abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221000334
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221000346
Ohjee, dit is het influencers-topic... heb iets niet goed gedaan. Zou een mod dit willen fixen voor mij. Thanx!
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 12:14:32 #3
184769 crew  Deisyy
pi_221000376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:10 schreef AnnArt het volgende:
Ohjee, dit is het influencers-topic... heb iets niet goed gedaan. Zou een mod dit willen fixen voor mij. Thanx!
Gefixt!

Goede TT ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:19:22 #4
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221000406
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:07 schreef AnnArt het volgende:
Onzinnige opmerking in zogenaamde bezorgde moedermodus: Hij moet van mij zijn motor na laten kijken. Om vervolgens een uitlaat met een deuk te laten zien.
A. Alsof J zelf niet wil dat zijn motor weer goed rijdt.
B. Je hebt er idd geen klap verstand van, AM.
Van wat wel? 🤣🤣🤣
pi_221000483
Aub geen heel topic met ervaringsverhalen over spenen ^O^
pi_221000555
Sanne geeft toe: ik slaap heel veel.
pi_221000601
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:29 schreef Hyacinth het volgende:
Aub geen heel topic met ervaringsverhalen over spenen ^O^
😂😂

Wat heeft S de krullen er mooi in. #AM
pi_221000624
Wat sneu voor Sanneke dat Dion een garage heeft gereserveerd op 50 minuten lopen. Snapt hij dan niet dat dit zonde is van haar tijd in Antwerpen? Wie gaat er nu 50 minuten lopen door Antwerpen heen en iets van de stad zien, als er ook gewoon gevreten en geshopt kan worden daar!
pi_221000635
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:48 schreef Hope88 het volgende:
Wat sneu voor Sanneke dat Dion een garage heeft gereserveerd op 50 minuten lopen. Snapt hij dan niet dat dit zonde is van haar tijd in Antwerpen? Wie gaat er nu 50 minuten lopen door Antwerpen heen en iets van de stad zien, als er ook gewoon gevreten en geshopt kan worden daar!
Ik vraag me dus oprecht af of zij die 50 minuten wel in 1 keer kan wandelen...
pi_221000718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:50 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vraag me dus oprecht af of zij die 50 minuten wel in 1 keer kan wandelen...
Hij zal Sanneke wel voor de deur af mogen zetten. Ze hebben toch gewoon P&R's daar met OV naar de stad, ik snap dit niet zo geloof ik. Of heeft mevrouw weer een 'lekker goedkoop' appartementje geboekt zonder te kijken of ze kan parkeren en er OV is. Een weekend klagen vanaf de bank dan maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 10-06-2026 13:17:31 ]
pi_221000817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:59 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hij zal Sanneke wel voor de deur af mogen zetten. Ze hebben toch gewoon P&R's daar met OV naar de stad, ik snap dit zo geloof ik. Of heeft mevrouw weer een 'lekker goedkoop' appartementje geboekt zonder te kijken of ze kan parkeren en er OV is. Een weekend klagen vanaf de bank dan maar.
Het hele concept van OV is volgens mij aan Sanneke voorbij gegaan
I can't help it, if I'm lucky
pi_221000882
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het hele concept van OV is volgens mij aan Sanneke voorbij gegaan
Ik denk het, want ik zie P&R's voor 1 euro per dag en de 2e dag kost dan 3,-. Dus komen ze op 4,-, dus ik ga ervan uit dat ze op een P&R staan. Na 50 minuten lopen is zij al moe en de dag van vertrek, zitten ze met alle zooi en de auto en parkeren in de stad is te duur, dus die zijn zondag voor 13.00 uur weer thuis gok ik. Ik ben benieuwd hoeveel ze van de stad gaan zien :s)
pi_221001106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 06:18 schreef Keesie123 het volgende: Ik snap niks van die Vinted dingen van Pascal. Hoe komt ze aan zoveel meuk (die Nijntjes??)? Waarom moet ineens alles verkocht (heeft ze geld nodig?)?? Wie maakt die foto’s, wie pakt alles in en vooral: wie brengt het weg? Ik hoop toch daf ze het zelf niet doet maar ik hoop ook dat ze haar moeder niet inzet.
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat haar moeder dit grotendeels doet. Pascal kan niet meer zelfstandig en zonder rolstoel naar buiten. En al die foto's maken, online plaatsen, Vinted bijhouden, en pakketjes versturen zie ik haar niet doen in deze staat. Het is hier al eens eerder gezegd; dat verkopen van al die bezittingen lijkt op het treffen van voorbereidingen

[ Bericht 2% gewijzigd door JaneDoe op 10-06-2026 14:55:53 ]
pi_221001232
Am vindt het sneu voor Jim.

Nou sorry hoor, als je als volwassen man zo vaak een ongeluk hebt met je motor en je hebt bovendien meerdere motoren dan vind ik daar werkelijk niks zieligs aan!
pi_221001257
drielingmoeder Tatiana haar doel is 450.000,- binnen te halen. Als de schuldeisers niet akkoord gaan met het aangeboden bedrag, krijgt iedereen zijn/haar geld terug. Het is nogal een bedrag.
pi_221001275
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:40 schreef Lodelie het volgende:
Am vindt het sneu voor Jim.

Nou sorry hoor, als je als volwassen man zo vaak een ongeluk hebt met je motor en je hebt bovendien meerdere motoren dan vind ik daar werkelijk niks zieligs aan!
Sneu? Ik weet niet of ze gedeeld heeft hoe hij een ongeluk gehad heeft en of het eenzijdig was of niet, maar iemand die wheelies trekt op de openbare weg (wat zijn moeder filmt) en dan zelf een keer gaat liggen heb ik weinig medelijden mee, dan hoor je niet echt op een motor te zitten uberhaupt.
pi_221001319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:48 schreef Hope88 het volgende:
Ze is gewoon te lui om te lopen.

Zou de bakfiets eigenlijk nog te koop staan?
pi_221001346
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:44 schreef papierentas het volgende:
drielingmoeder Tatiana haar doel is 450.000,- binnen te halen. Als de schuldeisers niet akkoord gaan met het aangeboden bedrag, krijgt iedereen zijn/haar geld terug. Het is nogal een bedrag.
Gierige Judith heeft gewoon gedoneerd! Die zag ik even niet aankomen
pi_221001352
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Staat nog op marktplaats... voor dat geld koop je een nieuwe.. dus moet je wel echt dom zijn om deze voor dit bedrag te kopen
pi_221001362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Hij staat niet meer op filmpjes van de tuin, maar kan natuurlijk achter de schuur staan, maar de advertentie was er 1,5 week geleden ook niet meer van te vinden. Al zou ik hem als ik hen was niet verkocht hebben, zodat ze eens uitjes zoals gister kan doen, maarja niemand heeft haar dat verteld.

Oh, hij staat inderdaad nog te koop. Gek, kon hem niet meer vinden, nu wel.
pi_221001388
Ze willen duidelijk het onderste uit de kan en erop verdienen. Hoogste bod is nu 1200,- ik zou maar zorgen dat je akkoord gaat met die bieder, dan ben je hem kwijt.
pi_221001468
Waarom krijg ik het gevoel alsof Sanneke naar een of ander 3e wereld land gaat ver weg wat nog totaal niet echt ontdekt is door de tourist?
Misschien denk ik te makkelijk... Antwerpen is even ver rijden zowat als Rotterdam....
Ze noemt winkels die ook in Rotterdam zitten 🤷 ze vind lopen zonde van haar tijd.... 🤔 moet je 50 minuten door een beige tunnel lopen? Je loopt toch door een stad?
En ze is bang niet te weten waar te eten.. 🤦‍♂️ dat hele centrum is eettentjes... er zit vast iets bij!
Ze beweert er al eens geweest te zijn 🤣😂 ik ook en begrijp niets van haar verhaal 🤷
pi_221001585
Gierige Judith ziet dit gewoon als reclame en waarschijnlijk een aftrekpost.

Tatiana vraagt een bizar bedrag. Ik zou mijn geld liever gunnen aan zieken kinderen.

Ze kan gewoon een normale job zoeken, echt werken ipv kinderarbeid! Paar jaar knokken en op je blaren zitten en klaar! Vind het echt absurd, beschamend
pi_221001596
Zelfs Judith heeft gedoneerd aan Tatiana.
pi_221001676
Ik ben gestopt met Sanneke volgen, omdat zij echt pure walging bij mij opwekt. Er is werkelijk niks leuk aan haar. En dat domme gezwets wat alleen maar onderstreept hoe klein haar wereld is en hoe verdomde lui ze wel niet is, vreselijk.
Ik kijk echt uit naar de dag dat Mijan haar op elk vlak voorbij gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')