgevers zou ze toch zo ingevuld moeten hebben...
Hier vullen we ook alles steeds in en hoeven dan alleen even na te lopen of alles klopt en go 🤷 snapte ook niet waarom Judith 3 weken bezig was met aangifte doen
pi_221004717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:04 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ze verdient gegarandeerd teveel om aanspraak bij een stichting of gemeente te maken. En volgens mij mocht ze geen geld meer als zelfstandige verdienen als ze in de schuldsanering zit.

Ik gun het haar zeker om eruit te komen.

Ik vind hen best sober leven hoor. De meeste meuk is gekregen en tweedehands. Veel dieren, eten vaak sober. Het zijn bepaalde types. Maar niks mis mee.

Natuurlijk is er bepaalde naïviteit geweest. Maar gun het haar (en iedereen) zeker om uit de shit te komen.

Ik vind het ook mooi om te zien hoeveel er opgehaald is. Mooi en bizar.
Sluit ik me bij aan. Het is dat ik echt geen cent kan missen maar anders had ik haar wel wat geschonken. Ik zit zelf ook diep in de geldproblemen en dat wens je niemand toe.
pi_221004796
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien heeft ze de 20 k van de afslankspuitjes wel 5 k per aangifte gekregen. Als ze ten minste het zelfde aanbod heeft gekregen als degene over wie ik het laatst had, moest even haar naam er weer bij zoeken: mevrouwtjebestekla, 9e reel
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:30:03 #153
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_221004844
quote:

[..]

Ik denk dat jouw kinderen wellicht niet zo'n uitgebreid ziektebeeld hebben als die van DBM. Af en toe wat jij nu doet of DBM die haar kinderen al de nodige zorgen hebben. Ik zou er dan nog even over nadenken om zoiets te geven.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_221004917
Waarom zijn die rokjes van Michelle altijd te kort? Is toch geen porem
pi_221004931
Dat betwijfel ik, Debbie heeft echt veel minder volgers
pi_221004938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:44 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom zijn die rokjes van Michelle altijd te kort? Is toch geen porem
Mcw wil classy overkomen, maar vind haar verre van classy met die korte rokjes
pi_221005048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Mcw wil classy overkomen, maar vind haar verre van classy met die korte rokjes
Mcw oogt, in mijn optiek, als een high class escort.
pi_221005051
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:16 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Mcw oogt, in mijn optiek, als een high class escort.
Classy but trashy.
pi_221005160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat betwijfel ik, Debbie heeft echt veel minder volgers
Al zou ze er 5 tot 10k voor gehad hebben en een jaar lang gratis spuitjes, het zou mij niks verbazen. 🤣 En misschien wordt het bedrag dan wel verdeeld.
pi_221005168
Huisje op de hoek.
Ik weet het verder niet dit heeft zij wel eens verteld. Verder zal het allemaal wel.

Ik hoop verder dat ze verdere begeleiding krijgt na haar schulden.

En wat gaat opbouwen. Want met haar chaotische hoofd betwijfel ik dit.
pi_221005203
quote:
Ik ben bijgelezen.

Soms komt iets net wat anders over dan dat iemand bedoelt

[ Bericht 4% gewijzigd door Lipisu op 11-06-2026 00:07:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')