abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221002436
Die jurk staat Debbie wel vind ik, maar ze gaat hem bewaren voor een feestje, want daar heeft ze energie voor?
En die zwangere foto van 3j geleden, wat straalde ze daar zeg, echt zo anders dan nu.
pi_221002445
Debbie "wat een contrast" .... ja... van gezonde zwangere vrouw die doet of ze heel ziek is naar een ziek uitziende niet zwangere vrouw die er alles aan doet om ziek te lijken 👍
pi_221002460
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die jurk staat Debbie wel vind ik, maar ze gaat hem bewaren voor een feestje, want daar heeft ze energie voor?
En die zwangere foto van 3j geleden, wat straalde ze daar zeg, echt zo anders dan nu.
Ik wilde hetzelfde komen zeggen. Geef mij maar de zwangere versie van haar. Daar ziet ze er veel gezonder uit
pi_221002480
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik wilde hetzelfde komen zeggen. Geef mij maar de zwangere versie van haar. Daar ziet ze er veel gezonder uit
Maar dan niet zwanger... 😳
pi_221002500
Ik vind die jurk haar mooi staan. Mooie kleur ook.
pi_221002531
Ik vind de jurk ook mooi staan, alleen ik vraag me wel af hoeveel gelegenheden er zullen zijn om zoiets aan te trekken. Debbie is (net als veel flu's kennelijk) nogal koopziek (hee weer een ziekte voor ee bingokaart 🤣)
Random pakketjes kopen zonder de inhoud te weten), echt geld teveel kennelijk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221002630
Debbie; zeker een contrast. Die 1e foto gezond en stralend en die 2e foto een Ozempic bekkie , een dun bosje stro op haar hoofd en een arm vol onoogelijk lelijke tatoeages. En maar over een feestje wauwelen; wanneer heb ik een feestje/ zo leuk voor een feestje die jurk. En dan bedenkt ze zich opeens; oh ja, ik zou natuurlijk helemaal geen energie voor een feestje moeten hebben, oeps! En nog even moeten melden dat ze maat 40 echt niet meer past hoor, Debbie is tegenwoordig dun, voor als we het nog niet gezien hadden. Die jurk is idd mooi maar beetje een vlag op een modderschuit bij Debbie.
pi_221002635
Wat bijzonder vind geen woord over de eerdere crowdfunding die gewoon ook nog open staat bij Tatiana.
pi_221002679
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat bijzonder vind geen woord over de eerdere crowdfunding die gewoon ook nog open staat bij Tatiana.
Er is in een paar uur gewoon 40k bijna opgehaald bizar! Hopelijk komt ze eruit maar leert ze er ook echt van!
pi_221002703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Er is in een paar uur gewoon 40k bijna opgehaald bizar! Hopelijk komt ze eruit maar leert ze er ook echt van!
Ja.. en met de vorige x 12,5 k van de 25k toen vraag me nog steeds af waar al dat geld heen is gegaan ook.
pi_221002709
quote:

[..]
Bijna 50 al. Er stort iemand 'gewoon even' 1000,- net. Bizar hoe dit gaat. Geen idee waar dit eindigt, maar op dit tempo gaat het aardig door.
pi_221002767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie "wat een contrast" .... ja... van gezonde zwangere vrouw die doet of ze heel ziek is naar een ziek uitziende niet zwangere vrouw die er alles aan doet om ziek te lijken 👍
Dit. In die eerste story waar ze over die jurk praat lijkt haar kapsel wel een droog bosje stro. Wat voller staat raar sowieso beter
pi_221002780
Maar op die foto had ze toch ook al ‘longcovid’?
pi_221002832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:10 schreef Raradefayee het volgende:
Maar op die foto had ze toch ook al ‘longcovid’?
Nee, pas na de geboorte van de jongste

Edit; of tijdens de zwangerschap nu weet ik het niet meer zeker
pi_221002845
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee, pas na de geboorte van de jongste

Edit; of tijdens de zwangerschap nu weet ik het niet meer zeker
Volgens mij tijdens de zwangerschap al
pi_221002851
Tuurlijk leert ze hier helemaal niets van. Er zijn genoeg mensen die veel meer meemaken zonder meteen een schuld van vijf ton op te bouwen. Ze vertelt bovendien veel, maar zelden het complete verhaal.

Bizar en absurd. En ik vermoed dat hier straks nog wel meer media aandacht bij komt.
pi_221002876
Debbie is mentaal de weg kwijt geraakt ergens tijdens de zwangerschap of na de geboorte van die jongste.
Ik vind het contrast ook groot, maar dan niet de goede kant op. Kijk steeds meer naar een 'gekkie'...
pi_221002898
Ik ben bijgelezen.
Ik zie dat er commentaar is op het feit dat ik me afvraag waarom Johni nog een luier draagt.
Die vraag mag ik niet stellen.
Terwijl Janneke een jaar geleden deelde dat, toen ze zelf op pad waren, Johni poep kotste. (Maar is dat dan de reden dat ze een luier draagt? Ik snap het niet)
En wat is dan het verschil met de massale verbolgen reacties op DBM die hier zo graag gevolgd wordt? Met details over botox in bepaalde lichaamsdelen? Het voortdurend herhalen van alle medische handelingen die het kind ondergaat?

Een antwoord op mijn vraag had toch gewoon simpel: het kind is 3 en nog niet zindelijk. Of het kind heeft medische issues en daarom luier. Kunnen zijn?
Ik was gewoon verbaasd, vooral omdat ik weet dat je in Spanje wel echt zindelijk moet zijn om naar school te gaan.
Gaat ze wel naar school? Of hebben ze besloten thuisonderwijs (geintje) te geven?

Ik begrijp af en toe echt geen zak van dit forum.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221002909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tuurlijk leert ze hier helemaal niets van. Er zijn genoeg mensen die veel meer meemaken zonder meteen een schuld van vijf ton op te bouwen. Ze vertelt bovendien veel, maar zelden het complete verhaal.

Bizar en absurd. En ik vermoed dat hier straks nog wel meer media aandacht bij komt.
De omschrijving op de go fund me pagina is ook warrig. Ze komt op mij heel naief over en ik krijg het gevoel alsof zij dacht 'leuk happy de peppie gaan we samen even doen die tanden bleken', tot ze erachter kwam bij de boekhouder dat eea. totaal niet klopte. Als je niet weet waar je ingestapt bent, dan kan dit zomaar de uitkomst zijn.
pi_221002954
Tamara klaagt over de vele appgroepjes en alle verzoekjes die daarin rondgaan.
Maar daar kies je zelf toch ook voor?
Veel kinderen en veel activiteiten betekenen nu eenmaal dat er veel appgroepjes zijn.

En ook weer problemen met de bakfiets. Wat als dat ding echt niet meer te gebruiken is?
Ze had echt beter een goede kunnen kopen ipv een B-merk.
pi_221002967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:06 schreef Truusdemier36 het volgende:
Tatjana heeft een enorme schuld doordat ze met iemand een bedrijf is begonnen in tanden bleken.
Deze iemand is er" makkelijk" vanaf gekomen en zijn ze bij Tatjana terecht gekomen ivm mede eigenaar.
Zij zit in de schuldhulpverlening voor 2 en half jaar. Maar wil hier heel graag snel uit. Vandaar de crowd funding.
Maar ze heeft dat juridisch niet goed geregeld? Dat de ander er makkelijk vanaf komt en zij de volledige schuld heeft?

En dik 4 ton.. hadden ze een pand gekocht ofzo?
pi_221002977
Floor Ngelkerke heeft eerder al eens aangegeven dat de kaaswinkel haar wel wat lijkt. De kaaswinkel zijn 2 koelvitrines in de ijssalon/bakkerswinkel in Oudenbosch. Ik denk dat de zakenreisjes naar Parijs om kaas te halen haar het meest aanspreekt. Er wordt gezwegen over welke BBL ze gaat doen. Want zonder middelbare schooldiploma kan ze alleen tot het laagste nivo toegelaten zijn. Of heeft de aanbevelingsbrief van school en de nodige push vanuit de ouders er voor gezorgd dat ze wel nivo hoger kan doen? Zou het zeer onterecht en oneerlijk vinden tegenover anderen die wel aan de toelatingseisen moeten voldoen.
pi_221002988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze heeft dat juridisch niet goed geregeld? Dat de ander er makkelijk vanaf komt en zij de volledige schuld heeft?

En dik 4 ton.. hadden ze een pand gekocht ofzo?
Daar geeft ze verder geen duidelijkheid over
pi_221002994
Ik persoonlijk zou nooit een cent geven aan zo’n Tatiana. Ze heeft er zelf een potje van gemaakt en zij lijkt mij het type die het nooit zal leren. Ik vind het bizar te zien dat de teller zo snel oploopt!

Maar heel even kunnen we even iets vinden van de outfits van PuurLeonie die momenteel in Disneyland is. Mijn man zou mij in het huisje laten zitten, no way dat die zo met mij door het park zou lopen.

Debbie, Debbie, Debbie. Zeg en doe maar even niks meer. Het is een zinkend schip.
pi_221003008
quote:

[..]
En dat betwijfel ik toch een beetje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')