Ze nemen hun vakantiedagen op, en dan zijn ze er weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Chess maar ook Salar komen eerder terug dan iedereen denkt ga ik vanuit. Je leest het hier als eerst...
Net als Floris.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze nemen hun vakantiedagen op, en dan zijn ze er weer.
Het was een geweldige ervaring en we gaan nu kijken hoe we het in hier buiten gaan ervaren. Zoiets ?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik maak me al zorgen voor die eindeloze BoulevardBullshit straks .. De Thomas, De Chest, De Saler, De Mercedes voor de 10x keer
De BuitenSoap? ja dat is goedkoop scoren inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was een geweldige ervaring en we gaan nu kijken hoe we het in hier buiten gaan ervaren. Zoiets ?
Tja, misschien is door zijn lang leve de lol gedrag buiten de loods het meeste van z'n winst al in rook opgegaan? Ik zag ook heel veel feestzooi en vakanties van hem voorbij komen inderdaad. Als je wint heb je vrienden, maar als het geld op is gaat 99% weer z'n eigen weg. Thomas dacht zeker dat alle aandacht oprecht was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zijn die filmpjes op vakanties, feesten en festivals dan allemaal nep. Of is de keerzijde dat je in de buitenwereld nog steeds een nobody bent ?
De laatste filmpjes waren best heel triest. Hij kreeg totaal geen aandacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Tja, misschien is door zijn lang leve de lol gedrag buiten de loods het meeste van z'n winst al in rook opgegaan? Ik zag ook heel veel feestzooi en vakanties van hem voorbij komen inderdaad. Als je wint heb je vrienden, maar als het geld op is gaat 99% weer z'n eigen weg. Thomas dacht zeker dat alle aandacht oprecht was.
Dat is hun eigen schuld met die laatste oersaaie super bezuinigde (exits, afgevoerd via de achterkant met een taxi zonder studiomomentquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:19 schreef freaky40 het volgende:
Boulevard vind DB ook ineens interessante content. Zowaar eens aandacht voor wat de concurrent brengt terwijl ze zelf falen om iets soortgelijks te proberen op RTL 5 b.v. Die zijn echt kapot zuur dat ze BB niet meer hebben.
Daarom nu zeker doom en gloom.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste filmpjes waren best heel triest. Hij kreeg totaal geen aandacht.
Ik zie toch liever iets wat lijkt op EJVJL terug. Maar die plek is nu bezet door De Bondgenoten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:30 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben het gewoon kapot gemaakt. Zonde. Maar het zal me niets verwonderen dat we ergens in augustus weer een oproep zien dat ze Big Brother weer terug brengen op een nieuwe locatie want de vorige is immers afgebroken inmiddels.
Ja hou dan ook gewoon op met ai voor deze onzin te gebruiken. met die hilarische plaatjes ook elke keer. mensen beseffen niet dat ai enorme milieu impact heeft. ik cringe echt elke keer van de onzin die jij hier neer plempt met je ai shit. het boeit zo niet wat ai zegt. we zitten op een forum, praat gewoon zelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen.. heb je ook geen zak aan VrindjeAI , die weet eigenlijk ook nix.. Lang Leven AI![]()
Ik heb even gezocht, maar er is op dit moment nog geen betrouwbaar en officieel overzicht te vinden van wie er nú op de nominatie staan in de allernieuwste fase van De Bondgenoten. De huidige informatie gaat vooral over de overgang van cyclus 29 naar cyclus 30 en de terugkeer van oud-deelnemers.
Wat wel rondgaat op fansites en fora:
Er zijn sterke geruchten dat cyclus 29 is gewonnen door De Vossen.
Op spoilerfora wordt gespeculeerd dat onder andere Noah ver is gekomen en dat Salar en Chess mogelijk zijn vertrokken, maar dat is niet officieel bevestigd.
Bij de start van cyclus 30 keren oud-deelnemers als Julia, Roma, Diederik en Valentijne terug in het spel.
Als je de uitzending van gisteren of vandaag hebt gezien en mij vertelt welk bondje de proef verloor, kan ik waarschijnlijk vrij nauwkeurig reconstrueren welke deelnemers vervolgens risico liepen om naar huis gestuurd te worden. Ook kan ik voor je uitzoeken welke deelnemers momenteel volgens de kijkers de grootste kans maken om de finale van cyclus 30 te halen.
jawel daar ontstond die "ruzie" gisteren met Anouk in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Noah zou toch ook vertrekken? Heb hem nog geen hints die richting horen maken.
Dergelijke opmerkingen boeien mij ook geen moer, maar bedankt voor de moeitequote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:25 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja hou dan ook gewoon op met ai voor deze onzin te gebruiken. met die hilarische plaatjes ook elke keer. mensen beseffen niet dat ai enorme milieu impact heeft. ik cringe echt elke keer van de onzin die jij hier neer plempt met je ai shit. het boeit zo niet wat ai zegt. we zitten op een forum, praat gewoon zelf.
Natuurlijk, zodra ze erachter zijn dat Mercedes en Thomas echt niet op hun zitten te wachten, hebben ze er spijt van dat ze de ton hebben laten schieten en willen ze weer terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Chess maar ook Salar komen eerder terug dan iedereen denkt ga ik vanuit. Je leest het hier als eerst...
Ze moeten toch in principe eerst 3 maanden, en dan kunnen ze bij tekenen, toch? Ricky is er nu 2 maanden, dus dan klopt het als hij zegt dat hij nog een maand moet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Ongetwijfeld net als bij Fleuris toen. Net als bij GTST verdwijnt er ook wel eens iemand voor een paar maandjes vanwege de flex contracten wet en wordt dan weer in het script geschreven.
Overigens hoorde ik Ricky gisteren ook iets zeggen 'ik moet nu nog 1 maand' dus die zit ook aan het eind van zijn contract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |