Mercedes woont in Amersfoort toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Salar inderdaad exit helaas en schijnt zelfs met een clubje al in Amersfoort gespot te zijn. Of dat hetzelfde clubje is als waar hij de loods mee heeft verlaten weet ik niet. Ze schijnen allemaal in een app groep te zitten als ze het programma verlaten, winnaars, verliezers en quitters.
Roland heeft deze cyclus gewonnen.
Van alle deelnemers die ze terug kunnen vragen zijn het deze drie? WTFquote:
Nee ergens in Overijssel dacht ik.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mercedes woont in Amersfoort toch?
En Roland gewonnen? YESS![]()
Leiden.quote:
Nog niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Casper en Roma gaat zeker gebeuren, allebei nog makkelijker dan een legpuzzel van 2 stukken.
Ik mag hopen van niet. SlooMaa is een zeikwijf, Huilliea Is ook een zeikwijf en Valentino is óók een zeikwijfquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:16 schreef LionHeart het volgende:
Het nieuwe filmpje op insta is 100% Roma
quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:16 schreef LionHeart het volgende:
Het nieuwe filmpje op insta is 100% Roma
Zintechnisch klopt het wel.quote:
Dit is toch niet Julia!! Ik zie daar eerder Melanie in! Julia heeft ook blauwe ogen en veel appeligere wangen.quote:
Armband klopt dan weer wel met Julia.quote:
Past Roma wel in die kussenkist?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Casper en Roma gaat zeker gebeuren, allebei nog makkelijker dan een legpuzzel van 2 stukken.
Dat gaan er een heleboel niet leuk vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Valentijne is een attention seeker. Dat bleek ook toen ze op bezoek kwam bij Casper, alle aandacht trekken en iedereen van repliek geven.
Melanie ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Op die foto leek het ook niet echt op Julia inderdaad maar meer op dat meisje wat het met Beau deed in de eerste cyclussen.
Prima oplossing zo .quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:36 schreef Gia het volgende:
Trouwens, top-idee, dit topic. Kan er ook niet per ongeluk gespoilerd worden in het andere topic en je hebt toch de mogelijkheid over de spoilers te ventileren. Je moest zo op je woorden letten.
Denk dat ik de hele cyclus in het andere topic zit en aan het eind hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |