Denk dat hij zijn borg pissen is als hij of andere quitters vroegtijdig vertrekken.quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weer zo'n kloothommel die net aan het begin zijn bondje laat stikken. Misschien een soort van boete op zetten, gebeurt te vaak.
Misschien is Fabienne gevraagdquote:Op zaterdag 12 september 2026 07:57 schreef sjaakspark het volgende:
Fabienne en Simone kwamen toch gelijktijdig in de bondgenoten? Waarom hoeft Fabienne dan geen borg te betalen maar Simone wel. Dat werd gezegd in hun tiktok.
Hopelijk is het maar voor evenquote:Op maandag 14 september 2026 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
En de MercSchnabbel, effe bijverdienen bij Papa Mol![]()
[ afbeelding ]
Dan haak ik zo af, hou niet van zuipfeestjes, dat dronken gelal en gedrag hoeft van mij nietquote:Op maandag 14 september 2026 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Loods gaat nog een hoop zuipfeesies krijgenincl gratis een Mercedes erbij
Nou ja in dit geval moest het wel weer, de cyclusvullers van deze keer zijn zo'n beetje de vervendste en rottigste zooitje zeiklullen ooit, daar moet wel ingegrepen worden met drankquote:Op maandag 14 september 2026 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan haak ik zo af, hou niet van zuipfeestjes, dat dronken gelal en gedrag hoeft van mij niet
En de rest is een weer LLDL XXLoodsquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
Slecht nieuws van thuis voor Ricardo![]()
[ afbeelding ]
Ranking The Bitches is weer in volle gang bij de Boys idd.. kreten als " alleen voor 'm erin te hangen" vliegen alquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de rest is een weer LLDL XXLoods
Het is geen zwarte brief, toch lijkt hij behoorlijk overstuur te zijn en zal de loods denk ik verlaten. Wat Jan eerder al aankondigde dat er weer iemand de loods had verlaten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd vorige week al vermist op een spoiler van Jan zelfquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is geen zwarte brief, toch lijkt hij behoorlijk overstuur te zijn en zal de loods denk ik verlaten. Wat Jan eerder al aankondigde dat er weer iemand de loods had verlaten.
Geen zwarte brief, dacht altijd dat dat de slechte nieuwsbrenger wasquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaarquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zwarte brief, dacht altijd dat dat de slechte nieuwsbrenger was
Maar hij is wel behoorlijk van slag dus leuk is het niet
Ja bekend was al dat hij wegging. We gaan het vast vanavond horen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaar
Malgosia mist haar schoonzoontjequote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaar
Tsja wie of wat zal het zijn, hondje, poesje Opa,Oma. Neefje Nichtje, huis afgebrand.. spannendquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Malgosia mist haar schoonzoontje
Dan zou je denken een zwarte envelope, maar mssn waren die opquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja wie of wat zal het zijn, hondje, poesje Opa,Oma. Neefje Nichtje, huis afgebrand.. spannend
Dat zou een lullige mindfuck zijn als het idd om iets ernstigs gaatquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zou je denken een zwarte envelope, maar mssn waren die op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |