abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221006122
Okeeeej, die story van Sanne??? Zoveel vragen…… zit ze op het toilet te wachten of iets?? En met haar duim laat ze weten dat ze klaar is?? 🫠
pi_221006136
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:37 schreef Mallorcameisje het volgende:
Okeeeej, die story van Sanne??? Zoveel vragen…… zit ze op het toilet te wachten of iets?? En met haar duim laat ze weten dat ze klaar is?? 🫠
Je hoort op de achtergrond geluid van een grasmaaier (denk ik), dus ik vermoed dat ze dat te vroeg vind om op dit tijdstip gras te maaien.
pi_221006151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:24 schreef Kaatje35 het volgende:
En de WAS!? Hoe moet het met de dagelijkse was!

Zal iedereen, inclusief hoofd regie en defigurantvan, wel de tafel voor de lunch dekken en allemaal op de bekende tijd aan tafel zijn?

Gaat er nog wel iemand paardrijden of is dat niet gedurende de reisdagen?
En als het wel is wordt de cap met de selfiestok dan wel gedragen?

Wordt de jongste naar scouting gebracht met de bakfiets?

Ik vind dit zó spannend allemaal 🤗
Het lijkt wel een cliffhanger 🫣
pi_221006156
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:37 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ik schrok van haar huid
pi_221006181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik schrok van haar huid
Haar huid is echt heel slecht. Ze zou beter wat meer verse groenten en fruit eten, onbewerkt voedsel. In plaats van al die pakjes, zakjes, doosjes, en snoep allerhande. Water drinken in plaats van blikjes.
pi_221006186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Je hoort op de achtergrond geluid van een grasmaaier (denk ik), dus ik vermoed dat ze dat te vroeg vind om op dit tijdstip gras te maaien.
Nou boehoe weer hoor, beseft ze dat haar eigen verloofde misschien ook wel dagelijks op vakantieparken zulk lawaai loopt te maken? Onee, ze hadden eerst bij Sanneke aan moeten bellen, of ze wel mochten starten bij haar voor de deur natuurlijk :')
pi_221006220
Ik ging door jullie berichten weer eens bij Sanneke kijken en de 1e story die ik kreeg is van gisteren, waarin ze een bericht ontvangt "Ik ga jeugdzorg berichten zeg maar dag tegen je kinderen. No way dat jij voogdij over kinderen mag hebben blanke zelfhatende mongool".

Ik vraag me af hoeveel haatberichten al die flu's krijgen, het lijkt me zó naar!
En daardoor moest ik ook weer aan Wendy denken, die was zo vaak geraakt door alle comments. Ik ben benieuwd hoe het met haar en de meisjes is.
pi_221006235
Oh en ik ben zo nieuwsgierig naar debuurvrouwvan! Mijn tolerantiegrens voor burengerucht is vrij hoog, maar met je rolkoffer zo'n takkeherrie maken midden in de nacht... hell no!
pi_221006279
Ben ik de enige die bij de stories van ollie met der slippertjes en bungelende beentjes op dat grote paard,aan de teugels trekkend denkt: waarom loopt er niemand naast??!
Het zal best een braaf paard zijn zo te zien maar ook die kunnen ineens schrikken oid.
Maar filmen voor de gram is natuurlijk belangrijker 🧐
pi_221006328
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:44 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Haha werkelijk bezopen dit 🫣
En Mirjam moet ook ondersteunende oppastaken doen?
Why? Bijna al haar kinderen zijn groot.

AM is een vreselijke aansteller. En alles voor de centen.
Maar ze is mama van wel 8 kinderen weet je wel hoeveel werk dat is?
Dat wil ze uitstralen naar haar volgmoekes dat ze het normaal hartstikke druk heeft 😂😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221006345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:26 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, het opperhoofd gaat denk ik met L. naar scouting. Waarom die van Ijsland dan op moet draven voor scouting paardrijden van J. is toch idioot. Er zitten er nog een handvol die de weg naar de manege scouting weten zou je denken. Hoeveel mensen worden ingezet om voor 2,5 kinderen te zorgen deze 3,5 dag? 5? koekoek.
En iedereen is daar verplicht op scouting geweest dus ze weten ook wel waar het is ( ze verdwalen niet)
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221006373
AM doet net of ze het heel druk heeft maar ze hoeft zich alleen nog druk te maken over Jet En Lot .
Maar zo lijkt het nog wat al die stories over niets , allemaal blablablablabla
pi_221006514
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:05 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Mijn ereader gaat waar ik ga 🤣
De mijne ook. Maar AM gebruikt normaal gesproken geen ereader.
pi_221006608
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:59 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En wat moet Julia doen als hoofd regie?
Met de camera op de klompen van AM er achteraan lopen en de sleutelbos in het sleutelgat steken?

En wie moet de jongste filmen als ze in d'r bedje ligt?
Haar ouders naar Schiphol rijden.
Wat ik dan best weer gek vind, als Julia de komende dagen moet zorgen dat iedereen op tijd op school is en te eten krijgt enzo. Laat haar slapen en regel een taxi of neem zelf de auto en parkeer gewoon op Schiphol.

Ik vind dit tripje van AM trouwens heerlijke irritainment *O*
pi_221006669
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Haar ouders naar Schiphol rijden.
Wat ik dan best weer gek vind, als Julia de komende dagen moet zorgen dat iedereen op tijd op school is en te eten krijgt enzo. Laat haar slapen en regel een taxi of neem zelf de auto en parkeer gewoon op Schiphol.

Ik vind dit tripje van AM trouwens heerlijke irritainment *O*
haha ja ik zat me al af te vragen of ze ook een filmpje gaat maken in het vliegtuig van een klef broodje in plastic of dat ze iets bestelt en dan gaat klagen over hoe duur het is .

Ik ga mijn irritainment wel krijgen de komende dagen haha
pi_221006731
Jan Nagelkerke bakt WK brood. Afgezien van dat het mij in nergens doet denken aan de Nederlandse vlag (het "rood" is niet rood), kan ik bij blauw alleen maar aan schimmel denken.
Waarom dan geen oranje brood?
Dat blauw is echt zo´n slecht idee!
pi_221006739
Sanneke vindt zelf dat haar huid heel normaal is. Sorry maar dat vind ik echt niet. Ik vind het er heftig uitzien.
pi_221006746
Hallo mensen, Sanneke haar huid? Heel normaal hoor. :')
pi_221006752
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:40 schreef poohenzo het volgende:

[..]
haha ja ik zat me al af te vragen of ze ook een filmpje gaat maken in het vliegtuig van een klef broodje in plastic of dat ze iets bestelt en dan gaat klagen over hoe duur het is .

Ik ga mijn irritainment wel krijgen de komende dagen haha
Genieten he! Gratis gekkies kijken.
pi_221006756
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:48 schreef Clavis het volgende:
Sanneke vindt zelf dat haar huid heel normaal is. Sorry maar dat vind ik echt niet. Ik vind het er heftig uitzien.
Wij dachten hetzelfde. Ja bijzondere uitspraak weer. Ook ovwr M. delen. Ze zou hem meer moeten beschermen.
pi_221006758
Ja dit wordt echt genieten de komende dagen.. gesjok van M vanaf de achterkant gefilmd vooral denk ik haha!
Beetje geklaag, beetje uitleg (wij doen altijd…), gesjok en Oohw enAhhhw, af en toe wat app-screenshots/foto’s van thuis.. haha op en top vermaak..
pi_221006762
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:48 schreef Clavis het volgende:
Het ziet er verschrikkelijk uit! Misschien moet ze er eens vanaf blijven en niet 36 lagen plamuur opsmeren elke keer. Of gewoon eens langs de dermatoloog gaan. Maar ja je mag er niets van zeggen want ze kan absoluut geen kritiek incasseren.
pi_221006765
Oh ja en gezicht hoe duur het is en: “de reismevrouw heeft geregeld dat wij nu….” Etc.

Let op m’n woorden 😂😂
Na drie dagen gaan we alles afvinken 😂
pi_221006834
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:51 schreef Flipflop12 het volgende:
Oh ja en gezicht hoe duur het is en: “de reismevrouw heeft geregeld dat wij nu….” Etc.

Let op m’n woorden 😂😂
Na drie dagen gaan we alles afvinken 😂
misschien kunnen we een bingokaart maken :)
pi_221006837
Als ik naar Sanneke kijk krijg ik jeuk in mijn gezicht 🥴
En volgens mij heeft ze op haar kop gekregen van Dion over dat bericht van gisteren... gisteren nog haha dolle boel en de hihi... en nu nog net niet janken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')