Er komt een nieuwe uit Geleen, een dame en die Wesley.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:55 schreef Gia het volgende:
Dus, Diederik, Roma, Valentijne en Julia, tot nu toe. Nog 3 te gaan, dan toch? Worden dat allemaal oud bondgenoten? Dat is toch helemaal niet leuk!
In principe kan het wel. Binnenkort vast een opdracht dat ze Oranje mogen zien voetballen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:58 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja want er is geen tv te kijken in de loods.
En Diederikquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Julia komt terug, promo op insta.
Maar lees ook dat Roma en Valentijne er weer in gaan. Wat een armoe zeg, dat wordt een zomerstop.
edit: precies, dat zag ik ook
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatiefquote:
Oudjes uit EJVJL importeren in DB is nu wel een beeje uitgemolken toch hoop ik?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatief
Jeffrey en Wendy zou ik echt leuk vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatief
quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oudjes uit EJVJL importeren in DB is nu wel een beeje uitgemolken toch hoop ik?
Haha nee, niet als deelnemers in de Bondgenoten, maar als programma om te kijken in plaats van de bondgenoten, ik bedoel, als we dan toch op herhaling gaan .....quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeffrey en Wendy zou ik echt leuk vinden.
JVJL The next year , zoiets ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Haha nee, niet als deelnemers in de Bondgenoten, maar als programma om te kijken in plaats van de bondgenoten, ik bedoel, als we dan toch op herhaling gaan .....
Nee, gewoon de herhalingen, die staan op Videoland, maar ze worden vanaf deze week ook uitgezonden op SBS9 rond 18:30. Aflevering 1 was afgelopen maandag, dus je bent zo weer bij als je weer dagelijks 1 afl. wil gaan kijkenquote:
Heb ze laatst allemaal al gekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, gewoon de herhalingen, die staan op Videoland, maar ze worden vanaf deze week ook uitgezonden op SBS9 rond 18:30. Aflevering 1 was afgelopen maandag, dus je bent zo weer bij als je weer dagelijks 1 afl. wil gaan kijken
Daar hadden ze ook wel iets aan gedaan. En niet alleen wat casting betreft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Ben nu met de eerste BB van lange tijd uit 2021 aan het terug kijken. Maar dat is ook niet alles hoor, vanaf het seizoen dat Salar won begon het beter te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die blijven niet lang paar maandjes verwacht ikquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Julia is dus ook weer gebeld om terug te komen.
Wat een armoe..
Vraag me wel af of er lui gebeld zijn die geweigerd hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |