Gaat om een nieuwe Wesleyquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Scottie16 het volgende:
Dus Chess is er ook uit, omdat Thomas niet meer wilde wachten of?
En komt Wesley ook terug, is die relatie nog goed met ?
Diederik? Bah bah arrogante eikel
Roma leuk
Julia Drama
'Paar maandjes' niet lang? Goeie genade, 1 aflevering met zombie Roma is me al te lang.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Die blijven niet lang paar maandjes verwacht ik
Misschien heeft ze nieuwe pruiken nodig, niet voor een jaar zitten, maar komt ze "even " de Ton winnenquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Julia is dus ook weer gebeld om terug te komen.
Wat een armoe..
Vraag me wel af of er lui gebeld zijn die geweigerd hebben..
Ik vind dat nooit wat aan dat oude deelnemers terug komen, waarom.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen nog de hele zomer vullen met Ouwe Meuk.. ze staan te wanhopig popelen om alsjeblieft gebeld te worden![]()
[ afbeelding ]
Jah en je weet nu al dat ze met een ander vaatje komen tappen, want ja net als toendoen is niet leuk natuurlijk, het is geen rusthuis voor saaie ouwe vermoeide ex deelnemers.. en fijn relscriptje mee is te verwachtenquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit wat aan dat oude deelnemers terug komen, waarom.
Dan nog, weg met die oudbewonersquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah en je weet nu al dat ze met een ander vaatje komen tappen, want ja net als toendoen is niet leuk natuurlijk, het is geen rusthuis voor saaie ouwe vermoeide ex deelnemers.. en fijn relscriptje mee is te verwachten
Ik hoop wel dat ze ondertussen naar logopedie is geweest. Dat was echt raar, dat slome gepraat af en toe.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaat om een nieuwe Wesley
De Wesley die jij bedoelt is nog steeds met Donna en die gaan echt niet meer terug naar het programma. "Leuk om naar te kijken, maar daar zou ik nu niet meer aan meedoen.”
[..]
'Paar maandjes' niet lang? Goeie genade, 1 aflevering met zombie Roma is me al te lang.
Een maandje in de Min zou haar goed doenquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Meestal komen ze slanker de loods in dan dat ze er uit gaan, maar dat is bij Roma anders...Ze ziet er nu echt uit als kloontje het reuzenkind.
Ik zag het net voorbij komen. Nog even en ze kunnen het programma de oud bond genoten gaan noemen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:28 schreef freaky40 het volgende:
Diederik presenteert zich.
https://www.instagram.com/reels/DZck9VtkTJ0/
Diederik, Slooma, Julia, en Valentinio.. dat wordt dus veel veel op randen van bedden zitten janke en mekkerenquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het net voorbij komen. Nog even en ze kunnen het programma de oud bond genoten gaan noemen.
Zullen er geen aanmeldingen meer binnen Emmen? Al dat ouwe spul terug.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Diederik, Slooma, Julia, en Valentinio.. dat wordt dus veel veel op randen van bedden zitten janke en mekkeren
Vast wel in cycl31 als de Ouwe Meuk van Cycl30 er achter is dat ze nix meer scorenquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er geen aanmeldingen meer binnen Emmen? Al dat ouwe spul terug.
Er komen gewoon aanmeldingen binnen aldus Jan gisteren in Shownieuws. Maar vorig jaar hadden ze ook 4 oud bewoners terug. Begint een traditie te worden dus.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er geen aanmeldingen meer binnen Emmen? Al dat ouwe spul terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |