abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220997838
Omdat het toch leuk soms is om over spoilers te praten. Uiteraard alleen voor degenen die dat willen.
pi_220997846
En ik ben wel heel benieuwd wat er gebeurt is dat Salar, Chess en Noah naar huis zijn gegaan.

De finale is gisteren (maandag) gespeeld. De nieuwe cyclus is dus pas op dinsdag of woensdag begonnen. Lijkt dus erg te maken te hebben met iets wat er op het eind van de cyclus is gebeurd. Wellicht tijdens de knockouts.
pi_220997926
Salar inderdaad exit helaas en schijnt zelfs met een clubje al in Amersfoort gespot te zijn. Of dat hetzelfde clubje is als waar hij de loods mee heeft verlaten weet ik niet. Ze schijnen allemaal in een app groep te zitten als ze het programma verlaten, winnaars, verliezers en quitters.
Roland heeft deze cyclus gewonnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220997933
dan heeft Noah gewonnen denk ik en Salar en Chess naar huis ivm de relationships? voorstukje van bezoek van Thomas beloofde niet veel goeds.

maar weet je zeker dat hun thuis zijn?
pi_220997987
Ja, Tiktok Jolanda heeft het altijd goed. Deze 3 hebben 24 uur aangevraagd en zijn vertrokken. Ze zijn dus alledrie geen winnaar.
pi_220998110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:38 schreef Cosima het volgende:
dan heeft Noah gewonnen denk ik en Salar en Chess naar huis ivm de relationships? voorstukje van bezoek van Thomas beloofde niet veel goeds.

maar weet je zeker dat hun thuis zijn?
Lees mijn laatste zin eens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220998868
pi_220998951
Opgeruimd staat netjes, zal ze alle 3 niet missen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')