Lees mijn laatste zin eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:38 schreef Cosima het volgende:
dan heeft Noah gewonnen denk ik en Salar en Chess naar huis ivm de relationships? voorstukje van bezoek van Thomas beloofde niet veel goeds.
maar weet je zeker dat hun thuis zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik eerst ook vanwege die opmerking. Maar hoe ze 'zeker' zegt, die armband en de 'meer bescheiden' borstomvang denk ik toch Julia. Ook de kledingstijl is meer Julia (niet bimbo-Valentijne-achtig) en lijkt het meer op krullend dan stijl haar. Julia kon trouwens ook best wel ruziemaken/zeiken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat die tease in die insta story dus eerder Valentijne is dan Julia. Valentijne vind ik net als die broer Casper een aardige ruzie zoeker. It's all in the family.
Nee dat is allemaal geplandquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Las overigens dat deze 3 niet het backup plan is van de quitters Salar, Chess en Noah. Dit stond al in de planning deze comeback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |