En Mel heeft tegenwoordig een dierenkanaal op FB.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
Dat plaatje met die drie is duidelijk AI, en zelfs dan zie ik er 0% Melanie in, vooruit 1 dan, vanwege krullen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja zie haar ook nog wel eens langskomen op insta. Ondanks dat ik me toen aan haar heb zitten ergeren vanwege dat geplak aan Beau, is achteraf te zeggen dat zij nog best normaal was (in vergelijking met wat er intussen allemaal aan mafklappers die loods in is geweestquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mel heeft tegenwoordig een dierenkanaal op FB.
Wat ze best leuk doet.
Ik dacht dus exact hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zie haar ook nog wel eens langskomen op insta. Ondanks dat ik me toen aan haar heb zitten ergeren vanwege dat geplak aan Beau, is achteraf te zeggen dat zij nog best normaal was (in vergelijking met wat er intussen allemaal aan mafklappers die loods in is geweest)
En DJ.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Denk ook weer een wannabe influencer. https://www.instagram.com/wesleytollenaar/
De enige die dat kan is Robert. Zou anders niet weten wie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/reel/2064370844444562?locale=nl_NL
[ afbeelding ]
Kan niet want in de clip is het iemand die terugkomt.quote:
Je weet toch wel een beetje hoe die introteksten gaan ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Diederik inderdaad. Zou kunnen. Wel een aardige gast voordat hij met dat kind van hem ging. Maar 'iemand onder de tafel lullen' dat viel toch wel mee?
Was ook mijn eerste ingeving, een gast waar DB geen moer aan heeft, zijn "kwaliteit" was alleen conttinue janke&skreewe tegen zijn slaafs spelende "vriendinetje" Brittquote:
Maar hij is nu wat ouder en wijzer toch ? En weet hoe de hazen lopen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste ingeving, een gast waar DB geen moer aan heeft, zijn "kwaliteit" was alleen conttinue janke&skreewe tegen zijn slaafs spelende "vriendinetje" Britt
Zijn oude rol aannemen? plus wat relscriptjes van Febo, het is een onaangename gastquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hij is nu wat ouder en wijzer toch ? En weet hoe de hazen lopen.
Dat zit er zeker dik in dan. En verder de hele dag in de zon liggen het liefst.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn oude rol aannemen? plus wat relscriptjes van Febo, het is een onaangename gast
Waarvan is ie dan terug? Hij zegt: "Het is al even geleden, maar ik ben terug. In het spel werd ik een klootzak genoemd, maar ik kan best aardig zijn."quote:
Het scheelt in iedergeval een klein beetje dat ze geen Echte Ouwe Lijken meer uit de kast halenquote:Op woensdag 10 juni 2026 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zit er zeker dik in dan. En verder de hele dag in de zon liggen het liefst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |