Ik wilde hetzelfde komen zeggen. Geef mij maar de zwangere versie van haar. Daar ziet ze er veel gezonder uitquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die jurk staat Debbie wel vind ik, maar ze gaat hem bewaren voor een feestje, want daar heeft ze energie voor?
En die zwangere foto van 3j geleden, wat straalde ze daar zeg, echt zo anders dan nu.
Maar dan niet zwanger... 😳quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:10 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde komen zeggen. Geef mij maar de zwangere versie van haar. Daar ziet ze er veel gezonder uit
Er is in een paar uur gewoon 40k bijna opgehaald bizar! Hopelijk komt ze eruit maar leert ze er ook echt van!quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat bijzonder vind geen woord over de eerdere crowdfunding die gewoon ook nog open staat bij Tatiana.
Ja.. en met de vorige x 12,5 k van de 25k toen vraag me nog steeds af waar al dat geld heen is gegaan ook.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Er is in een paar uur gewoon 40k bijna opgehaald bizar! Hopelijk komt ze eruit maar leert ze er ook echt van!
Bijna 50 al. Er stort iemand 'gewoon even' 1000,- net. Bizar hoe dit gaat. Geen idee waar dit eindigt, maar op dit tempo gaat het aardig door.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Er is in een paar uur gewoon 40k bijna opgehaald bizar! Hopelijk komt ze eruit maar leert ze er ook echt van!
Dit. In die eerste story waar ze over die jurk praat lijkt haar kapsel wel een droog bosje stro. Wat voller staat raar sowieso beterquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie "wat een contrast" .... ja... van gezonde zwangere vrouw die doet of ze heel ziek is naar een ziek uitziende niet zwangere vrouw die er alles aan doet om ziek te lijken 👍
Nee, pas na de geboorte van de jongstequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:10 schreef Raradefayee het volgende:
Maar op die foto had ze toch ook al ‘longcovid’?
Volgens mij tijdens de zwangerschap alquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee, pas na de geboorte van de jongste
Edit; of tijdens de zwangerschap nu weet ik het niet meer zeker
De omschrijving op de go fund me pagina is ook warrig. Ze komt op mij heel naief over en ik krijg het gevoel alsof zij dacht 'leuk happy de peppie gaan we samen even doen die tanden bleken', tot ze erachter kwam bij de boekhouder dat eea. totaal niet klopte. Als je niet weet waar je ingestapt bent, dan kan dit zomaar de uitkomst zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tuurlijk leert ze hier helemaal niets van. Er zijn genoeg mensen die veel meer meemaken zonder meteen een schuld van vijf ton op te bouwen. Ze vertelt bovendien veel, maar zelden het complete verhaal.
Bizar en absurd. En ik vermoed dat hier straks nog wel meer media aandacht bij komt.
Maar ze heeft dat juridisch niet goed geregeld? Dat de ander er makkelijk vanaf komt en zij de volledige schuld heeft?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:06 schreef Truusdemier36 het volgende:
Tatjana heeft een enorme schuld doordat ze met iemand een bedrijf is begonnen in tanden bleken.
Deze iemand is er" makkelijk" vanaf gekomen en zijn ze bij Tatjana terecht gekomen ivm mede eigenaar.
Zij zit in de schuldhulpverlening voor 2 en half jaar. Maar wil hier heel graag snel uit. Vandaar de crowd funding.
Daar geeft ze verder geen duidelijkheid overquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ze heeft dat juridisch niet goed geregeld? Dat de ander er makkelijk vanaf komt en zij de volledige schuld heeft?
En dik 4 ton.. hadden ze een pand gekocht ofzo?
En dat betwijfel ik toch een beetje...quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Je post over het niet zindelijk zijn van een kind van drie verbaasde mij omdat ik al dat commentaar op de kinderen gewoon niet snap, terwijl hier vaak genoeg schande wordt gesproken over de influencers die hun kinderen op de socials gooien.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:33 schreef Geertje_G het volgende:
Ik ben bijgelezen.
Ik zie dat er commentaar is op het feit dat ik me afvraag waarom Johni nog een luier draagt.
Die vraag mag ik niet stellen.
Terwijl Janneke een jaar geleden deelde dat, toen ze zelf op pad waren, Johni poep kotste. (Maar is dat dan de reden dat ze een luier draagt? Ik snap het niet)
En wat is dan het verschil met de massale verbolgen reacties op DBM die hier zo graag gevolgd wordt? Met details over botox in bepaalde lichaamsdelen? Het voortdurend herhalen van alle medische handelingen die het kind ondergaat?
Een antwoord op mijn vraag had toch gewoon simpel: het kind is 3 en nog niet zindelijk. Of het kind heeft medische issues en daarom luier. Kunnen zijn?
Ik was gewoon verbaasd, vooral omdat ik weet dat je in Spanje wel echt zindelijk moet zijn om naar school te gaan.
Gaat ze wel naar school? Of hebben ze besloten thuisonderwijs (geintje) te geven?
Ik begrijp af en toe echt geen zak van dit forum.
Misschien loopt die vent er ook zo bij? Ik vind het ook echt geen gezichtquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik persoonlijk zou nooit een cent geven aan zo’n Tatiana. Ze heeft er zelf een potje van gemaakt en zij lijkt mij het type die het nooit zal leren. Ik vind het bizar te zien dat de teller zo snel oploopt!
Maar heel even kunnen we even iets vinden van de outfits van PuurLeonie die momenteel in Disneyland is. Mijn man zou mij in het huisje laten zitten, no way dat die zo met mij door het park zou lopen.
Debbie, Debbie, Debbie. Zeg en doe maar even niks meer. Het is een zinkend schip.
Ze wordt deze maand 5.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je post over het niet zindelijk zijn van een kind van drie verbaasde mij omdat ik al dat commentaar op de kinderen gewoon niet snap, terwijl hier vaak genoeg schande wordt gesproken over de influencers die hun kinderen op de socials gooien.
Dan zou ik als ik hen was samen in het huisje blijven zitten 😅quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien loopt die vent er ook zo bij? Ik vind het ook echt geen gezicht
Maar was het commentaar?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je post over het niet zindelijk zijn van een kind van drie verbaasde mij omdat ik al dat commentaar op de kinderen gewoon niet snap, terwijl hier vaak genoeg schande wordt gesproken over de influencers die hun kinderen op de socials gooien.
Ik las in de post van Geertje 3, dus ik nam dat aan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze wordt deze maand 5.
Maar daarvan afgezien, de kinderen van DBM, met al hun diagnoses, worden nonstop besproken en vandaag gaat het erover welk kind nog een speen gebruikt (werd zelfs de titel van het topic!). Wat is het verschil?
Nederlandse basisscholen mogen kindjes die nog niet zindelijk zijn ook weigeren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:21 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Maar was het commentaar?
Ze vroeg zich af waarom het meisje nog niet zindelijk is en of ze wel naar school kan.
En een terechte vraag want in Spanje zijn ze daar inderdaad behoorlijk strikt in.
De ouders hebben enorm veel details gedeeld tot aan foto's van haar in het ziekenhuis aan toe. Vervolgens zie je haar weer met grote ijsco's, zakken chips, pizza's ed rondlopen.
Dus ik vond de vraag niet zo gek. Hoewel ik het grijze gebied wel snap, worden alle kinderen hier besproken omdat de ouders dat delen.
Ik begrijp niet waarom dit dus niet zou kunnen en al het andere wel.
De Jelies kinderen ontbreekt het mi op veel gebieden aan gewoon basiszorg. De tandarts is ook onzin volgens de vader.
Dat vind ik net zo ziekelijk als een dbm die schijnbaar om iedere poep en scheet bij een dokter zit, zo niet ziekelijker.
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het delen door de ouders op een openbaar social media kanaal heel iets anders dan bespreken in een heel klein hoekje van het internet. Daarbij komt de vraag komt naar aanleiding van een filmpje dat Janneke deelt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nederlandse basisscholen mogen kindjes die nog niet zindelijk zijn ook weigeren.
Als hier besproken wordt wat ouders over hun kind zeggen vind ik dat net even anders dan de vragen over nog niet zindelijk zijn en een speen, vooral omdat er hier ook vaak schande gesproken wordt over hoe influencers hun kind op de socials gooien, maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening
In mijn eerste post schreef ik geen 3.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las in de post van Geertje 3, dus ik nam dat aan.
Bij de kinderen van DBM gaat het hier meestal over DBM die van alles over haar kinderen zegt, vind ik net even anders, maar over het kindje met de speen vind ik net zo'n verhaal, ik snap het gewoon niet en dat is mijn persoonlijke mening hoor, geen reprimande van de mod.
Aangepast omdat er meerdere reacties waren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:33 schreef Geertje_G het volgende:
Ik ben bijgelezen.
Ik zie dat er commentaar is op het feit dat ik me afvraag waarom Johni nog een luier draagt.
Die vraag mag ik niet stellen.
Terwijl Janneke een jaar geleden deelde dat, toen ze zelf op pad waren, Johni poep kotste. (Maar is dat dan de reden dat ze een luier draagt? Ik snap het niet)
En wat is dan het verschil met de massale verbolgen reacties op DBM die hier zo graag gevolgd wordt? Met details over botox in bepaalde lichaamsdelen? Het voortdurend herhalen van alle medische handelingen die het kind ondergaat?
Een antwoord op mijn vraag had toch gewoon simpel: het kind is 3 en nog niet zindelijk. Of het kind heeft medische issues en daarom luier. Kunnen zijn?
Ik was gewoon verbaasd, vooral omdat ik weet dat je in Spanje wel echt zindelijk moet zijn om naar school te gaan.
Gaat ze wel naar school? Of hebben ze besloten thuisonderwijs (geintje) te geven?
Ik begrijp af en toe echt geen zak van dit forum.
Dan heb ik je 3 verkeerd geïnterpreteerd, en mijn post was zeker geen persoonlijk aanval op jou, maar jouw post was een zoveelste waarbij ik me erover verbaasde, vandaar dat ik op jou reageerde, nogmaals het was niet op jou persoonlijk bedoeld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
In mijn eerste post schreef ik geen 3.
Dat was een voorbeeld van wat een antwoord had kunnen zijn van een vd volgers van de Jelies (ik volg, maar niet heel trouw).
Het was inderdaad geen commentaar. Ik vroeg het me af.
Ik snap vooral niet waarom hierop zo gereageerd wordt, en op alle andere posts niet.
Eerlijk ben gestopt met lezen, het is vooral veel praten weinig zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Even die tekst bij de go fund me van Tatiana gelezen. Ze werd zwanger na een traject maar tijdens de poging(en) liep het al niet lekker met haar relatie, niet zo handig maar afijn. Het hele verhaal van die zakenpartner is zo warrig dat ik er nog steeds niks van snap. Waren het al bestaande bedrijven of heeft zij ze vanaf 0 mee opgezet? Feit is wel dat ze al die jaren als een paard met oogkleppen op heeft rondgehobbeld, totaal geen zicht op enige financiën en blijkbaar nooit vragen heeft gesteld. Dom dom dom.
Haar insta is "groot" geworden door haar deelname aan meer dan verwacht volgens mij. Tatiana dacht lekker cashen over de ruggen van mijn prematuurtjes en doodzieke kind. In al die jaren daarna heeft ze geen enkele keer gedacht goh dit is geen stabiel inkomen/leven, laat ik eens in loondienst gaan? Ze zegt dat ze al jaren keihard werkt maar wat doet ze dan eigenlijk precies naast insta? Mommyshake heb ik nog nooit van gehoord (bestaat het nog?) en ook die Chinese meuk kleding was geen goede investering. Nee ze wil liever dat haar volgers het allemaal betalen, lekker makkelijk. Het is een aaneenschakeling van domme keuzes en struisvogelgedrag.
Maar waarom voortdurend je verbazing uiten? We mogen hier toch delen wat we vinden op basis wat we zien. Je ziet gewoon dat het uiten van die verbazing tot gedoe leidt. Jammer.....quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik je 3 verkeerd geïnterpreteerd, en mijn post was zeker geen persoonlijk aanval op jou, maar jouw post was een zoveelste waarbij ik me erover verbaasde, vandaar dat ik op jou reageerde, nogmaals het was niet op jou persoonlijk bedoeld.
Een beetje discussie mag best op een discussieforumquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:39 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Er had maar 1 iemand commentaar op dit....negeer het, leg het naast je neer. Het was een hele terechte vraag. Je reageerde op iets wat een fluflu deelde!! Laten we juist zulke dingen blijven delen en benoemen, want het is van de zotten wat waar sommige fluflu's mee weg denken te komen!
Ok, tnx. Ik volg maar weinig influencers die hier besproken worden, dus scroll alles wat over dbm, mcw, sanneke etc gaat door, en "mis" daarom veel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik je 3 verkeerd geïnterpreteerd, en mijn post was zeker geen persoonlijk aanval op jou, maar jouw post was een zoveelste waarbij ik me erover verbaasde, vandaar dat ik op jou reageerde, nogmaals het was niet op jou persoonlijk bedoeld.
Ik uitte ook mijn verbazing 😇 maar dan over wat ik zag.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:42 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Maar waarom voortdurend je verbazing uiten? We mogen hier toch delen wat we vinden op basis wat we zien. Je ziet gewoon dat het uiten van die verbazing tot gedoe leidt. Jammer.....
Ja die zijn echt helemaal ‘van God lis’ sinds ze in Spanje wonen. Oplichten met afvalsupplementen, met olijfolie en nu weer een viskraam. Ik vind het vooral sneu voor die kinderen. Ik Was altijd nogal fan van Albertine maar die zie je ook helemaal ondersneeuwen daarquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ok, tnx. Ik volg maar weinig influencers die hier besproken worden, dus scroll alles wat over dbm, mcw, sanneke etc gaat door, en "mis" daarom veel.
Ik vind die familie Jelies engnekken.
Die oudste meiden gaan op tiktok ook helemaal los.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:52 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja die zijn echt helemaal ‘van God lis’ sinds ze in Spanje wonen. Oplichten met afvalsupplementen, met olijfolie en nu weer een viskraam. Ik vind het vooral sneu voor die kinderen. Ik Was altijd nogal fan van Albertine maar die zie je ook helemaal ondersneeuwen daar
Als ik zo afhankelijk zou zijn van een fieys zou ik of een extra batterij hebben. Neem je er 1 vol mee en grijp je niets mis onderweg. En een damesfiets met voor en achterzitje zou ook fijn zijn. Alleen de jongste 2 fietsen nog niet. De rest kan zelf fietsen op korte rustige stukjesquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:42 schreef Harper het volgende:
Tamara klaagt over de vele appgroepjes en alle verzoekjes die daarin rondgaan.
Maar daar kies je zelf toch ook voor?
Veel kinderen en veel activiteiten betekenen nu eenmaal dat er veel appgroepjes zijn.
En ook weer problemen met de bakfiets. Wat als dat ding echt niet meer te gebruiken is?
Ze had echt beter een goede kunnen kopen ipv een B-merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |