Lees mijn laatste zin eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:38 schreef Cosima het volgende:
dan heeft Noah gewonnen denk ik en Salar en Chess naar huis ivm de relationships? voorstukje van bezoek van Thomas beloofde niet veel goeds.
maar weet je zeker dat hun thuis zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik eerst ook vanwege die opmerking. Maar hoe ze 'zeker' zegt, die armband en de 'meer bescheiden' borstomvang denk ik toch Julia. Ook de kledingstijl is meer Julia (niet bimbo-Valentijne-achtig) en lijkt het meer op krullend dan stijl haar. Julia kon trouwens ook best wel ruziemaken/zeiken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat die tease in die insta story dus eerder Valentijne is dan Julia. Valentijne vind ik net als die broer Casper een aardige ruzie zoeker. It's all in the family.
Nee dat is allemaal geplandquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Las overigens dat deze 3 niet het backup plan is van de quitters Salar, Chess en Noah. Dit stond al in de planning deze comeback
Mercedes woont in Amersfoort toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Salar inderdaad exit helaas en schijnt zelfs met een clubje al in Amersfoort gespot te zijn. Of dat hetzelfde clubje is als waar hij de loods mee heeft verlaten weet ik niet. Ze schijnen allemaal in een app groep te zitten als ze het programma verlaten, winnaars, verliezers en quitters.
Roland heeft deze cyclus gewonnen.
Van alle deelnemers die ze terug kunnen vragen zijn het deze drie? WTFquote:
Nee ergens in Overijssel dacht ik.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mercedes woont in Amersfoort toch?
En Roland gewonnen? YESS![]()
Leiden.quote:
Nog niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Casper en Roma gaat zeker gebeuren, allebei nog makkelijker dan een legpuzzel van 2 stukken.
Ik mag hopen van niet. SlooMaa is een zeikwijf, Huilliea Is ook een zeikwijf en Valentino is óók een zeikwijfquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:16 schreef LionHeart het volgende:
Het nieuwe filmpje op insta is 100% Roma
quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:16 schreef LionHeart het volgende:
Het nieuwe filmpje op insta is 100% Roma
Zintechnisch klopt het wel.quote:
Dit is toch niet Julia!! Ik zie daar eerder Melanie in! Julia heeft ook blauwe ogen en veel appeligere wangen.quote:
Armband klopt dan weer wel met Julia.quote:
Past Roma wel in die kussenkist?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Casper en Roma gaat zeker gebeuren, allebei nog makkelijker dan een legpuzzel van 2 stukken.
Dat gaan er een heleboel niet leuk vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Valentijne is een attention seeker. Dat bleek ook toen ze op bezoek kwam bij Casper, alle aandacht trekken en iedereen van repliek geven.
Melanie ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Op die foto leek het ook niet echt op Julia inderdaad maar meer op dat meisje wat het met Beau deed in de eerste cyclussen.
Prima oplossing zo .quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:36 schreef Gia het volgende:
Trouwens, top-idee, dit topic. Kan er ook niet per ongeluk gespoilerd worden in het andere topic en je hebt toch de mogelijkheid over de spoilers te ventileren. Je moest zo op je woorden letten.
Denk dat ik de hele cyclus in het andere topic zit en aan het eind hier.
Ja die ja. Maar foto's kunnen met AI bewerkt zijn bij die foto die ik van TikTok deelde.quote:
En Mel heeft tegenwoordig een dierenkanaal op FB.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
Dat plaatje met die drie is duidelijk AI, en zelfs dan zie ik er 0% Melanie in, vooruit 1 dan, vanwege krullen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja zie haar ook nog wel eens langskomen op insta. Ondanks dat ik me toen aan haar heb zitten ergeren vanwege dat geplak aan Beau, is achteraf te zeggen dat zij nog best normaal was (in vergelijking met wat er intussen allemaal aan mafklappers die loods in is geweestquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mel heeft tegenwoordig een dierenkanaal op FB.
Wat ze best leuk doet.
Ik dacht dus exact hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zie haar ook nog wel eens langskomen op insta. Ondanks dat ik me toen aan haar heb zitten ergeren vanwege dat geplak aan Beau, is achteraf te zeggen dat zij nog best normaal was (in vergelijking met wat er intussen allemaal aan mafklappers die loods in is geweest)
En DJ.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Denk ook weer een wannabe influencer. https://www.instagram.com/wesleytollenaar/
De enige die dat kan is Robert. Zou anders niet weten wie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/reel/2064370844444562?locale=nl_NL
[ afbeelding ]
Kan niet want in de clip is het iemand die terugkomt.quote:
Je weet toch wel een beetje hoe die introteksten gaan ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Diederik inderdaad. Zou kunnen. Wel een aardige gast voordat hij met dat kind van hem ging. Maar 'iemand onder de tafel lullen' dat viel toch wel mee?
Was ook mijn eerste ingeving, een gast waar DB geen moer aan heeft, zijn "kwaliteit" was alleen conttinue janke&skreewe tegen zijn slaafs spelende "vriendinetje" Brittquote:
Maar hij is nu wat ouder en wijzer toch ? En weet hoe de hazen lopen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste ingeving, een gast waar DB geen moer aan heeft, zijn "kwaliteit" was alleen conttinue janke&skreewe tegen zijn slaafs spelende "vriendinetje" Britt
Zijn oude rol aannemen? plus wat relscriptjes van Febo, het is een onaangename gastquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hij is nu wat ouder en wijzer toch ? En weet hoe de hazen lopen.
Dat zit er zeker dik in dan. En verder de hele dag in de zon liggen het liefst.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn oude rol aannemen? plus wat relscriptjes van Febo, het is een onaangename gast
Waarvan is ie dan terug? Hij zegt: "Het is al even geleden, maar ik ben terug. In het spel werd ik een klootzak genoemd, maar ik kan best aardig zijn."quote:
Het scheelt in iedergeval een klein beetje dat ze geen Echte Ouwe Lijken meer uit de kast halenquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zit er zeker dik in dan. En verder de hele dag in de zon liggen het liefst.
Er komt een nieuwe uit Geleen, een dame en die Wesley.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:55 schreef Gia het volgende:
Dus, Diederik, Roma, Valentijne en Julia, tot nu toe. Nog 3 te gaan, dan toch? Worden dat allemaal oud bondgenoten? Dat is toch helemaal niet leuk!
In principe kan het wel. Binnenkort vast een opdracht dat ze Oranje mogen zien voetballen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:58 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja want er is geen tv te kijken in de loods.
En Diederikquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Julia komt terug, promo op insta.
Maar lees ook dat Roma en Valentijne er weer in gaan. Wat een armoe zeg, dat wordt een zomerstop.
edit: precies, dat zag ik ook
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatiefquote:
Oudjes uit EJVJL importeren in DB is nu wel een beeje uitgemolken toch hoop ik?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatief
Jeffrey en Wendy zou ik echt leuk vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatief
quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oudjes uit EJVJL importeren in DB is nu wel een beeje uitgemolken toch hoop ik?
Haha nee, niet als deelnemers in de Bondgenoten, maar als programma om te kijken in plaats van de bondgenoten, ik bedoel, als we dan toch op herhaling gaan .....quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeffrey en Wendy zou ik echt leuk vinden.
JVJL The next year , zoiets ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Haha nee, niet als deelnemers in de Bondgenoten, maar als programma om te kijken in plaats van de bondgenoten, ik bedoel, als we dan toch op herhaling gaan .....
Nee, gewoon de herhalingen, die staan op Videoland, maar ze worden vanaf deze week ook uitgezonden op SBS9 rond 18:30. Aflevering 1 was afgelopen maandag, dus je bent zo weer bij als je weer dagelijks 1 afl. wil gaan kijkenquote:
Heb ze laatst allemaal al gekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, gewoon de herhalingen, die staan op Videoland, maar ze worden vanaf deze week ook uitgezonden op SBS9 rond 18:30. Aflevering 1 was afgelopen maandag, dus je bent zo weer bij als je weer dagelijks 1 afl. wil gaan kijken
Daar hadden ze ook wel iets aan gedaan. En niet alleen wat casting betreft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Ben nu met de eerste BB van lange tijd uit 2021 aan het terug kijken. Maar dat is ook niet alles hoor, vanaf het seizoen dat Salar won begon het beter te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die blijven niet lang paar maandjes verwacht ikquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Julia is dus ook weer gebeld om terug te komen.
Wat een armoe..
Vraag me wel af of er lui gebeld zijn die geweigerd hebben..
Gaat om een nieuwe Wesleyquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Scottie16 het volgende:
Dus Chess is er ook uit, omdat Thomas niet meer wilde wachten of?
En komt Wesley ook terug, is die relatie nog goed met ?
Diederik? Bah bah arrogante eikel
Roma leuk
Julia Drama
'Paar maandjes' niet lang? Goeie genade, 1 aflevering met zombie Roma is me al te lang.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Die blijven niet lang paar maandjes verwacht ik
Misschien heeft ze nieuwe pruiken nodig, niet voor een jaar zitten, maar komt ze "even " de Ton winnenquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Julia is dus ook weer gebeld om terug te komen.
Wat een armoe..
Vraag me wel af of er lui gebeld zijn die geweigerd hebben..
Ik vind dat nooit wat aan dat oude deelnemers terug komen, waarom.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen nog de hele zomer vullen met Ouwe Meuk.. ze staan te wanhopig popelen om alsjeblieft gebeld te worden![]()
[ afbeelding ]
Jah en je weet nu al dat ze met een ander vaatje komen tappen, want ja net als toendoen is niet leuk natuurlijk, het is geen rusthuis voor saaie ouwe vermoeide ex deelnemers.. en fijn relscriptje mee is te verwachtenquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit wat aan dat oude deelnemers terug komen, waarom.
Dan nog, weg met die oudbewonersquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah en je weet nu al dat ze met een ander vaatje komen tappen, want ja net als toendoen is niet leuk natuurlijk, het is geen rusthuis voor saaie ouwe vermoeide ex deelnemers.. en fijn relscriptje mee is te verwachten
Ik hoop wel dat ze ondertussen naar logopedie is geweest. Dat was echt raar, dat slome gepraat af en toe.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaat om een nieuwe Wesley
De Wesley die jij bedoelt is nog steeds met Donna en die gaan echt niet meer terug naar het programma. "Leuk om naar te kijken, maar daar zou ik nu niet meer aan meedoen.”
[..]
'Paar maandjes' niet lang? Goeie genade, 1 aflevering met zombie Roma is me al te lang.
Een maandje in de Min zou haar goed doenquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Meestal komen ze slanker de loods in dan dat ze er uit gaan, maar dat is bij Roma anders...Ze ziet er nu echt uit als kloontje het reuzenkind.
Ik zag het net voorbij komen. Nog even en ze kunnen het programma de oud bond genoten gaan noemen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:28 schreef freaky40 het volgende:
Diederik presenteert zich.
https://www.instagram.com/reels/DZck9VtkTJ0/
Diederik, Slooma, Julia, en Valentinio.. dat wordt dus veel veel op randen van bedden zitten janke en mekkerenquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het net voorbij komen. Nog even en ze kunnen het programma de oud bond genoten gaan noemen.
Zullen er geen aanmeldingen meer binnen Emmen? Al dat ouwe spul terug.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Diederik, Slooma, Julia, en Valentinio.. dat wordt dus veel veel op randen van bedden zitten janke en mekkeren
Vast wel in cycl31 als de Ouwe Meuk van Cycl30 er achter is dat ze nix meer scorenquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er geen aanmeldingen meer binnen Emmen? Al dat ouwe spul terug.
Er komen gewoon aanmeldingen binnen aldus Jan gisteren in Shownieuws. Maar vorig jaar hadden ze ook 4 oud bewoners terug. Begint een traditie te worden dus.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er geen aanmeldingen meer binnen Emmen? Al dat ouwe spul terug.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:53 schreef Dotteke het volgende:
De 4 nieuwe worden een nieuw hondje en de eindprijs wordt verschillend. De ene keer meer de andere keer minder. Was net op tv
Gaat altijd lekker met mobiel fokken 😰quote:
De terugkeerders vind ik te aangekondigd, zomercycles aandachttrekkend. Denk als 5de tijdelijk bondje. Spelen 1 of 2 maanden mee en gaan erna weer.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:53 schreef Dotteke het volgende:
De 4 nieuwe worden een nieuw bondje en de eindprijs wordt verschillend. De ene keer meer de andere keer minder. Was net op tv
Ja klopt. Als 5de bondje. We gaan zien. Alles wordt daar altijd O groots gemaakt in die vooruitblikken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:34 schreef JJ76 het volgende:
[..]
De terugkeerders vind ik te aangekondigd, zomercycles aandachttrekkend. Denk als 5de tijdelijk bondje. Spelen 1 of 2 maanden mee en gaan erna weer.
×××oops lees nu dat iets dergelijks inderdaar al gemeld was×××
Vorig jaar zomer bleven er 1 of 2 over bij de volgende cyclus. Uiteindelijk zijn die 4 echt niet na de cyclus er na nog in de show.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:34 schreef JJ76 het volgende:
[..]
De terugkeerders vind ik te aangekondigd, zomercycles aandachttrekkend. Denk als 5de tijdelijk bondje. Spelen 1 of 2 maanden mee en gaan erna weer.
×××oops lees nu dat iets dergelijks inderdaar al gemeld was×××
Komt de tent dan terug in de tuin? Ze passen niet met z'n vieren in de facetime-met-familie kamer.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Als 5de bondje. We gaan zien. Alles wordt daar altijd O groots gemaakt in die vooruitblikken.
Ik wil het eerst nog zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:39 schreef Cirilico het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Julia graag met Salar in een bondje zou willen. Ben blij dat die weg is iig.
Wat zijn die filmpjes op vakanties, feesten en festivals dan allemaal nep. Of is de keerzijde dat je in de buitenwereld nog steeds een nobody bent ?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:03 schreef 5thencounter het volgende:
Het is vreselijk "Buiten" dus.. Het leven IN de Loods is blijkbaar beter![]()
[ afbeelding ]
John Welten Coockiecartoons
Ik heb die Polonaises&Party's gezien... Thomas heeft helemaal geen trek meer in die Kleefkutquote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zijn die filmpjes op vakanties, feesten en festivals dan allemaal nep. Of is de keerzijde dat je in de buitenwereld nog steeds een nobody bent ?
Maar hij is er nog niet van af.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb die Polonaises&Party's gezien... Thomas heeft helemaal geen trek meer in die Kleefkut
Ja dat klopt, de sukkel blijft maar komt goed beloven en "Ik ben er voor je straks.." dat zijn geen goeie antwoordenquote:
Vluchten kan niet meer . Ze heeft hun hele toekomst samen al in haar hoofd uitgestippeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat klopt, de sukkel blijft maar komt goed beloven en "Ik ben er voor je straks.." dat zijn geen goeie antwoorden
Of wellicht dat ze dan weer even in die bubbel zitten, omdat ze met elkaar zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zijn die filmpjes op vakanties, feesten en festivals dan allemaal nep. Of is de keerzijde dat je in de buitenwereld nog steeds een nobody bent ?
Zou heel goed kunnen. Want wat zij hebben meegemaakt weten wij niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:57 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Of wellicht dat ze dan weer even in die bubbel zitten, omdat ze met elkaar zijn
Ze nemen hun vakantiedagen op, en dan zijn ze er weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Chess maar ook Salar komen eerder terug dan iedereen denkt ga ik vanuit. Je leest het hier als eerst...
Net als Floris.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze nemen hun vakantiedagen op, en dan zijn ze er weer.
Het was een geweldige ervaring en we gaan nu kijken hoe we het in hier buiten gaan ervaren. Zoiets ?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik maak me al zorgen voor die eindeloze BoulevardBullshit straks .. De Thomas, De Chest, De Saler, De Mercedes voor de 10x keer
De BuitenSoap? ja dat is goedkoop scoren inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was een geweldige ervaring en we gaan nu kijken hoe we het in hier buiten gaan ervaren. Zoiets ?
Tja, misschien is door zijn lang leve de lol gedrag buiten de loods het meeste van z'n winst al in rook opgegaan? Ik zag ook heel veel feestzooi en vakanties van hem voorbij komen inderdaad. Als je wint heb je vrienden, maar als het geld op is gaat 99% weer z'n eigen weg. Thomas dacht zeker dat alle aandacht oprecht was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste filmpjes waren best heel triest. Hij kreeg totaal geen aandacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Tja, misschien is door zijn lang leve de lol gedrag buiten de loods het meeste van z'n winst al in rook opgegaan? Ik zag ook heel veel feestzooi en vakanties van hem voorbij komen inderdaad. Als je wint heb je vrienden, maar als het geld op is gaat 99% weer z'n eigen weg. Thomas dacht zeker dat alle aandacht oprecht was.
Dat is hun eigen schuld met die laatste oersaaie super bezuinigde (exits, afgevoerd via de achterkant met een taxi zonder studiomomentquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:19 schreef freaky40 het volgende:
Boulevard vind DB ook ineens interessante content. Zowaar eens aandacht voor wat de concurrent brengt terwijl ze zelf falen om iets soortgelijks te proberen op RTL 5 b.v. Die zijn echt kapot zuur dat ze BB niet meer hebben.
Daarom nu zeker doom en gloom.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste filmpjes waren best heel triest. Hij kreeg totaal geen aandacht.
Ik zie toch liever iets wat lijkt op EJVJL terug. Maar die plek is nu bezet door De Bondgenoten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:30 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben het gewoon kapot gemaakt. Zonde. Maar het zal me niets verwonderen dat we ergens in augustus weer een oproep zien dat ze Big Brother weer terug brengen op een nieuwe locatie want de vorige is immers afgebroken inmiddels.
Ja hou dan ook gewoon op met ai voor deze onzin te gebruiken. met die hilarische plaatjes ook elke keer. mensen beseffen niet dat ai enorme milieu impact heeft. ik cringe echt elke keer van de onzin die jij hier neer plempt met je ai shit. het boeit zo niet wat ai zegt. we zitten op een forum, praat gewoon zelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen.. heb je ook geen zak aan VrindjeAI , die weet eigenlijk ook nix.. Lang Leven AI![]()
Ik heb even gezocht, maar er is op dit moment nog geen betrouwbaar en officieel overzicht te vinden van wie er nú op de nominatie staan in de allernieuwste fase van De Bondgenoten. De huidige informatie gaat vooral over de overgang van cyclus 29 naar cyclus 30 en de terugkeer van oud-deelnemers.
Wat wel rondgaat op fansites en fora:
Er zijn sterke geruchten dat cyclus 29 is gewonnen door De Vossen.
Op spoilerfora wordt gespeculeerd dat onder andere Noah ver is gekomen en dat Salar en Chess mogelijk zijn vertrokken, maar dat is niet officieel bevestigd.
Bij de start van cyclus 30 keren oud-deelnemers als Julia, Roma, Diederik en Valentijne terug in het spel.
Als je de uitzending van gisteren of vandaag hebt gezien en mij vertelt welk bondje de proef verloor, kan ik waarschijnlijk vrij nauwkeurig reconstrueren welke deelnemers vervolgens risico liepen om naar huis gestuurd te worden. Ook kan ik voor je uitzoeken welke deelnemers momenteel volgens de kijkers de grootste kans maken om de finale van cyclus 30 te halen.
jawel daar ontstond die "ruzie" gisteren met Anouk in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Noah zou toch ook vertrekken? Heb hem nog geen hints die richting horen maken.
Dergelijke opmerkingen boeien mij ook geen moer, maar bedankt voor de moeitequote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:25 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja hou dan ook gewoon op met ai voor deze onzin te gebruiken. met die hilarische plaatjes ook elke keer. mensen beseffen niet dat ai enorme milieu impact heeft. ik cringe echt elke keer van de onzin die jij hier neer plempt met je ai shit. het boeit zo niet wat ai zegt. we zitten op een forum, praat gewoon zelf.
Natuurlijk, zodra ze erachter zijn dat Mercedes en Thomas echt niet op hun zitten te wachten, hebben ze er spijt van dat ze de ton hebben laten schieten en willen ze weer terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Chess maar ook Salar komen eerder terug dan iedereen denkt ga ik vanuit. Je leest het hier als eerst...
Ze moeten toch in principe eerst 3 maanden, en dan kunnen ze bij tekenen, toch? Ricky is er nu 2 maanden, dus dan klopt het als hij zegt dat hij nog een maand moet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Ongetwijfeld net als bij Fleuris toen. Net als bij GTST verdwijnt er ook wel eens iemand voor een paar maandjes vanwege de flex contracten wet en wordt dan weer in het script geschreven.
Overigens hoorde ik Ricky gisteren ook iets zeggen 'ik moet nu nog 1 maand' dus die zit ook aan het eind van zijn contract.
Of er komt een spel die beslist welk bondje in de tent mag/moet slapen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb begrepen dat die oud bewoners ook een nieuw bondje worden net als vorig jaar ja. Dus ze zullen wel weer in een tent verblijven.
Profiteur pur sang 'onze' Fleuris.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:45 schreef sjaakspark het volgende:
Floris profiteert flink van alle andere winnaars. Al die reisjes die hij met de winnaars maakt
Ze is er al een week uit, en ze zijn al samen op een terras gespot. Thomas gaat een weekje op vakantie, moet kunnen.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Las net dat Thomas Nederland verlaat met nog een oud bewoner om in het buitenland voetbalwedstrijden te gaan kijken
Oeps komt Chess voor niets naar huis mocht ze gaan
O dat wist ik niet eensquote:Op maandag 15 juni 2026 14:37 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze is er al een week uit, en ze zijn al samen op een terras gespot. Thomas gaat een weekje op vakantie, moet kunnen.
Mercedes was ook op schrijvers kamp toen Salar eruit kwam. Sja...
Ohw wonder. Het kind twijfelt al, het zaadje komt uit, beter zittenblijven in de Loods dat achter Thomas flierefluitert aanhobbelenquote:Op maandag 15 juni 2026 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Thomas wil gewoon rust aan zijn kop. Chess is nog sneller terug de loods in dan we denken met z'n alle.
Doet mij gelijk aan Tralie B denken. Die had ook een 'schrijverskamp' met gevangenisstraf tot gevolg.quote:
Leuk voor het non-spoiler topic, maar hier is al bevestigd dat ze toch weg is met foto's.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw wonder. Het kind twijfelt al, het zaadje komt uit, beter zittenblijven in de Loods dat achter Thomas flierefluitert aanhobbelen![]()
[ afbeelding ]
Ohw da's snel.. er staat 5uur in het spoilertje, dat is dan heel laat op Insta gezet zekerquote:Op maandag 15 juni 2026 17:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Leuk voor het non-spoiler topic, maar hier is al bevestigd dat ze toch weg is met foto's.
Leuk, hopelijk zijn er genoeg spiegels in de Loods, want daar houdt ze heel erg van, een uur geen spiegel is een uur niet geleefdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
https://www.linda.nl/cult(...)opia-de-bondgenoten/
Beau bevestigd dat ze meedoet dus.
Aub nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
https://www.linda.nl/cult(...)opia-de-bondgenoten/
Beau bevestigd dat ze meedoet dus.
Ze wilde nooit zonder make up gezien worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk zijn er genoeg spiegels in de Loods, want daar houdt ze heel erg van, een uur geen spiegel is een uur niet geleefd
Vind dat 2 totaal verschillende situaties. Mercedes was al weg op moment. En ondanks dat uiteindelijk denk ik niets wordt en zij afstandelijker is geworden naar hem, lijkt het echt alsof Thomas echt afstand wil op moment. Die zat we echt niet op te wachten dat Cheas uit loods ging. Dat ze samen afgesproken hebben lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:37 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze is er al een week uit, en ze zijn al samen op een terras gespot. Thomas gaat een weekje op vakantie, moet kunnen.
Mercedes was ook op schrijvers kamp toen Salar eruit kwam. Sja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |