ik ben zelf ook schildklier 'slachtoffer' en het is inderdaad waar dat het allemaal heel erg ongemakkelijk en vervelend is, je hoeft maar een half puntje af te wijken van de waardes waar je je goed bij voelt en je wordt of een emotioneel wrak, valt 10kg af in 2 weken of je komt er 15 aan in de weken erna.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:45 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zegt dat haat trage schildklier een lijdensweg is...nou nou, ze praat alsof ze terminaal is...
Alles is bij haar een lijdensweg en met een snotneus is ze al doodziek, zie afgelopen weken. Iedereen was ziek in huis en ze had een bijna longontsteking en hielspoor. En ja, een trage schildklier is zwaar knudde, maar bij elke scheet zijn ze daar doodziek en terminaal. Overdrijven is echt haar 2e naam. Hele post en 2 stories maken over een 'afvalcoach die ook topsporter is' en dan mensen gaan DMen met wie dit is. Normaal heeft ze er geen enkele moeite mee om anderen op haar account af te fikken, waarom ze nu niet gewoon zegt wie het is, bijzonder.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:45 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zegt dat haat trage schildklier een lijdensweg is...nou nou, ze praat alsof ze terminaal is...
Juist, en ik gok dat Dion al geen leuke dag had, aangezien ze hem volgens mij gewoon belt met dit soort onzin tijdens zijn werk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:00 schreef Lalaland79 het volgende:
Je merkt gewoon dat Sanneke een heel kwetsbaar en onzeker persoon is. Daar is absoluut niets mis mee maar dan is je vriendschap en bevestiging zoeken op de socials niet handig.
Ik denk dat ze gister de hele dag met dat berichtje over jeugdzorg heeft lopen piekeren en dat als Dion dan thuis komt het niet echt gezellig is.
Wat is dan je voldoening van je zelf en je kind zo op social media te zetten? Geld is het enige antwoord wat ik kan bedenken maar dat zou voor mij niet opwegen tegen de nadelen en de onveiligheid die daar te vinden is
Nou echt dit ja.. de kinderen mogen allemaal dingen niet want neeee veel te druk en te verplicht tot aan juffen en meesterscadeautjes aan toe..quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:28 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Hier ben ik het zeker mee eens. Maar ze hoeven niet naar sport, scouting, school etc gebracht te worden. En de begeleiding die ze nodig hebben, eten, naar bed, op tijd eruit enz, dat kunnen de oudste vast wel regelen.
En wat betreft AM die controlfreak is, waarom gaat ze, in de haar gehate drukste tijd van het jaar op “vakantie” met M. Want nu schakelt ze de volgens haar “incompetente” uitwonende kinderen in die het volgens haar het allemaal niet alleen kunnen. Om vervolgens nog eens weg te gaan met de volgens haar “mislukte pannenkoek”, voordat de gehate drukke tijd voorbij is.
Die vrouw is echt hypocriet. Zag haar laatst zeer kritisch posten onder een item over vloggers. Maar haar bestie is zeker anders .quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:14 schreef Earring het volgende:
Hoeveel screenshots zullen we nog krijgen met fieke opdam die zulke leuke 🤮grapjes maakt
Hij had haar gebeld om te vragen waar dit (haar screenshot met dat bericht) over ging. Zo zei ze het tenminste in haar stories.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:04 schreef papierentas het volgende:
[..]
Juist, en ik gok dat Dion al geen leuke dag had, aangezien ze hem volgens mij gewoon belt met dit soort onzin tijdens zijn werk.
Kost het geen parkeergeldquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Haar ouders naar Schiphol rijden.
Wat ik dan best weer gek vind, als Julia de komende dagen moet zorgen dat iedereen op tijd op school is en te eten krijgt enzo. Laat haar slapen en regel een taxi of neem zelf de auto en parkeer gewoon op Schiphol.
Ik vind dit tripje van AM trouwens heerlijke irritainment
Zal ze niet alles in de boeken zetten als zakenreis? #creatiefboekhouden #aftrekbaarvoordebelastingquote:
Ja🤮quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:14 schreef Earring het volgende:
Hoeveel screenshots zullen we nog krijgen met fieke opdam die zulke leuke 🤮grapjes maakt
huilbuien, getroost worden door BonJoerie, maar het mag er allemaal zijn.....zo iets?quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hoe lang zal LotteB eraf liggen na de vakantie als ze weer voor haar kinderen moet zorgen?
"Zelf rijden" nog wel. Whatever that means.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:29 schreef poohenzo het volgende:
AM vergelijkt het rondje rijden op Kos met het rijden in Parijs op een zwarte zaterdag.....ik denk dat ze nog nooit in/rond Parijs is geweest!
Tot het moment dat de kinderen weer naar hun vader gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hoe lang zal LotteB eraf liggen na de vakantie als ze weer voor haar kinderen moet zorgen?
Ohja 👀👀👀 toch knap dat ze daar nooit meer iets over gedeeld heeftquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:31 schreef Overrozen14 het volgende:
Nu ik die screenshots weer zien van de groepschat denk ik meteen terug aan AM haar verjaardag. Ik ben nog steeds benieuwd wat er toen gebeurd is.
infantiel en arrogant dekt de lading prima volgens mij.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM heeft 2 auto's voor zich en vergelijkt het met zwarte zaterdag in Parijs.
Volgens mij gaat zwarte zaterdag over de drukte op de snelwegen, maar soit.
Zo druk ziet het er niet uit.
Ik vind AM echt zo'n typische Hollandse 'reiziger'. En begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal geen avontuurlijke reiziger, hallo angststoornis. Maar met het 'het is warm hier' 'het is druk op de weg' 'ik kan niks zelf plannen' 'kijk een witte fiat panda' vind ik haar zo infantiel overkomen 🙈
(Infantiel is misschien niet het allerbeste woord, maar ik kom ff niet op iets anders)
Zou ze weten dat ze op Kos geen stampkwak hebben voor het avondeten?quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:33 schreef poohenzo het volgende:
[..]
infantiel en arrogant dekt de lading prima volgens mij.
En ja ik snap helemaal wat je bedoelt met een 'hollandse toerist' . Hoop herrie, weinig inhoud en zaniken op alles.
Dat vroeg ik mij laatst ook af, maar ik kon niets actueels over haar vinden. Ze was toen volgens mij heel abrupt gestopt. Dacht dat het te maken had met haar verhuizing, maar ze lijkt ook niets te doen als tuincoach/ tuinontwerper. Een andere influencer is in haar oude huis getrokken en af en toe zie je nog een glimp van de tuin daar, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze daar heel veel zelfs doet...in elk geval laat ze het niet zien.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:51 schreef Odonata het volgende:
Ik vraag me af hoeveel haatberichten al die flu's krijgen, het lijkt me zó naar!
En daardoor moest ik ook weer aan Wendy denken, die was zo vaak geraakt door alle comments. Ik ben benieuwd hoe het met haar en de meisjes is.
hahahaha stampkwakquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zou ze weten dat ze op Kos geen stampkwak hebben voor het avondeten?
Maar toen ging Julia "op proef" uit huis.... zal het daar mee te maken hebben? Ze lijken wel ok met elkaar, alleen Mirjam gaat nu mee op reisjes..quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ohja 👀👀👀 toch knap dat ze daar nooit meer iets over gedeeld heeft
#errorquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat een onzin weer he?quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:29 schreef poohenzo het volgende:
AM vergelijkt het rondje rijden op Kos met het rijden in Parijs op een zwarte zaterdag.....ik denk dat ze nog nooit in/rond Parijs is geweest!
Ik lees dan de berichten hier over AM en dan denk ik dat het wat overdreven wordt. En dan ga ik toch even kijken bij AM en dan blijkt het nog infantieler (prima woord hoor) te zijn dan jullie beschrijven. Wat een verschrikkelijke sneuneus. Mijn moeder (70+) gaat alleen op vakantie, AM moet echt begeleid worden, zo wereldvreemd is ze.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:54 schreef Shuri het volgende:
[..]
Wat een onzin weer he?
Het ziet er helemaal niet zo druk uit. Ze woont nota bene in Den Haag. Ik woon zelf in een veel kleinere stad en wat ik zie op het filmpje is hier gewoon normaal verkeer.
Ik keek hier even naar. Dit lijkt echt nergens op. Zwarte zaterdag in Parijs is niet leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:29 schreef poohenzo het volgende:
Moeten aarden, weer terug naar het koude kille Nederland met alle druk van buitenaf. Het is goed zo. Beter voor jezelf zorgen. Omarm je. Jij, ik, samen, wij, moeilijk, makkelijk, liefde, tranen, vasthouden, loslaten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat was dat ook alweer?quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ohja 👀👀👀 toch knap dat ze daar nooit meer iets over gedeeld heeft
Ja precies dit. Goed dat ze laat zien dat je huid er ook zo uit kan zien en dat niet iedereen perfecte flawless skin heeft. Maar het is wel vreemd dat ze net doet of dit een doodnormale huid is. Ze heeft duidelijk huidproblemen en haar huid zal wellicht nooit perfect worden maar ik denk echt dat de met behulp van een dermatoloog verbetering kan bereiken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke haar huid is niet normaal, dat ze het niet per se wil verstoppen op sociale media dmv filters vind ik best positief, zo zien anderen dat ze niet de enige zijn met zo'n huid.
Maar alsjeblieft ga naar een dokter, zorg voor de juiste producten en blijf.er.vanaf.
Tijdens het maken van haar maandfilm zal ze het zelf ook kunnen zienquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM zit wel op een prachtige locatie lijkt het.
Ze plamuurt het dagelijks dicht met heel veel lagen troep. Dan maak je mij niet wijs dat ze echt vindt dat haar huid normaal is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:25 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja precies dit. Goed dat ze laat zien dat je huid er ook zo uit kan zien en dat niet iedereen perfecte flawless skin heeft. Maar het is wel vreemd dat ze net doet of dit een doodnormale huid is. Ze heeft duidelijk huidproblemen en haar huid zal wellicht nooit perfect worden maar ik denk echt dat de met behulp van een dermatoloog verbetering kan bereiken.
Zij is echt zo wereldvreemd 🤦♀quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:29 schreef poohenzo het volgende:
Ze zullen vast wel salade met witte kaas hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
hahahaha ja precies. "wooooowwwww" ik kan het niet meer horenquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Hahaha oohhh AM... wat een heerlijke irritainment. Werkelijk alles wat ze uitkraamt is irritant 🤣
quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tijdens het maken van haar maandfilm zal ze het zelf ook kunnen zien
Debbie had beter van insta weg kunnen blijven. Ze doet zich nog slechter voor dan voor haar pauze. Kampioen zielig kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie zit traktaties te maken, Liejum zit erbij en brabbelt tegen haar, maar ze reageert er niet eens op
😂😂😂quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Moeten aarden, weer terug naar het koude kille Nederland met alle druk van buitenaf. Het is goed zo. Beter voor jezelf zorgen. Omarm je. Jij, ik, samen, wij, moeilijk, makkelijk, liefde, tranen, vasthouden, loslaten.
Comments: prachtig Lotte, wat schrijf je dit mooi
quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Stond " fluisterende wauw" ook op de bingokaart?
De wijnglazen tegen elkaar met weeige Willempie onscherp erachter kunnen we afstrepen.
Wat een actrice is het toch ook🤐
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |