Leiden.quote:
Nog niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Casper en Roma gaat zeker gebeuren, allebei nog makkelijker dan een legpuzzel van 2 stukken.
Ik mag hopen van niet. SlooMaa is een zeikwijf, Huilliea Is ook een zeikwijf en Valentino is óók een zeikwijfquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:16 schreef LionHeart het volgende:
Het nieuwe filmpje op insta is 100% Roma
quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:16 schreef LionHeart het volgende:
Het nieuwe filmpje op insta is 100% Roma
Zintechnisch klopt het wel.quote:
Dit is toch niet Julia!! Ik zie daar eerder Melanie in! Julia heeft ook blauwe ogen en veel appeligere wangen.quote:
Armband klopt dan weer wel met Julia.quote:
Past Roma wel in die kussenkist?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
Casper en Roma gaat zeker gebeuren, allebei nog makkelijker dan een legpuzzel van 2 stukken.
Dat gaan er een heleboel niet leuk vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Valentijne is een attention seeker. Dat bleek ook toen ze op bezoek kwam bij Casper, alle aandacht trekken en iedereen van repliek geven.
Melanie ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Op die foto leek het ook niet echt op Julia inderdaad maar meer op dat meisje wat het met Beau deed in de eerste cyclussen.
Prima oplossing zo .quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:36 schreef Gia het volgende:
Trouwens, top-idee, dit topic. Kan er ook niet per ongeluk gespoilerd worden in het andere topic en je hebt toch de mogelijkheid over de spoilers te ventileren. Je moest zo op je woorden letten.
Denk dat ik de hele cyclus in het andere topic zit en aan het eind hier.
Ja die ja. Maar foto's kunnen met AI bewerkt zijn bij die foto die ik van TikTok deelde.quote:
En Mel heeft tegenwoordig een dierenkanaal op FB.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
Dat plaatje met die drie is duidelijk AI, en zelfs dan zie ik er 0% Melanie in, vooruit 1 dan, vanwege krullen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja zie haar ook nog wel eens langskomen op insta. Ondanks dat ik me toen aan haar heb zitten ergeren vanwege dat geplak aan Beau, is achteraf te zeggen dat zij nog best normaal was (in vergelijking met wat er intussen allemaal aan mafklappers die loods in is geweestquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mel heeft tegenwoordig een dierenkanaal op FB.
Wat ze best leuk doet.
Ik dacht dus exact hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zie haar ook nog wel eens langskomen op insta. Ondanks dat ik me toen aan haar heb zitten ergeren vanwege dat geplak aan Beau, is achteraf te zeggen dat zij nog best normaal was (in vergelijking met wat er intussen allemaal aan mafklappers die loods in is geweest)
En DJ.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Denk ook weer een wannabe influencer. https://www.instagram.com/wesleytollenaar/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |