Of er komt een spel die beslist welk bondje in de tent mag/moet slapen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb begrepen dat die oud bewoners ook een nieuw bondje worden net als vorig jaar ja. Dus ze zullen wel weer in een tent verblijven.
Profiteur pur sang 'onze' Fleuris.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:45 schreef sjaakspark het volgende:
Floris profiteert flink van alle andere winnaars. Al die reisjes die hij met de winnaars maakt
Ze is er al een week uit, en ze zijn al samen op een terras gespot. Thomas gaat een weekje op vakantie, moet kunnen.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Las net dat Thomas Nederland verlaat met nog een oud bewoner om in het buitenland voetbalwedstrijden te gaan kijken
Oeps komt Chess voor niets naar huis mocht ze gaan
O dat wist ik niet eensquote:Op maandag 15 juni 2026 14:37 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze is er al een week uit, en ze zijn al samen op een terras gespot. Thomas gaat een weekje op vakantie, moet kunnen.
Mercedes was ook op schrijvers kamp toen Salar eruit kwam. Sja...
Ohw wonder. Het kind twijfelt al, het zaadje komt uit, beter zittenblijven in de Loods dat achter Thomas flierefluitert aanhobbelenquote:Op maandag 15 juni 2026 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Thomas wil gewoon rust aan zijn kop. Chess is nog sneller terug de loods in dan we denken met z'n alle.
Doet mij gelijk aan Tralie B denken. Die had ook een 'schrijverskamp' met gevangenisstraf tot gevolg.quote:
Leuk voor het non-spoiler topic, maar hier is al bevestigd dat ze toch weg is met foto's.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw wonder. Het kind twijfelt al, het zaadje komt uit, beter zittenblijven in de Loods dat achter Thomas flierefluitert aanhobbelen![]()
[ afbeelding ]
Ohw da's snel.. er staat 5uur in het spoilertje, dat is dan heel laat op Insta gezet zekerquote:Op maandag 15 juni 2026 17:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Leuk voor het non-spoiler topic, maar hier is al bevestigd dat ze toch weg is met foto's.
Leuk, hopelijk zijn er genoeg spiegels in de Loods, want daar houdt ze heel erg van, een uur geen spiegel is een uur niet geleefdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
https://www.linda.nl/cult(...)opia-de-bondgenoten/
Beau bevestigd dat ze meedoet dus.
Aub nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
https://www.linda.nl/cult(...)opia-de-bondgenoten/
Beau bevestigd dat ze meedoet dus.
Ze wilde nooit zonder make up gezien worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk zijn er genoeg spiegels in de Loods, want daar houdt ze heel erg van, een uur geen spiegel is een uur niet geleefd
Vind dat 2 totaal verschillende situaties. Mercedes was al weg op moment. En ondanks dat uiteindelijk denk ik niets wordt en zij afstandelijker is geworden naar hem, lijkt het echt alsof Thomas echt afstand wil op moment. Die zat we echt niet op te wachten dat Cheas uit loods ging. Dat ze samen afgesproken hebben lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:37 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze is er al een week uit, en ze zijn al samen op een terras gespot. Thomas gaat een weekje op vakantie, moet kunnen.
Mercedes was ook op schrijvers kamp toen Salar eruit kwam. Sja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |