abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221004160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Een bouillon blokje is toch ook gewoon een smaak versterker 🤣 mens is echt niet goed wijs hoor... straks kinderen met rare bloeddruk problemen 🤔 geen idee hoe dat nou gekomen is...

Misschien moet ze bij de dierenwinkel even een zoutblok halen en zeggen dat het snoep is 👍

Darmen kaart uitgespeeld nu over op de nieren?
Maar van dat beetje aromat/zout krijgt ie toch niet gelijk nierproblemen?

Je kan ook op iedere slak aromat leggen 🫣.

Onze kinderen eten ook meerdere keren per week een stuk komkommer met een beetje aromat. De nieren doen het nog, ze leven nog, want in komkommer zit vocht en ze drinken gewoon. Ik heb vaak opgetrokken wenkbrauwen bij DBM (ik was bijv niet NU nog naar de winkel gecrosst voor een potje aromat), maar hier zie ik nu echt het probleem niet 😅
pi_221004266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef AnnArt het volgende:
Tenenkrommend dat filmpje van AM die bij L nog eens extra benadrukt dat ze weg gaat. L vindt het altijd al lastig dat AM weg gaat (of dat ze door vader naar school gebracht wordt) Waarom dit nu extra problematiseren. Omdat het jouw behoefte als moeder is dat je gemist wordt?
Is toch niet in het belang van je 5-jarige?
AM wil zich graag onmisbaar voelen. En ook de wijdbeense positie waarin Lot gefilmd word, heeft ze echt niks van die denktank geleerd?
pi_221004310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:15 schreef Sstt1993 het volgende:
Met 4,5 ton schuld aan je kinderen vragen welke sport ze dan willen doen, schiet mij maar lek 🤔
Er zijn toch voorzieningen via de Gemeente om kinderen te laten sporten of bestaat dat niet meer?
Die hele actie staat mij enorm tegen, deze dame kan geen prioriteiten stellen op welk vlak dan ook.
Ze vraagt aan de kinderen op welke sport ze graag willen omdat ze in de tekst van “ go fund me “zei dat als ze uit de schulden is ze graag de kinderen op een sport wil doen .
Een beetje dom om het zo aan de kinderen te vragen , straks komt ze niet uit de schulden en dan blijft ze nog 2,5 jaar in de schuldsanering
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221004322
Am die zichzelf zelden filmt, moet nu in beeld terwijl ze Lot wat aan probeert te praten en zichzelf heel belangrijk wil voelen.
pi_221004325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze vraagt aan de kinderen op welke sport ze graag willen omdat ze in de tekst van “ go fund me “zei dat als ze uit de schulden is ze graag de kinderen op een sport wil doen .
Een beetje dom om het zo aan de kinderen te vragen , straks komt ze niet uit de schulden en dan blijft ze nog 2,5 jaar in de schuldsanering
Ik vind het gehaaid, nog even erin wrijven bij de volgers dat zij het in de hand hebben of dat meisje op dansen kan
I can't help it, if I'm lucky
pi_221004343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind het gehaaid, nog even erin wrijven bij de volgers dat zij het in de hand hebben of dat meisje op dansen kan
Die hele tekst op de pagina van de crowdfunding is m.i. gericht op medelijden richting de kinderen. Gehaaid is het zeker.
pi_221004367
Zelfs in de schuldsanering kunnen kinderen sporten. De grootste lariekoek verkondigt ze. Enorm gehaaid is ze.
pi_221004378
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:13 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zelfs in de schuldsanering kunnen kinderen sporten. De grootste lariekoek verkondigt ze. Enorm gehaaid is ze.
Ja is ook zo, daar zijn echt wel regelingen voor
pi_221004401
Debbie heeft een boete gekregen omdat ze vergeten is btw aangifte te doen, en ze heeft weer geshopt, geld moet rollen
pi_221004413
Debbie die aan een wedstrijd moeilijk kijken mee lijkt te doen terwijl ze de kwartaalaangifte invult. Wat voor onderneming heeft zij dat ze er zo bij moet kijken.
En een boete omdat ze is ‘vergeten’ de aangifte in te dienen? Top ondernemer! Ze is ook niet een beetje te laat. Over een week of 6 moet kwartaal 2.
pi_221004421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie die aan een wedstrijd moeilijk kijken mee lijkt te doen terwijl ze de kwartaalaangifte invult. Wat voor onderneming heeft zij dat ze er zo bij moet kijken.
En een boete omdat ze is ‘vergeten’ de aangifte in te dienen? Die krijg je niet bij de eerste keer.
Ze is 3 maanden offline geweest. Dus aangifte 1ste kwartaal moet dan toch heel simpel zijn? Of heeft ze een brainfrog?
pi_221004428
Maar Tatiana is dan straks uit de schulden en wat dan... Gaat ze dan wel werken of wat zijn haar plannen, dit is lekker makkelijk natuurlijk.
pi_221004435
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Onze kinderen eten ook meerdere keren per week een stuk komkommer met een beetje aromat. De nieren doen het nog, ze leven nog, want in komkommer zit vocht en ze drinken gewoon. Ik heb vaak opgetrokken wenkbrauwen bij DBM (ik was bijv niet NU nog naar de winkel gecrosst voor een potje aromat), maar hier zie ik nu echt het probleem niet 😅
Was denk ik gewoon een grapje.
pi_221004453
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze is 3 maanden offline geweest. Dus aangifte 1ste kwartaal moet dan toch heel simpel zijn? Of heeft ze een brainfrog?
Lijkt me in haar geval weinig werk. Wij dienen de aangifte altijd op de 1e na een kwartaal in. Kwestie van administratie bijhouden en op indienen klikken. En wij hebben een serieuze onderneming met veel administratie.
pi_221004472
quote:

[..]
Dit is gewoon je kinderen misbruiken voor je eigen gewin! Ook kinderen kunnen sporten als je in de schuldsanering zit! Vriendin van mij zit erin en krijgt elke maand voor zwemles etc gewoon geld van haar loon
pi_221004478
quote:

[..]
Ik denk eerder dom dan gehaaid, ze denkt echt dat ze 450 duizend haalt volgens mij
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221004483
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die z’n wenkies optrok bij het verhaal van Tatiana. Ik ‘ken’ haar van verhalen van iemand die bij de politie werkt, zegt al genoeg denk ik 🫣.
En maar roepen dat ze transparant wil zijn, maar dit verhaal is al zo vaag.

Wat betreft die aromat, vinden ze hier ook lekker, maar overgestapt op herbamare omdat aromat toch wel veel troep bevat. En dan eten wij, zeker vergeleken met DBM, behoorlijk gezond, dus zou ik die aromat voor een keer niet eens heel erg een probleem vinden. Maar met zulke kwakkelende kinderen als zij heeft zou ik toch wat aan het voedingspatroon gaan doen.

AM: stom egoïstisch wijf.

Sanneke: …. laat maar.

Heeft MCW al in de lampen gehangen vandaag? Of op Timmie?
pi_221004499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Was denk ik gewoon een grapje.
Zou het? Heb DBM nog nooit op iets van humor betrapt.
pi_221004513
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk eerder dom dan gehaaid, ze denkt echt dat ze 450 duizend haalt volgens mij
Ik twijfel nog
pi_221004532
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:34 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zou het? Heb DBM nog nooit op iets van humor betrapt.
Wahaha neee van de dame die poste dat DBM nu wel weer nierproblemen zou afroepen bij Flip
pi_221004572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wahaha neee van de dame die poste dat DBM nu wel weer nierproblemen zou afroepen bij Flip
Ohhhh 😂😂😂. Had ook heel wat om bij te lezen, niet meer scherp dus 😅.
pi_221004630
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Maar hebben jou kinderen ook al 623 andere aandoeningen?
Als je gewoon gezonde koters hebt 👍 zou het niet te vaak doen (zelf doe ik het niet) maar you do you!
Loop je al het ziekenhuis plat met diverse vage klachten... ik zou 2x nadenken...
pi_221004687
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:39 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hij zal heus geen nierproblemen krijgen echt... maar dbm verzint ook verstikking en foute prikken bij het ventje
pi_221004696
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:15 schreef Sstt1993 het volgende:
Met 4,5 ton schuld aan je kinderen vragen welke sport ze dan willen doen, schiet mij maar lek 🤔
Er zijn toch voorzieningen via de Gemeente om kinderen te laten sporten of bestaat dat niet meer?
Die hele actie staat mij enorm tegen, deze dame kan geen prioriteiten stellen op welk vlak dan ook.
Ze verdient gegarandeerd teveel om aanspraak bij een stichting of gemeente te maken. En volgens mij mocht ze geen geld meer als zelfstandige verdienen als ze in de schuldsanering zit.

Ik gun het haar zeker om eruit te komen.

Ik vind hen best sober leven hoor. De meeste meuk is gekregen en tweedehands. Veel dieren, eten vaak sober. Het zijn bepaalde types. Maar niks mis mee.

Natuurlijk is er bepaalde naïviteit geweest. Maar gun het haar (en iedereen) zeker om uit de shit te komen.

Ik vind het ook mooi om te zien hoeveel er opgehaald is. Mooi en bizar.
pi_221004714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lijkt me in haar geval weinig werk. Wij dienen de aangifte altijd op de 1e na een kwartaal in. Kwestie van administratie bijhouden en op indienen klikken. En wij hebben een serieuze onderneming met veel administratie.
Die 2 a 3 opdrachtgevers zou ze toch zo ingevuld moeten hebben...
Hier vullen we ook alles steeds in en hoeven dan alleen even na te lopen of alles klopt en go 🤷 snapte ook niet waarom Judith 3 weken bezig was met aangifte doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')