abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221001690
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel alsof Sanneke naar een of ander 3e wereld land gaat ver weg wat nog totaal niet echt ontdekt is door de tourist?
Misschien denk ik te makkelijk... Antwerpen is even ver rijden zowat als Rotterdam....
Ze noemt winkels die ook in Rotterdam zitten 🤷 ze vind lopen zonde van haar tijd.... 🤔 moet je 50 minuten door een beige tunnel lopen? Je loopt toch door een stad?
En ze is bang niet te weten waar te eten.. 🤦‍♂️ dat hele centrum is eettentjes... er zit vast iets bij!
Ze beweert er al eens geweest te zijn 🤣😂 ik ook en begrijp niets van haar verhaal 🤷
Ik begrijp ook niet waarom ze met de auto gaan eigenlijk en nu gaan zeuren over parkeerkosten, maarja het is Sanneke. Parkeer lekker bij Lage Zwaluwe en ga met de trein. Ze zullen wel parkeren op Linkeroever, dan kun je door de tunnel wandelen. Ze wil een weekend Antwerpen, maar het mag niks kosten, blijf dan lekker thuis op de bank.
pi_221001694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:16 schreef Miepje77 het volgende:
Zelfs Judith heeft gedoneerd aan Tatiana.
Ik ben benieuwd of er een antwoord komt op de vraag van Judith: waarom geld halen bij haar terwijl zij, net als haar ex-compagnon, ook niks heeft. Ik vermoed dat zij hoofdelijk aansprakelijk is gesteld. Geen idee of ze hier ooit iets over heeft verteld. Ik had die vrouw nog nooit voorbij zien komen totdat hier iets werd geschreven over haar schulden.
pi_221001695
Hoewel ik Tatiana best gun dat ze uit de shit komt, vind ik haar ook behoorlijk naïef, impulsief en het type dat opnieuw zichzelf in de nesten werkt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221001758
Dion die Sanneke belt om te vragen waar dat privé bericht over gaat. Je zal als man de social media van je vrouw maar in de gaten moeten houden omdat ze altijd discussies uitlokt😬

En wandelen vindt ze zonde van haar tijd. Dat heb ik met bankhangen. Een dag is leuk, twee ook. Maar 24/7 vind ik zonde van mijn tijd. Wat zeg ik, zonde van mijn leven.
pi_221001759
Zit er nou een krekel bij AM binnen? Laatste vage shot

Mijn man heeft hagedissen en eris ook wel eens een krekel ontsnapt, verschrikkelijk zeg wekenlang heb ik op dat beest gejaagd, hield me uit mijn slaap alles. Vanaf toen zijn ze streng verboden!
pi_221001873
Wat een obsessie heeft Sanneke met eten zeg!
pi_221001934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat een obsessie heeft Sanneke met eten zeg!
Wilde ik net komen typen.. Mijn hemel, 2(3?) stories over ‘als je plekjes hebt waar je lekker kunt eten’ 😭 Zij mag alles, heeft geen allergie, dus ik gok op elke hoek van de straat mogelijkheden!! Jammer dat we de stappen in de laatste story’s niet kunnen zien 🤫
pi_221001936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 04:53 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ze heeft ook nooit weer wat gezegd over het verkeerde vaccin
ben benieuwd! Maar als je daar naar vraagt ben je af gok ik 🤣
pi_221001943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:16 schreef Miepje77 het volgende:
Zelfs Judith heeft gedoneerd aan Tatiana.
Ik zie wel een judith maar dat is niet "onze" judith... waar zien jullie onze judith?? En wat heeft ze gedoneerd?
pi_221001956
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion die Sanneke belt om te vragen waar dat privé bericht over gaat. Je zal als man de social media van je vrouw maar in de gaten moeten houden omdat ze altijd discussies uitlokt😬

En wandelen vindt ze zonde van haar tijd. Dat heb ik met bankhangen. Een dag is leuk, twee ook. Maar 24/7 vind ik zonde van mijn tijd. Wat zeg ik, zonde van mijn leven.
Ik had vandaag een bank hangdag ingelast... ik zit nu even wat te drinken na het onkruid onder de trampoline snoeien... mission bank hang failed... (wel weer netjes in die hoek)
pi_221001966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:47 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
ben benieuwd! Maar als je daar naar vraagt ben je af gok ik 🤣
😂🤣
pi_221001970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat zie je bij MW ook
Die jongste van Faye Bone (waarom heeft ze nog steeds de naam van haar ex man???) mocht haar speen ook tijdens rust momentjes. Dat meisje was toen al 6 ofzo. Je moet kinderen daar toch ook in beschermen lijkt me.
pi_221002021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zie wel een judith maar dat is niet "onze" judith... waar zien jullie onze judith?? En wat heeft ze gedoneerd?
Ja jawel, in de comments juuds_singlemom_life
pi_221002122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja jawel, in de comments juuds_singlemom_life
Ah dacht op de donatie site
pi_221002128
Amazing oriental serieus 😂😂😂 die kan ze toch gewoon in Nederland bezoeken! En ze wilt een wafel eten.. leeft zij onder een steen ofzo alles is eten
pi_221002196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ze reageert in de post van Tatiana.
pi_221002255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Amazing oriental serieus 😂😂😂 die kan ze toch gewoon in Nederland bezoeken! En ze wilt een wafel eten.. leeft zij onder een steen ofzo alles is eten
Oja de typische Antwerpse wafel. Niet te verwarren met de Luikse en Brusselse.
pi_221002277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Vreselijk die obsessie met eten! Is altijd als ze ergens heen gaan dat ze vraagt om ‘eet tips’! Sowieso ook al die supermarkt shoplogs en bonnetjes, obsessed…
pi_221002301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:33 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Vreselijk die obsessie met eten! Is altijd als ze ergens heen gaan dat ze vraagt om ‘eet tips’! Sowieso ook al die supermarkt shoplogs en bonnetjes, obsessed…
Tips waar ze dan niks mee doet, of je belerend gaat vertellen dat ze 'dat al gedaan heeft'. En die bonnetjes? Dat is vooral voor de show, als ze zwaar over het budget zit laat ze ze niet zien.
pi_221002315
Ik zie nu pas het haar van Debbie. Wie heeft daar verkeerd gezeten met de schaar? En die jurk, ja hou hem maar voor een feestje, ze heeft weer een verrassingsbox gekocht met meuk.
pi_221002318
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:52 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Die jongste van Faye Bone (waarom heeft ze nog steeds de naam van haar ex man???) mocht haar speen ook tijdens rust momentjes. Dat meisje was toen al 6 ofzo. Je moet kinderen daar toch ook in beschermen lijkt me.
6 is wel heel oud voor een speen 👀
pi_221002323
Debbie heeft weer eens een pakketje gekocht met verloren pakketjes, op vinted heeft ze weer allemaal tech dingen daarvan erop gezet.
En wat ziet ze er weer uit
pi_221002360
Ik zie dat Sanneke voor de Bassie look wilt gaan.
pi_221002390
Ik heb vanmiddag de nieuwste aflevering van de podcast Op zoek naar Marlotte: Het vervolg geluisterd. Daarin worden een aantal kenmerken van een aantal diagnoses besproken. Ik zie toch wel een aantal raakvlakken met een aantal van onze flu flu’s.
pi_221002419
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer eens een pakketje gekocht met verloren pakketjes, op vinted heeft ze weer allemaal tech dingen daarvan erop gezet.
En wat ziet ze er weer uit
Wat een meuk weer 🤣😂 echt zo de reden dat ik never zo een pakket zou kopen... wat moet je er mee?
En die jurk 😂🤣 ik zou helemaal gek worden van die rare mouw/schouder.. en hoe bedoelt ze "hij is niet mijn maat" OK hij is te lang maar hangt niet als zak om haar lijf 🤷
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')