Bremzout spul !quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm gaat kind komkommer met aromat mee geven naar school
Misschien ben ik raar... maar... aromat is toch soort van bouillon blokje in poeder vorm?
Klopt, onze kinderen vinden het ook heerlijk op komkommer en tomaat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm gaat kind komkommer met aromat mee geven naar school
Misschien ben ik raar... maar... aromat is toch soort van bouillon blokje in poeder vorm?
Ik kook ook bijv als ik Surinaams eten maak met aromat, maar dan die van de Lidl. Maar dan hoeft er idd geen zout ofzo bijquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Klopt, onze kinderen vinden het ook heerlijk op komkommer en tomaat.
En zit er geen huil vast bij Joerrrr 🤣quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:01 schreef Lalaland79 het volgende:
Lotte balijns is ook gesponsord naar Portugal. Hopelijk hoeft ze hier niet hele dagen in bed te liggen omdat ze het die dag niet voelt🤪
En zit Flip nu in de bak van de auto?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:58 schreef Moppie1982 het volgende:
Voor 1 potje aromat helemaal naar de winkel? Omdat Flip dat lekker vond?? Pfff tijd teveel die meid
Aromat is ook nog troep voor je darmen!
Ja dat van die reserve batterij dacht ik ook al.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als ik zo afhankelijk zou zijn van een fieys zou ik of een extra batterij hebben. Neem je er 1 vol mee en grijp je niets mis onderweg. En een damesfiets met voor en achterzitje zou ook fijn zijn. Alleen de jongste 2 fietsen nog niet. De rest kan zelf fietsen op korte rustige stukjes
Een bouillon blokje is toch ook gewoon een smaak versterker 🤣 mens is echt niet goed wijs hoor... straks kinderen met rare bloeddruk problemen 🤔 geen idee hoe dat nou gekomen is...quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Bremzout spul !
60 gram zout per 100 gram Aromat, het is trouwens een smaakversterker.
Arm jong
Ja HAHAHA want daar gooit die grapjurk ze inquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En zit Flip nu in de bak van de auto?
Nee joh die muts schijt al in der broek als kind zonder bescherming over straat loopt... dit was een uitlok foto... ze vind negatieve aandacht zo vervelend dat ze expres posts maakt waarbij ze zeker weet dat mensen gaan reagerenquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En zit Flip nu in de bak van de auto?
Ach een trauma extra kan er ook nog wel bij🤪quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef AnnArt het volgende:
Tenenkrommend dat filmpje van AM die bij L nog eens extra benadrukt dat ze weg gaat. L vindt het altijd al lastig dat AM weg gaat (of dat ze door vader naar school gebracht wordt) Waarom dit nu extra problematiseren. Omdat het jouw behoefte als moeder is dat je gemist wordt?
Is toch niet in het belang van je 5-jarige?
Bizar hoeveel mensen doneren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:36 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Gaat bizar snel met de inzamelingsactie van Tatiana. Heb het hele verhaal gelezen maar staat vol met spellingsfouten en zinnen lopen ook niet echt lekker. Ze had het beter nog even door chat kunnen halen. Ik zou nooit doneren en vraag me ook af hoe ze aan die schulden komt, dat wordt nergens duidelijk.
Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Kaatjepuk het volgende:
Vind het überhaupt wel een raar verhaal dat je weet dat dit de laatste keer is dat je het vruchtbaarheidstraject aangaat met je vriend omdat de relatie niet lekker loopt. Alsof je een vis neemt, en dan blijken het er drie te zijn. Heel mooi dat de wondertjes toch geboren zijn, maar vind het wel een bijzondere gedachtegang. Misschien was haar kinderwens groter dan behoefte aan een stabiele relatie. Maar dan alsnog, hoe besluit je dat het de laatste keer is terwijl het al een instabiele relatie was?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:15 schreef Sstt1993 het volgende:
Met 4,5 ton schuld aan je kinderen vragen welke sport ze dan willen doen, schiet mij maar lek 🤔
Er zijn toch voorzieningen via de Gemeente om kinderen te laten sporten of bestaat dat niet meer?
Die hele actie staat mij enorm tegen, deze dame kan geen prioriteiten stellen op welk vlak dan ook.
Ze wilT snel van 'der' schulde afkomequote:Op woensdag 10 juni 2026 19:36 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Gaat bizar snel met de inzamelingsactie van Tatiana. Heb het hele verhaal gelezen maar staat vol met spellingsfouten en zinnen lopen ook niet echt lekker. Ze had het beter nog even door chat kunnen halen. Ik zou nooit doneren en vraag me ook af hoe ze aan die schulden komt, dat wordt
Volgens mij past deze spelling uitstekend bij haar doelgroep 😅quote:
Maar van dat beetje aromat/zout krijgt ie toch niet gelijk nierproblemen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Een bouillon blokje is toch ook gewoon een smaak versterker 🤣 mens is echt niet goed wijs hoor... straks kinderen met rare bloeddruk problemen 🤔 geen idee hoe dat nou gekomen is...
Misschien moet ze bij de dierenwinkel even een zoutblok halen en zeggen dat het snoep is 👍
Darmen kaart uitgespeeld nu over op de nieren?
AM wil zich graag onmisbaar voelen. En ook de wijdbeense positie waarin Lot gefilmd word, heeft ze echt niks van die denktank geleerd?quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef AnnArt het volgende:
Tenenkrommend dat filmpje van AM die bij L nog eens extra benadrukt dat ze weg gaat. L vindt het altijd al lastig dat AM weg gaat (of dat ze door vader naar school gebracht wordt) Waarom dit nu extra problematiseren. Omdat het jouw behoefte als moeder is dat je gemist wordt?
Is toch niet in het belang van je 5-jarige?
Ze vraagt aan de kinderen op welke sport ze graag willen omdat ze in de tekst van “ go fund me “zei dat als ze uit de schulden is ze graag de kinderen op een sport wil doen .quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:15 schreef Sstt1993 het volgende:
Met 4,5 ton schuld aan je kinderen vragen welke sport ze dan willen doen, schiet mij maar lek 🤔
Er zijn toch voorzieningen via de Gemeente om kinderen te laten sporten of bestaat dat niet meer?
Die hele actie staat mij enorm tegen, deze dame kan geen prioriteiten stellen op welk vlak dan ook.
Ik vind het gehaaid, nog even erin wrijven bij de volgers dat zij het in de hand hebben of dat meisje op dansen kanquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze vraagt aan de kinderen op welke sport ze graag willen omdat ze in de tekst van “ go fund me “zei dat als ze uit de schulden is ze graag de kinderen op een sport wil doen .
Een beetje dom om het zo aan de kinderen te vragen , straks komt ze niet uit de schulden en dan blijft ze nog 2,5 jaar in de schuldsanering
Die hele tekst op de pagina van de crowdfunding is m.i. gericht op medelijden richting de kinderen. Gehaaid is het zeker.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind het gehaaid, nog even erin wrijven bij de volgers dat zij het in de hand hebben of dat meisje op dansen kan
Ja is ook zo, daar zijn echt wel regelingen voorquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:13 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zelfs in de schuldsanering kunnen kinderen sporten. De grootste lariekoek verkondigt ze. Enorm gehaaid is ze.
Ze is 3 maanden offline geweest. Dus aangifte 1ste kwartaal moet dan toch heel simpel zijn? Of heeft ze een brainfrog?quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie die aan een wedstrijd moeilijk kijken mee lijkt te doen terwijl ze de kwartaalaangifte invult. Wat voor onderneming heeft zij dat ze er zo bij moet kijken.
En een boete omdat ze is ‘vergeten’ de aangifte in te dienen? Die krijg je niet bij de eerste keer.
Was denk ik gewoon een grapje.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar van dat beetje aromat/zout krijgt ie toch niet gelijk nierproblemen?
Je kan ook op iedere slak aromat leggen 🫣.
Onze kinderen eten ook meerdere keren per week een stuk komkommer met een beetje aromat. De nieren doen het nog, ze leven nog, want in komkommer zit vocht en ze drinken gewoon. Ik heb vaak opgetrokken wenkbrauwen bij DBM (ik was bijv niet NU nog naar de winkel gecrosst voor een potje aromat), maar hier zie ik nu echt het probleem niet 😅
Lijkt me in haar geval weinig werk. Wij dienen de aangifte altijd op de 1e na een kwartaal in. Kwestie van administratie bijhouden en op indienen klikken. En wij hebben een serieuze onderneming met veel administratie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:25 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze is 3 maanden offline geweest. Dus aangifte 1ste kwartaal moet dan toch heel simpel zijn? Of heeft ze een brainfrog?
Dit is gewoon je kinderen misbruiken voor je eigen gewin! Ook kinderen kunnen sporten als je in de schuldsanering zit! Vriendin van mij zit erin en krijgt elke maand voor zwemles etc gewoon geld van haar loonquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind het gehaaid, nog even erin wrijven bij de volgers dat zij het in de hand hebben of dat meisje op dansen kan
Ik denk eerder dom dan gehaaid, ze denkt echt dat ze 450 duizend haalt volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik twijfel nogquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk eerder dom dan gehaaid, ze denkt echt dat ze 450 duizend haalt volgens mij
Wahaha neee van de dame die poste dat DBM nu wel weer nierproblemen zou afroepen bij Flipquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:34 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zou het? Heb DBM nog nooit op iets van humor betrapt.
Ohhhh 😂😂😂. Had ook heel wat om bij te lezen, niet meer scherp dus 😅.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wahaha neee van de dame die poste dat DBM nu wel weer nierproblemen zou afroepen bij Flip
Maar hebben jou kinderen ook al 623 andere aandoeningen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar van dat beetje aromat/zout krijgt ie toch niet gelijk nierproblemen?
Je kan ook op iedere slak aromat leggen 🫣.
Onze kinderen eten ook meerdere keren per week een stuk komkommer met een beetje aromat. De nieren doen het nog, ze leven nog, want in komkommer zit vocht en ze drinken gewoon. Ik heb vaak opgetrokken wenkbrauwen bij DBM (ik was bijv niet NU nog naar de winkel gecrosst voor een potje aromat), maar hier zie ik nu echt het probleem niet 😅
Hij zal heus geen nierproblemen krijgen echt... maar dbm verzint ook verstikking en foute prikken bij het ventjequote:Op woensdag 10 juni 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wahaha neee van de dame die poste dat DBM nu wel weer nierproblemen zou afroepen bij Flip
Ze verdient gegarandeerd teveel om aanspraak bij een stichting of gemeente te maken. En volgens mij mocht ze geen geld meer als zelfstandige verdienen als ze in de schuldsanering zit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:15 schreef Sstt1993 het volgende:
Die 2 a 3 opdrachtgevers zou ze toch zo ingevuld moeten hebben...quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lijkt me in haar geval weinig werk. Wij dienen de aangifte altijd op de 1e na een kwartaal in. Kwestie van administratie bijhouden en op indienen klikken. En wij hebben een serieuze onderneming met veel administratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |