Gefixt!quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:10 schreef AnnArt het volgende:
Ohjee, dit is het influencers-topic... heb iets niet goed gedaan. Zou een mod dit willen fixen voor mij. Thanx!
Van wat wel? 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:07 schreef AnnArt het volgende:
Onzinnige opmerking in zogenaamde bezorgde moedermodus: Hij moet van mij zijn motor na laten kijken. Om vervolgens een uitlaat met een deuk te laten zien.
A. Alsof J zelf niet wil dat zijn motor weer goed rijdt.
B. Je hebt er idd geen klap verstand van, AM.
😂😂quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:29 schreef Hyacinth het volgende:
Aub geen heel topic met ervaringsverhalen over spenen
Ik vraag me dus oprecht af of zij die 50 minuten wel in 1 keer kan wandelen...quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:48 schreef Hope88 het volgende:
Wat sneu voor Sanneke dat Dion een garage heeft gereserveerd op 50 minuten lopen. Snapt hij dan niet dat dit zonde is van haar tijd in Antwerpen? Wie gaat er nu 50 minuten lopen door Antwerpen heen en iets van de stad zien, als er ook gewoon gevreten en geshopt kan worden daar!
Hij zal Sanneke wel voor de deur af mogen zetten. Ze hebben toch gewoon P&R's daar met OV naar de stad, ik snap dit niet zo geloof ik. Of heeft mevrouw weer een 'lekker goedkoop' appartementje geboekt zonder te kijken of ze kan parkeren en er OV is. Een weekend klagen vanaf de bank dan maar.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:50 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vraag me dus oprecht af of zij die 50 minuten wel in 1 keer kan wandelen...
Het hele concept van OV is volgens mij aan Sanneke voorbij gegaanquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:59 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hij zal Sanneke wel voor de deur af mogen zetten. Ze hebben toch gewoon P&R's daar met OV naar de stad, ik snap dit zo geloof ik. Of heeft mevrouw weer een 'lekker goedkoop' appartementje geboekt zonder te kijken of ze kan parkeren en er OV is. Een weekend klagen vanaf de bank dan maar.
Ik denk het, want ik zie P&R's voor 1 euro per dag en de 2e dag kost dan 3,-. Dus komen ze op 4,-, dus ik ga ervan uit dat ze op een P&R staan. Na 50 minuten lopen is zij al moe en de dag van vertrek, zitten ze met alle zooi en de auto en parkeren in de stad is te duur, dus die zijn zondag voor 13.00 uur weer thuis gok ik. Ik ben benieuwd hoeveel ze van de stad gaan zienquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:07 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het hele concept van OV is volgens mij aan Sanneke voorbij gegaan
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat haar moeder dit grotendeels doet. Pascal kan niet meer zelfstandig en zonder rolstoel naar buiten. En al die foto's maken, online plaatsen, Vinted bijhouden, en pakketjes versturen zie ik haar niet doen in deze staat. Het is hier al eens eerder gezegd; dat verkopen van al die bezittingen lijkt op het treffen van voorbereidingenquote:Op woensdag 10 juni 2026 06:18 schreef Keesie123 het volgende: Ik snap niks van die Vinted dingen van Pascal. Hoe komt ze aan zoveel meuk (die Nijntjes??)? Waarom moet ineens alles verkocht (heeft ze geld nodig?)?? Wie maakt die foto’s, wie pakt alles in en vooral: wie brengt het weg? Ik hoop toch daf ze het zelf niet doet maar ik hoop ook dat ze haar moeder niet inzet.
Sneu? Ik weet niet of ze gedeeld heeft hoe hij een ongeluk gehad heeft en of het eenzijdig was of niet, maar iemand die wheelies trekt op de openbare weg (wat zijn moeder filmt) en dan zelf een keer gaat liggen heb ik weinig medelijden mee, dan hoor je niet echt op een motor te zitten uberhaupt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:40 schreef Lodelie het volgende:
Am vindt het sneu voor Jim.
Nou sorry hoor, als je als volwassen man zo vaak een ongeluk hebt met je motor en je hebt bovendien meerdere motoren dan vind ik daar werkelijk niks zieligs aan!
Ze is gewoon te lui om te lopen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:48 schreef Hope88 het volgende:
Wat sneu voor Sanneke dat Dion een garage heeft gereserveerd op 50 minuten lopen. Snapt hij dan niet dat dit zonde is van haar tijd in Antwerpen? Wie gaat er nu 50 minuten lopen door Antwerpen heen en iets van de stad zien, als er ook gewoon gevreten en geshopt kan worden daar!
Gierige Judith heeft gewoon gedoneerd! Die zag ik even niet aankomenquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:44 schreef papierentas het volgende:
drielingmoeder Tatiana haar doel is 450.000,- binnen te halen. Als de schuldeisers niet akkoord gaan met het aangeboden bedrag, krijgt iedereen zijn/haar geld terug. Het is nogal een bedrag.
Staat nog op marktplaats... voor dat geld koop je een nieuwe.. dus moet je wel echt dom zijn om deze voor dit bedrag te kopenquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is gewoon te lui om te lopen.
Zou de bakfiets eigenlijk nog te koop staan?
Hij staat niet meer op filmpjes van de tuin, maar kan natuurlijk achter de schuur staan, maar de advertentie was er 1,5 week geleden ook niet meer van te vinden. Al zou ik hem als ik hen was niet verkocht hebben, zodat ze eens uitjes zoals gister kan doen, maarja niemand heeft haar dat verteld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is gewoon te lui om te lopen.
Zou de bakfiets eigenlijk nog te koop staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |