Welk bericht?quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Als ik naar Sanneke kijk krijg ik jeuk in mijn gezicht 🥴
En volgens mij heeft ze op haar kop gekregen van Dion over dat bericht van gisteren... gisteren nog haha dolle boel en de hihi... en nu nog net niet janken
Dat ze gisteren wel lacherig deed maar echt nadenkt over wat ze post en de gevolgen voor partner en kind enzo... en ze is zo blij en trots op mijan en wilt daarom alles delen ....quote:
Het valt me wel op de laatste tijd, dat ze niks alleen doet en heel erg leunt op anderen. Sinds Julia uit huis is lijkt die Mirjam opeens een andere rol in te vullen. Overal moet er iemand met haar mee. Het enige wat ze alleen lijkt te doen is naar een bekende locatie fietsen/ naar huis fietsen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:59 schreef Maretakje het volgende:
Eigenlijk is AM haar opvoeding toch compleet mislukt?
Je hebt 8 kinderen die je niet wilde in de leeftijd van 5/26 jaar.
De drie ruimschoots volwassen kinderen kunnen samen niet zorgen voor een kind van 5 en een van 8, die van 13 en 16 gaan overal zelf heen. Dus moet je #hethulpjevan inschakelen om de jongste ergens heen te brengen. #fail
Dan kan de zelfbenoemde plangoeroe niet eens zelf een reisje plannen, inchecken enz. Valt mee dat de #reismadam niet mee is om haar handje vast te houden. Echt #topplannert hoor.
En M laat het allemaal gelaten over zich heen komen. Ik vraag me trouwens af of ze over gaat van #familievloggert naar #familiereisvloggert met al die uitstapjes die ze doet.
Ik ben iets ouder, heb veel minder kinderen, ben een flutplannert maar ik regel wel alles zelf en ik vloggert niet.
Ik denk dat ze dat prima kunnen. Maar AM is nu eenmaal een ware control freak.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:59 schreef Maretakje het volgende:
Eigenlijk is AM haar opvoeding toch compleet mislukt?
Je hebt 8 kinderen die je niet wilde in de leeftijd van 5/26 jaar.
De drie ruimschoots volwassen kinderen kunnen samen niet zorgen voor een kind van 5 en een van 8, die van 13 en 16 gaan overal zelf heen. Dus moet je #hethulpjevan inschakelen om de jongste ergens heen te brengen. #fail
Die kaas worstenbroodjes lijken mij ook niet te eten. Wat heeft deze man toch vaak een misser.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:46 schreef Harper het volgende:
Jan Nagelkerke bakt WK brood. Afgezien van dat het mij in nergens doet denken aan de Nederlandse vlag (het "rood" is niet rood), kan ik bij blauw alleen maar aan schimmel denken.
Waarom dan geen oranje brood?
Dat blauw is echt zo´n slecht idee!
Blijkt ook wel weer hoe klein haar wereldje is. Ik deel mijn trotse momenten met mijn ouders, vriendinnen, zussen, collega’s.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat ze gisteren wel lacherig deed maar echt nadenkt over wat ze post en de gevolgen voor partner en kind enzo... en ze is zo blij en trots op mijan en wilt daarom alles delen ....
Ze wil gewoon samenwerkingen en geld verdienen over de rug van M.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
Blijkt ook wel weer hoe klein haar wereldje is. Ik deel mijn trotse momenten met mijn ouders, vriendinnen, zussen, collega’s.
Ik hoef daar helemaal geen insta voor te gebruiken.
En zonder helm. Alles voor de gram, totaal onverantwoord.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:02 schreef Babbelaertje het volgende:
Ben ik de enige die bij de stories van ollie met der slippertjes en bungelende beentjes op dat grote paard,aan de teugels trekkend denkt: waarom loopt er niemand naast??!
Het zal best een braaf paard zijn zo te zien maar ook die kunnen ineens schrikken oid.
Maar filmen voor de gram is natuurlijk belangrijker 🧐
Dit idd... dagelijks wel een plaatje richting iemand... maar mijn kinderen zijn niet online te vindenquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
Blijkt ook wel weer hoe klein haar wereldje is. Ik deel mijn trotse momenten met mijn ouders, vriendinnen, zussen, collega’s.
Ik hoef daar helemaal geen insta voor te gebruiken.
oh die Fieke, ik kan haar niet uitstaan!quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:14 schreef Earring het volgende:
Hoeveel screenshots zullen we nog krijgen met fieke opdam die zulke leuke 🤮grapjes maakt
Ik vind haar ook zo vreselijk die mislukte nonquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:22 schreef poohenzo het volgende:
[..]
oh die Fieke, ik kan haar niet uitstaan!
Hier ben ik het zeker mee eens. Maar ze hoeven niet naar sport, scouting, school etc gebracht te worden. En de begeleiding die ze nodig hebben, eten, naar bed, op tijd eruit enz, dat kunnen de oudste vast wel regelen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat prima kunnen. Maar AM is nu eenmaal een ware control freak.
Overigens wordt er steeds gezegd dat de tweeling (niet 13 maar 12) en Guus prima voor zichzelf kunnen zorgen. Maar bv de tweeling heeft natuurlijk echt nog wel wat begeleiding nodig en die kan niet alleen thuis blijven.
Maar ze denkt echt na over alles wat ze van Mijan post. Hahaha. En Dion staat er ook achter.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:50 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wij dachten hetzelfde. Ja bijzondere uitspraak weer. Ook ovwr M. delen. Ze zou hem meer moeten beschermen.
En Dion zegt er ook niets van. Of hij zal wel zijn afgebekt door dr. Als mijn man zo'n onrustige huid zou hebben dan geef ik daar toch mn mening/ ideeën/ tips aan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:13 schreef papierentas het volgende:
Sanneke haar huid is helemaal egaal en ze heeft geen puistjes meer. Hoe kijkt zij? Ik zie niks egaals. Ze heeft alleen pigmentvlekken en het is rood omdat ze haar gezicht heeft geschoren met een wenkbrauwmesje. Als dat laatste al zo is, dan is dat geen halfjaar zo? Tijd voor de opticien en dermatoloog, want ze ziet het echt niet.
Hahah, ja dat dus. Ze kan het helemaal dichtsmeren, maar het is niet normaal. Maar wij zijn blind denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
is er een kaak op vloer emoji? Sanneke "dit is een normale huid zonder make-up of filters".... ik kijk in de spiegel en begin bijna te twijfelen 🤔😳 als dat normaal is.... ben ik dan abnormaal?
Moet zeggen dat er in mijn omgeving weinig make-up gebruikt word op dagelijkse basis.. en niemand ziet er zo uit...
En dan zegt ze dat ze geen puistjes heeft is mijn beeldscherm stuk?? Ziet zij iets anders dan ik??
Ben zo in de war nu
Zoals al zijn baksels, het is het weer net nietquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:46 schreef Harper het volgende:
Jan Nagelkerke bakt WK brood. Afgezien van dat het mij in nergens doet denken aan de Nederlandse vlag (het "rood" is niet rood), kan ik bij blauw alleen maar aan schimmel denken.
Waarom dan geen oranje brood?
Dat blauw is echt zo´n slecht idee!
Zou de reismevrouw ook de doorsmeerbeurten gepland hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:55 schreef poohenzo het volgende:
[..]
misschien kunnen we een bingokaart maken
Die Fieke is ook al zo’n grappige meit 🫣quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:14 schreef Earring het volgende:
Hoeveel screenshots zullen we nog krijgen met fieke opdam die zulke leuke 🤮grapjes maakt
Koekoekquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:45 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zegt dat haat trage schildklier een lijdensweg is...nou nou, ze praat alsof ze terminaal is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |