Lees mijn laatste zin eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:38 schreef Cosima het volgende:
dan heeft Noah gewonnen denk ik en Salar en Chess naar huis ivm de relationships? voorstukje van bezoek van Thomas beloofde niet veel goeds.
maar weet je zeker dat hun thuis zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik eerst ook vanwege die opmerking. Maar hoe ze 'zeker' zegt, die armband en de 'meer bescheiden' borstomvang denk ik toch Julia. Ook de kledingstijl is meer Julia (niet bimbo-Valentijne-achtig) en lijkt het meer op krullend dan stijl haar. Julia kon trouwens ook best wel ruziemaken/zeiken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat die tease in die insta story dus eerder Valentijne is dan Julia. Valentijne vind ik net als die broer Casper een aardige ruzie zoeker. It's all in the family.
Nee dat is allemaal geplandquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Las overigens dat deze 3 niet het backup plan is van de quitters Salar, Chess en Noah. Dit stond al in de planning deze comeback
Mercedes woont in Amersfoort toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Salar inderdaad exit helaas en schijnt zelfs met een clubje al in Amersfoort gespot te zijn. Of dat hetzelfde clubje is als waar hij de loods mee heeft verlaten weet ik niet. Ze schijnen allemaal in een app groep te zitten als ze het programma verlaten, winnaars, verliezers en quitters.
Roland heeft deze cyclus gewonnen.
Van alle deelnemers die ze terug kunnen vragen zijn het deze drie? WTFquote:
Nee ergens in Overijssel dacht ik.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mercedes woont in Amersfoort toch?
En Roland gewonnen? YESS![]()
Leiden.quote:
Nog niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Casper en Roma gaat zeker gebeuren, allebei nog makkelijker dan een legpuzzel van 2 stukken.
Ik mag hopen van niet. SlooMaa is een zeikwijf, Huilliea Is ook een zeikwijf en Valentino is óók een zeikwijfquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:16 schreef LionHeart het volgende:
Het nieuwe filmpje op insta is 100% Roma
quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:16 schreef LionHeart het volgende:
Het nieuwe filmpje op insta is 100% Roma
Zintechnisch klopt het wel.quote:
Dit is toch niet Julia!! Ik zie daar eerder Melanie in! Julia heeft ook blauwe ogen en veel appeligere wangen.quote:
Armband klopt dan weer wel met Julia.quote:
Past Roma wel in die kussenkist?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Casper en Roma gaat zeker gebeuren, allebei nog makkelijker dan een legpuzzel van 2 stukken.
Dat gaan er een heleboel niet leuk vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Valentijne is een attention seeker. Dat bleek ook toen ze op bezoek kwam bij Casper, alle aandacht trekken en iedereen van repliek geven.
Melanie ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Op die foto leek het ook niet echt op Julia inderdaad maar meer op dat meisje wat het met Beau deed in de eerste cyclussen.
Prima oplossing zo .quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:36 schreef Gia het volgende:
Trouwens, top-idee, dit topic. Kan er ook niet per ongeluk gespoilerd worden in het andere topic en je hebt toch de mogelijkheid over de spoilers te ventileren. Je moest zo op je woorden letten.
Denk dat ik de hele cyclus in het andere topic zit en aan het eind hier.
Ja die ja. Maar foto's kunnen met AI bewerkt zijn bij die foto die ik van TikTok deelde.quote:
En Mel heeft tegenwoordig een dierenkanaal op FB.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
Dat plaatje met die drie is duidelijk AI, en zelfs dan zie ik er 0% Melanie in, vooruit 1 dan, vanwege krullen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja zie haar ook nog wel eens langskomen op insta. Ondanks dat ik me toen aan haar heb zitten ergeren vanwege dat geplak aan Beau, is achteraf te zeggen dat zij nog best normaal was (in vergelijking met wat er intussen allemaal aan mafklappers die loods in is geweestquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mel heeft tegenwoordig een dierenkanaal op FB.
Wat ze best leuk doet.
Ik dacht dus exact hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zie haar ook nog wel eens langskomen op insta. Ondanks dat ik me toen aan haar heb zitten ergeren vanwege dat geplak aan Beau, is achteraf te zeggen dat zij nog best normaal was (in vergelijking met wat er intussen allemaal aan mafklappers die loods in is geweest)
En DJ.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Denk ook weer een wannabe influencer. https://www.instagram.com/wesleytollenaar/
De enige die dat kan is Robert. Zou anders niet weten wie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/reel/2064370844444562?locale=nl_NL
[ afbeelding ]
Kan niet want in de clip is het iemand die terugkomt.quote:
Je weet toch wel een beetje hoe die introteksten gaan ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Diederik inderdaad. Zou kunnen. Wel een aardige gast voordat hij met dat kind van hem ging. Maar 'iemand onder de tafel lullen' dat viel toch wel mee?
Was ook mijn eerste ingeving, een gast waar DB geen moer aan heeft, zijn "kwaliteit" was alleen conttinue janke&skreewe tegen zijn slaafs spelende "vriendinetje" Brittquote:
Maar hij is nu wat ouder en wijzer toch ? En weet hoe de hazen lopen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste ingeving, een gast waar DB geen moer aan heeft, zijn "kwaliteit" was alleen conttinue janke&skreewe tegen zijn slaafs spelende "vriendinetje" Britt
Zijn oude rol aannemen? plus wat relscriptjes van Febo, het is een onaangename gastquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hij is nu wat ouder en wijzer toch ? En weet hoe de hazen lopen.
Dat zit er zeker dik in dan. En verder de hele dag in de zon liggen het liefst.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn oude rol aannemen? plus wat relscriptjes van Febo, het is een onaangename gast
Waarvan is ie dan terug? Hij zegt: "Het is al even geleden, maar ik ben terug. In het spel werd ik een klootzak genoemd, maar ik kan best aardig zijn."quote:
Het scheelt in iedergeval een klein beetje dat ze geen Echte Ouwe Lijken meer uit de kast halenquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zit er zeker dik in dan. En verder de hele dag in de zon liggen het liefst.
Er komt een nieuwe uit Geleen, een dame en die Wesley.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:55 schreef Gia het volgende:
Dus, Diederik, Roma, Valentijne en Julia, tot nu toe. Nog 3 te gaan, dan toch? Worden dat allemaal oud bondgenoten? Dat is toch helemaal niet leuk!
In principe kan het wel. Binnenkort vast een opdracht dat ze Oranje mogen zien voetballen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:58 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja want er is geen tv te kijken in de loods.
En Diederikquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Julia komt terug, promo op insta.
Maar lees ook dat Roma en Valentijne er weer in gaan. Wat een armoe zeg, dat wordt een zomerstop.
edit: precies, dat zag ik ook
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatiefquote:
Oudjes uit EJVJL importeren in DB is nu wel een beeje uitgemolken toch hoop ik?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatief
Jeffrey en Wendy zou ik echt leuk vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ook weg mogen blijven. De reruns van EJVJL lijken me een prima alternatief
quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oudjes uit EJVJL importeren in DB is nu wel een beeje uitgemolken toch hoop ik?
Haha nee, niet als deelnemers in de Bondgenoten, maar als programma om te kijken in plaats van de bondgenoten, ik bedoel, als we dan toch op herhaling gaan .....quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeffrey en Wendy zou ik echt leuk vinden.
JVJL The next year , zoiets ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Haha nee, niet als deelnemers in de Bondgenoten, maar als programma om te kijken in plaats van de bondgenoten, ik bedoel, als we dan toch op herhaling gaan .....
Nee, gewoon de herhalingen, die staan op Videoland, maar ze worden vanaf deze week ook uitgezonden op SBS9 rond 18:30. Aflevering 1 was afgelopen maandag, dus je bent zo weer bij als je weer dagelijks 1 afl. wil gaan kijkenquote:
Heb ze laatst allemaal al gekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, gewoon de herhalingen, die staan op Videoland, maar ze worden vanaf deze week ook uitgezonden op SBS9 rond 18:30. Aflevering 1 was afgelopen maandag, dus je bent zo weer bij als je weer dagelijks 1 afl. wil gaan kijken
Daar hadden ze ook wel iets aan gedaan. En niet alleen wat casting betreft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Ben nu met de eerste BB van lange tijd uit 2021 aan het terug kijken. Maar dat is ook niet alles hoor, vanaf het seizoen dat Salar won begon het beter te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die blijven niet lang paar maandjes verwacht ikquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Julia is dus ook weer gebeld om terug te komen.
Wat een armoe..
Vraag me wel af of er lui gebeld zijn die geweigerd hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |